Ga naar inhoud
GENEGEERD

HULP met huis zonder stroom


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen. Ik ben nog jong, heb weinig verstand van dit. Ik heb een vraag voor mijn vader. 

Mijn vader woont alleen in een huis in Nederland dat geen stroom heeft doordat hij niet groot genoeg inkomen heeft. Is er iets wat ik kan doen zodat zijn leven meer comfortabel is zonder elektriciteit van de energie leveranciers? 

Hij gaat telkens naar openbare plekken als hij wifi nodig heeft en heeft een gastank om eten te koken. Wanneer hij kan, zijn telefoon of laptop op laden. 

 

Dit klinkt misschien een beetje stom maar:

Mijn eerste vraag zijn er zonnepaneel generators voor een goedkope prijs te kopen? Generators naar 230 volt. Zag dat zonnepanelen meestal 12 volt gelijkstroom? En wat voor vermorgen hebben ze? 100 watt of 2000 watt? 
Mijn tweede vraag. Zijn er in Nederland hier de propaan campingbranders (25/30 dagen gingen ze mee). Hij vertelde mij dat ze niet te koop waren in Nederland maar is er een beter alternatief? 
Wat voor spullen kan ik voor hem kopen? Hij heeft zelf ook nog wat geld te investeren, paar honderd euries als het waard is. 
Miscchien heb ik later meer vragen. Maar als iemand me kan helpen ik waardeer het graag. 

aangepast door pooppoop
typfout
  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...