Ga naar inhoud
GENEGEERD

Corona Discussie Topic (complotten, theorieën, ideeën)

Rien
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Inmiddels 10.570 DODEN en 405.259 GEWONDEN gemeld: Europese database van bijwerkingen van COVID-19 ‘vaccins!!

Deze website is in 2012 door het Europees Geneesmiddelenbureau gelanceerd om het publiek toegang te geven tot meldingen van vermoedelijke bijwerkingen (ook bekend als vermoedelijke neveneffecten van geneesmiddelen). Deze meldingen worden elektronisch bij EudraVigilance ingediend door nationale regelgevende instanties inzake geneesmiddelen en door farmaceutische bedrijven die houder zijn van vergunningen (licenties) voor het in de handel brengen van de geneesmiddelen.

https://www.frontnieuws.com/inmiddels-10-570-doden-en-405-259-gewonden-gemeld-europese-database-van-bijwerkingen-van-covid-19-vaccins/

Link naar reactie

4 uur geleden, Madeliefje zei:

Inmiddels 10.570 DODEN en 405.259 GEWONDEN gemeld: Europese database van bijwerkingen van COVID-19 ‘vaccins!!

Deze website is in 2012 door het Europees Geneesmiddelenbureau gelanceerd om het publiek toegang te geven tot meldingen van vermoedelijke bijwerkingen (ook bekend als vermoedelijke neveneffecten van geneesmiddelen). Deze meldingen worden elektronisch bij EudraVigilance ingediend door nationale regelgevende instanties inzake geneesmiddelen en door farmaceutische bedrijven die houder zijn van vergunningen (licenties) voor het in de handel brengen van de geneesmiddelen.

https://www.frontnieuws.com/inmiddels-10-570-doden-en-405-259-gewonden-gemeld-europese-database-van-bijwerkingen-van-covid-19-vaccins/

Lijkt mij dat er zo volkomen transparantie is over de effecten van de vaccins.

• Leuk 1
Link naar reactie

19 minuten geleden, Winterslaapisbeter zei:

Lijkt mij dat er zo volkomen transparantie is over de effecten van de vaccins.

Dat klopt, als ik doorklik naar de bron kijk (www.adrreports.eu), krijg ik bv. dit te zien, voor asrazeneca:

https://dap.ema.europa.eu/analytics/res/v-1eK-3w21YHU/s_FusionFX/b_mozilla_4/dashboard_section_background.png

Ik kan geen vermelding van aantal doden of gewonden vinden. Graag linkje.
Ook is de site (dap.europa.eu) niet opgezet voor corona maar voor bijwerkingen van ALLE medicijnen en de hele wereld. 

Link naar reactie

19 uur geleden, Petroman zei:

Dat klopt, als ik doorklik naar de bron kijk (www.adrreports.eu), krijg ik bv. dit te zien, voor asrazeneca:

https://dap.ema.europa.eu/analytics/res/v-1eK-3w21YHU/s_FusionFX/b_mozilla_4/dashboard_section_background.png

Ik kan geen vermelding van aantal doden of gewonden vinden. Graag linkje.
Ook is de site (dap.europa.eu) niet opgezet voor corona maar voor bijwerkingen van ALLE medicijnen en de hele wereld. 

En deze?

https://dap.ema.europa.eu/analytics/saw.dll?PortalPages&PortalPath=%2Fshared%2FPHV DAP%2F_portal%2FDAP&Action=Navigate&P0=1&P1=eq&P2="Line Listing Objects"."Substance High Level Code"&P3=1+42325700

https://dap.ema.europa.eu/analytics/saw.dll?PortalPages

Link naar reactie

Hier zijn de samenvattende gegevens tot 8 mei 2021.

