Ga naar inhoud
GENEGEERD

Mormons stash away for social safety net


Tom

Aanbevolen berichten

Een zeer goed beleidt, kan menig gemeenschap nog wat van leren, zelfs onze instantie's , die nu adviseren om een of ander raar tasje te kopen en dat is het wat onze leiders betreft.

Neen, ben geen mormoon vind ze wel erg cool wat dit betreft :cool:

 

Mormons stash away for social safety net

 

 

In a nondescript industrial park in Salt Lake City, The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints maintains a vast 500,000 sq. ft. warehouse with enough goods to rival your local Costco. From wheelchairs and toilet paper to sugar and bread, The Utah Bishops’ Central Storehouse is stocked.

 

Despite the prevalence of Mormon business success stories in the media -- most notably Republican presidential candidate Mitt Romney -- one quarter of all U.S. Mormon households earn $30,000 a year or less according to Pew Research Center.

 

KIJK VERDER OP DE LINK EN ZIE OP FILMPJE HET ENORME MAGAZIJN

http://rockcenter.nbcnews.com/_news/2012/08/22/13400307-mormons-stash-away-for-social-safety-net?lite

 

En de gebruikelijke discussie hierover op GLP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

de leden van de lds ( later day saint) hebben ook als regel dat je voor een jaar aan eten en drinken in huis hebben ,ook een flinke geld reserve word erg wenselijk gevonden.in the us hebben ze ook pleken waar je kan eten inblikken ( canning) .ook niet leden kunnen gebruik van maken.ik vind self eten voor een jaar een goede richtlijn.voor de rest vind speciale onderbroek om in god konningrijk binnen te komen te bizaar voor worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de leden van de lds ( later day saint) hebben ook als regel dat je voor een jaar aan eten en drinken in huis hebben ,ook een flinke geld reserve word erg wenselijk gevonden.in the us hebben ze ook pleken waar je kan eten inblikken ( canning) .ook niet leden kunnen gebruik van maken.ik vind self eten voor een jaar een goede richtlijn.voor de rest vind speciale onderbroek om in god konningrijk binnen te komen te bizaar voor worden.

 

Klopt ja, je ziet een paar preppers op youtube die geen mormonen zijn en wel voor een vrij zacht prijsje blikken kunnen vullen met allerhande basisproducten als graan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

oke die onderkleding kan apart wezen in het oog van buitenstaanders maar het is gewoon zo in het geloof en trouwens elk geloof heeft wel zo z'n aparte kanten maarja. voor de rest vindt ik dat ze ook zulke dingen in nederland moeten doen en het hoeft niet perse de mormonen te wezen die deze stappen zetten maar de regering kan ook is een keer hun hersens gebruiken en voedsel opslaan voor de mensen die het nodig hebben als er iets gebeurd, en niet alleen voedsel maar ook extra dingen zoals kleding, rolstoelen etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een religie zou moeten kiezen, dan zou ik mormoon worden. Omdat het zo bizar is, heeft geeft precies de essentie van religie aan. Je laat een volk iets bizars geloven, dan heb je een kudde die jouw (religie) gaat dienen.

 

Ik kijk regelmatig naar de YouTube filmpjes van hun. Zeer antichristelijk maar o zo harmonieus. Love it :).

 

Mormonen inspireren mij in mijn dagelijks leven, zoals foto,s van mijn voorouders, voedsel voorraad, van het pure leven houden. Alleen hebben ze abjecte ideeën over homoseksualiteit, daarom zou ik nooit mormoon kunnen worden (En nee ik ben geen homoseksueel)

 

Blijf nog lekker Nietzscheaan xd hehe..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Héhé, grappig hoe een forumregel op microschaal eigenlijk ook het antwoord kan zijn op macroschaal, 'geen religie' zou al heel wat problemen of veroorzaken van problemen onder valse voorwendselen kunnen oplossen. Religie, nog een reden waarom we in wezen niet echt een intelligent ras zijn.

En yep, nu ga ik zwijgen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een religie zou moeten kiezen, dan zou ik mormoon worden. Omdat het zo bizar is, heeft geeft precies de essentie van religie aan. Je laat een volk iets bizars geloven, dan heb je een kudde die jouw (religie) gaat dienen.

 

Ik kijk regelmatig naar de YouTube filmpjes van hun. Zeer antichristelijk maar o zo harmonieus. Love it :).

 

Mormonen inspireren mij in mijn dagelijks leven, zoals foto,s van mijn voorouders, voedsel voorraad, van het pure leven houden. Alleen hebben ze abjecte ideeën over homoseksualiteit, daarom zou ik nooit mormoon kunnen worden (En nee ik ben geen homoseksueel)

 

Blijf nog lekker Nietzscheaan xd hehe..

 

afther shtf kun je schopenhauer aanhanger worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Héhé, grappig hoe een forumregel op microschaal eigenlijk ook het antwoord kan zijn op macroschaal, 'geen religie' zou al heel wat problemen of veroorzaken van problemen onder valse voorwendselen kunnen oplossen. Religie, nog een reden waarom we in wezen niet echt een intelligent ras zijn.

En yep, nu ga ik zwijgen :)

 

Van mij hoeft het niet, wij "wereldse mens" worden elke zondag verkettert door een doodspredeker die loopt te roeptoeteren vanuit zijn kansel ;)..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...