Ga naar inhoud
GENEGEERD

Aquaponics workshop


Mrsjones

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

http://www.mediamatic.net/317350/nl/transnatural-festival-2012

Bovenstaande is een link naar het gehele festival.

 

http://www.mediamatic.net/260502/nl/aquaponics-workshop-transnatural

Hier de link naar de workshop a 120 euro (korting voor zzp-ers / studenten)

 

Als je een achtertuin hebt kun je in mijn ogen voor dat geld beter 3 IBC's kopen in het oosten van het land en de informatie op het internet zoeken. Voor dit geld heb je alle matriaal en de kennis om het thuis te bouwen.

 

Mocht je die ruimte nu niet hebben dan is het wellicht een erg interessante workshop zodat ALS je het plots snel geimproviseerd moet maken je alles al een keer hebt gezien en de werking al eens uitgelegd hebt gekregen.

 

Hierbij ook algemene informatie over dit zelfde (erg interessante) concept:

http://en.wikipedia.org/wiki/Aquaponics

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgend jaar, ga wij weg uit europa, na een zeer warme en droge gebied,aquaponics baspaar heel wat water,en in de tropen hoef je geen warmte lampen e d te gebruiken . voor ons een goede opties voor erbij.naast je groote gewassen buiten.

de organisatie is wel behoorlijk flower power, maar kun je ook lol aan beleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Damn ik kijk even op de site van het festival: Zelf helende/reparerende materialen: beton/verf/plastic, plastic flessen van planten. Klinkt een beetje sci-fi? Het bestaat gewoon al :o! Materialen die zichzelf repareren ...dat lijkt me toch de ultieme prep voor preppers?

 

Dan liefst een auto die zichzelf repareert....ik was laatst weer driehonderd pleuro bij de garage kwijt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan liefst een auto die zichzelf repareert....ik was laatst weer driehonderd pleuro bij de garage kwijt!

 

Haha ik weet er alles van! Ik rijd dan zelf motor en dan denk je lkkr goedkoop te zijn omdat je maar 2 banden hebt maar nee! Ben speciale Dual Compound banden nodig vanwege het feit dat ik veel snel-weg rij (woordgrapje XD). Setje banden kost me 2x zoveel maar goed, scheelt me wel weer een keer montagekosten zo.

 

Scheelt dat ik geen APK hoef :p..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik weet er alles van! Ik rijd dan zelf motor en dan denk je lkkr goedkoop te zijn omdat je maar 2 banden hebt maar nee! Ben speciale Dual Compound banden nodig vanwege het feit dat ik veel snel-weg rij (woordgrapje XD). Setje banden kost me 2x zoveel maar goed, scheelt me wel weer een keer montagekosten zo.

 

Scheelt dat ik geen APK hoef :p..

 

maar wel elke x km/s een ketting en tandwielen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik weet er alles van! Ik rijd dan zelf motor en dan denk je lkkr goedkoop te zijn omdat je maar 2 banden hebt maar nee! Ben speciale Dual Compound banden nodig vanwege het feit dat ik veel snel-weg rij (woordgrapje XD). Setje banden kost me 2x zoveel maar goed, scheelt me wel weer een keer montagekosten zo.

 

Scheelt dat ik geen APK hoef :p..

 

Nee, nog niet die APK, maar daar wordt al wel over nagedacht. Ben zelf pas begonnen met motorrijden en schrok me helemaal klem van de prijs van een achterband voor mijn klasiekkertje. Daar heb ik bijna banden rondom mijn auto voor :(

Ok ok, de auto geeft niet deze kick :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...