Totaal aantal reacties voor het experimentele mRNA-vaccin Tozinameran (code BNT162b2, Comirnaty) van BioNTech/ Pfizer: 5.368 doden en 170.538 gewonden tot 08/05/2021

12.435 Bloed- en lymfestelselaandoeningen incl. 54 sterfgevallen

8.551 Hartaandoeningen incl. 636 sterfgevallen

62 Aangeboren, familiale en genetische aandoeningen incl. 4 sterfgevallen

4.828 Oor- en labyrintaandoeningen incl. 3 sterfgevallen

153 Endocriene aandoeningen

5.413 Oogaandoeningen incl. 9 sterfgevallen

37.167 Maag- en darmaandoeningen incl. 270 sterfgevallen

115.627 Algemene aandoeningen en aandoeningen aan de toedieningsplaats incl. 1719 sterfgevallen

279 Hepatobiliaire aandoeningen incl. 24 sterfgevallen

4.047 Immuunsysteemaandoeningen incl. 25 sterfgevallen

12.099 Infecties incl. 589 sterfgevallen

4.142 Letsel, vergiftiging en procedurele complicaties incl. 72 sterfgevallen

8.904 Onderzoeken incl. 196 sterfgevallen

2.961 Stofwisselings- en voedingsstoornissen incl. 109 sterfgevallen

59.127 Spier- en skeletaandoeningen en bindweefselaandoeningen incl. 58 sterfgevallen

194 Neoplasma’s goedaardig, kwaadaardig en niet gespecificeerd (incl. cysten en poliepen) incl. 11 sterfgevallen

73.400 Zenuwstelselaandoeningen incl. 536 sterfgevallen

231 Zwangerschap, kraambed en perinatale aandoeningen incl. 9 sterfgevallen

83 Productproblemen

7.002 Psychiatrische aandoeningen incl. 81 sterfgevallen

1.143 Nier- en urinewegaandoeningen incl. 82 sterfgevallen

1.241 Aandoeningen van het voortplantingsstelsel en de borsten incl. 2 sterfgeval

16.257 Ademhalingsstelsel-, borstkas- en mediastinumaandoeningen incl. 619 sterfgevallen

18.516 Huid- en onderhuidaandoeningen incl. 46 sterfgevallen

564 Sociale omstandigheden incl. 9 sterfgevallen

142 Chirurgische en medische ingrepen incl. 9 sterfgevallen

8.220 Vaataandoeningen incl. 197 sterfgevallen

Totaal aantal reacties voor het experimentele van mRNA-vaccin mRNA-1273 (CX-024414) van Moderna: 2.283 doden en 17.625 gewonden tot 08/05/2021

1.047 Bloed- en lymfestelselaandoeningen incl. 19 sterfgevallen

1.674 Hartaandoeningen incl. 301 sterfgevallen

8 Aangeboren, familiale en genetische aandoeningen incl. 2 sterfgevallen

535 Oor- en labyrintaandoeningen

29 Endocriene aandoeningen incl. 1 sterfgeval

793 Oogaandoeningen incl. 4 sterfgevallen

4.952 Maagdarmstelselaandoeningen incl. 100 sterfgevallen

16.192 Algemene aandoeningen en aandoeningen van de toedieningsplaats incl. 1255 sterfgevallen

98 Hepatobiliaire aandoeningen incl. 6 sterfgevallen

587 Immuunsysteemaandoeningen incl. 4 sterfgeval

1.906 Infecties en infecties incl. 151 sterfgevallen

1.042 Letsel, vergiftiging en procedurele complicaties incl. 53 sterfgevallen

1.395 Onderzoeken incl. 68 sterfgevallen

670 Stofwisselings- en voedingsstoornissen incl. 58 sterfgevallen

7.143 Spier- en skeletaandoeningen en aandoeningen van het bindweefsel incl. 58 sterfgevallen

60 Neoplasma’s goedaardig, kwaadaardig en niet gespecificeerd (incl. cysten en poliepen) incl. 11 sterfgevallen

9.617 Zenuwstelselaandoeningen incl. 294 sterfgevallen

62 Zwangerschap, kraambed en perinatale aandoeningen

11 Productproblemen

1.118 Psychiatrische aandoeningen incl. 45 sterfgevallen

383 Nier- en urinewegaandoeningen incl. 32 sterfgevallen

135 Aandoeningen van het voortplantingssysteem en de borsten incl. 1 sterfgeval

2.888 Ademhalingsstelsel-, borstkas- en mediastinumaandoeningen incl. 255 sterfgevallen

2.901 Huid- en onderhuidaandoeningen incl. 22 sterfgevallen

214 Sociale omstandigheden incl. 9 sterfgevallen

214 Chirurgische en medische ingrepen incl. 16 sterfgevallen

1.526 Vaataandoeningen incl. 100 sterfgevallen

Totaal aantal reacties voor het experimentele COVID-19 vaccine AZD1222 (CHADOX1 NCOV-19) van Oxford/ AstraZeneca: 1.579 doden en 184.933 gewonden tot 08/05/2021

6.211 Bloed- en lymfestelselaandoeningen incl. 86 sterfgevallen

8.504 Hartaandoeningen incl. 261 sterfgevallen

83 Aangeboren, familiale en genetische aandoeningen incl. 2 sterfgevallen

5.774 Oor- en labyrintaandoeningen

174 Endocriene aandoeningen incl. 2 sterfgevallen

9.158 Oogaandoeningen incl. 7 sterfgevallen

62.739 Maagdarmstelselaandoeningen incl. 99 sterfgevallen

158.518 Algemene aandoeningen en aandoeningen van de toedieningsplaats incl. 604 sterfgevallen

319 Hepatobiliaire aandoeningen incl. 18 sterfgevallen

2.135 Immuunsysteemaandoeningen incl. 8 sterfgevallen

12.002 Infecties incl. 138 sterfgevallen

4.991 Letsel, vergiftiging en complicaties bij procedures incl. 33 sterfgevallen

11.441 Onderzoeken incl. 38 sterfgevallen

7.621 Stofwisselings- en voedingsstoornissen incl. 31 sterfgevallen

93.094 Spier- en skeletaandoeningen en bindweefselaandoeningen incl. 24 sterfgevallen

178 Neoplasma’s goedaardig, kwaadaardig en niet gespecificeerd (inclusief cysten en poliepen) incl. 5 sterfgevallen

125.892 Zenuwstelselaandoeningen incl. 318 sterfgevallen

128 Zwangerschap, kraambed en perinatale aandoeningen incl. 1 sterfgeval

64 Productproblemen

10.895 Psychiatrische aandoeningen incl. 17 sterfgevallen

1.975 Nier- en urinewegaandoeningen incl. 20 sterfgevallen

2.519 Aandoeningen van het voortplantingssysteem en de borsten

18.411 Ademhalingsstelsel-, borstkas- en mediastinumaandoeningen incl. 228 sterfgevallen

26.202 Huid- en onderhuidaandoeningen incl. 13 sterfgevallen

475 Sociale omstandigheden incl. 4 sterfgevallen

431 Chirurgische en medische ingrepen incl. 14 sterfgevallen

10.653 Vaataandoeningen incl. 131 sterfgevallen

Totaal aantal reacties voor het experimentele COVID-19 vaccine JANSSEN (AD26.COV2.S) from Johnson & Johnson: 44 doden en 413 gewonden tot 08/05/2021

79 Bloed- en lymfestelselaandoeningen incl. 7 sterfgevallen

169 Hartaandoeningen incl. 22 sterfgevallen

3 Aangeboren, familiale en genetische aandoening

45 Oor- en labyrintaandoeningen

3 Endocriene aandoening incl. 1 sterfgeval 

110 Oogaandoeningen incl. 1 sterfgeval 

783 Maagdarmstelselaandoeningen incl. 6 sterfgevallen

2.071 Algemene aandoeningen en toedieningsplaatsaandoeningen incl. 67 sterfgevallen

20 Hepatobiliaire aandoeningen incl. 1 sterfgeval

35 Immuunsysteemaandoeningen

140 Infecties incl. 6 sterfgevallen

117 Letsel, vergiftiging en procedurele complicaties incl. 2 sterfgevallen

507 Onderzoeken incl. 11 sterfgevallen

56 Stofwisselings- en voedingsstoornissen incl. 6 sterfgevallen

1.348 Spier- en skeletstelsel- en bindweefselaandoeningen incl. 9 sterfgevallen

1.852 Zenuwstelselaandoeningen incl. 32 sterfgevallen

4 Productproblemen

116 Psychiatrische aandoeningen incl. 2 sterfgevallen 

35 Nier- en urinewegaandoeningen incl. 3 sterfgevallen

29 Voortplantingsstelsel en borsten-aandoeningen

366 Ademhalingsstelsel-, borstkas- en mediastinum-aandoeningen incl. 18 sterfgevallen

172 Huid- en onderhuidaandoeningen incl. 1 sterfgeval

20 Sociale omstandigheden incl. 1 sterfgeval

80 Chirurgische en medische ingrepen incl. 18 sterfgevallen

502 Vasculaire aandoeningen incl. 29 sterfgevallen

• Leuk 2
Link naar reactie

BLOED PLAATJES,

Een vriend van mij, zijn moeder, al oud, opgenomen int ziekenhuis, omdat ze bij val heup had gebroken, had te weinig bloedplaatjes, na de operatie,(?),  heeft bloedtransfusie gehad... ook hij is ingeent... 

ik maak me ernstig zorgen.... Maar kan niks zeggen, omdat hij "de regering/ de witte jassen" vertrouwd.....

En niet wil weten dat het vaccin misschien wel es zijn dood , en die van zijn moeder, kan worden ,(wat ik ook nog wel kan begrijpen) Angst verlamd.

Dit moest ik even hier kwijt.... 

• Leuk 2
Link naar reactie

21 minuten geleden, Sjuul zei:

BLOED PLAATJES,

Een vriend van mij, zijn moeder, al oud, opgenomen int ziekenhuis, omdat ze bij val heup had gebroken, had te weinig bloedplaatjes, na de operatie,(?),  heeft bloedtransfusie gehad... ook hij is ingeent... 

ik maak me ernstig zorgen.... Maar kan niks zeggen, omdat hij "de regering/ de witte jassen" vertrouwd.....

En niet wil weten dat het vaccin misschien wel es zijn dood , en die van zijn moeder, kan worden ,(wat ik ook nog wel kan begrijpen) Angst verlamd.

Dit moest ik even hier kwijt.... 

ik zou ook niks zeggen…

• Leuk 1
Link naar reactie

16 uur geleden, Sjuul zei:

ook hij is ingeent... 

Ik denk dat het niet mogelijk is om op dit moment/met deze gegevens conclusies te trekken danwel te theoretiseren.

Zo ken ik iemand, rond de 80, bewust niet ingeënt, leefde zo ongeveer geïsoleerd samen met partner, ligt nu al bijna 2 weken doodziek in het ziekenhuis, zelfs ook aan de beademing en de artsen hebben nog steeds niet kunnen vinden wat diegene heeft/virus/bacterie/oid.
Als deze persoon was gevaccineerd, was dat natuurlijk voor vaccin-critici een makkelijke 'oorzaak' geweest 'het zal wel daardoor komen', terwijl het in dat geval 'ziek na (en dus niet veroorzaakt door!) vaccinatie' zou zijn geweest. 

• Leuk 2
Link naar reactie

2 uur geleden, MamaM zei:

Ik denk dat het niet mogelijk is om op dit moment/met deze gegevens conclusies te trekken danwel te theoretiseren.

Zo ken ik iemand, rond de 80, bewust niet ingeënt, leefde zo ongeveer geïsoleerd samen met partner, ligt nu al bijna 2 weken doodziek in het ziekenhuis, zelfs ook aan de beademing en de artsen hebben nog steeds niet kunnen vinden wat diegene heeft/virus/bacterie/oid.
Als deze persoon was gevaccineerd, was dat natuurlijk voor vaccin-critici een makkelijke 'oorzaak' geweest 'het zal wel daardoor komen', terwijl het in dat geval 'ziek na (en dus niet veroorzaakt door!) vaccinatie' zou zijn geweest. 

@MamaM

ik zeg tegen niemand dat ze wel of niet moeten vaccineren.

ook zeg ik tegen niemand dat een magneet aan je lichaam blijft plakken na de prik.

iedereen maakt zijn of haar eigen keus doe ik het wel, of neem ik het vaccin niet.

daarnaast vertik ik het om als de dorps idioot bekent te staan omdat ik loop te blêren dat we allemaal dood gaan door het vaccin,

Link naar reactie

Ik mis eigenlijk wel de tijd dat je gewoon dood ging.

In bed naast je partner,

in de stoel beneden terwijl je partner boven slaapt,

net die ene tak op je krijgen bij een storm.

Allemaal meegemaakt in mijn omgeving.

Ik denk dat voor- en tegenstanders gewoon bang zijn, angst om ongelijk te krijgen. En zo lang je sputtert, voor of tegen, denk je dat je grip op je leven hebt.

Nou vergeet dat gewoon maar en leef nou eens zonder al die angst.

• Leuk 1
Link naar reactie

@Hermanusb ik mis even de relevantie of directe link met betrekking tot wat ik schreef. Ik gok aansluitend op en toevoegend aan het stuk van geen conclusies trekken? 

Misschien dat ik ook wat verward ben vanwege de dorps-idioot opmerking, dat klinkt zo persoonlijk, maar lijkt me toch niet aan mij gericht te zijn 🙄

Link naar reactie

8 minuten geleden, MamaM zei:

@Hermanusb ik mis even de relevantie of directe link met betrekking tot wat ik schreef. Ik gok aansluitend op en toevoegend aan het stuk van geen conclusies trekken? 

Misschien dat ik ook wat verward ben vanwege de dorps-idioot opmerking, dat klinkt zo persoonlijk, maar lijkt me toch niet aan mij gericht te zijn 🙄

@MamaM

niks persoonlijks hoor

Link naar reactie

10 uur geleden, Hermanusb zei:

daarnaast vertik ik het om als de dorps idioot bekent te staan omdat ik loop te blêren dat we allemaal dood gaan door het vaccin,

LOol! Ok dit was wel het lol moment vd dag, waarvoor dank Herman. 

13 uur geleden, MamaM zei:

@MamaM heeft deze persoon zich laten testen? Ook de test schijnt een hulpmiddel voor genocide te zijn;

https://eindtijdnieuws.com/breaking-news-na-medische-analyse-pcr-tests-blijken-hulpmiddel-te-zijn-voor-genocide/

• Leuk 1
Link naar reactie

Van de 1,5 miljoen mensen die op basis van een medische indicatie de afgelopen weken zijn opgeroepen voor een coronavaccinatie, hebben er slechts 670.000 een afspraak gemaakt. Dat meldt de GGD. Vijftigers worden deze week daarom versneld uitgenodigd voor een prikafspraak.

https://www.tubantia.nl/binnenland/minder-dan-helft-kwetsbaren-maakte-prikafspraak-vijftigers-versneld-uitgenodigd~abf9638f/

Link naar reactie

Op 13-5-2021 om 21:56, Madeliefje zei:

Dus allemaal mensen met lijm!

Tientallen mensen met magneetjes op hun vaccinatie plaats incl 1x een metaaldetector.

Afwachten of YouTube deze gaat censureren.

De filmpjes worden nog steeds flink gecensureerd.

Een interessant artikel uit 2016 zou de plakkende magneten kunnen verklaren.

Researchers in the United States have developed a new method for controlling the brain circuits associated with complex animal behaviours, using genetic engineering to create a magnetised protein that activates specific groups of nerve cells from a distance.

https://www.theguardian.com/science/neurophilosophy/2016/mar/24/magneto-remotely-controls-brain-and-behaviour?fbclid=IwAR2vHiiZKchem5rerFeUGossRviEIOzeLUtPJ0IKQno-db0eterUY3CmVjg

Link naar reactie

17 uur geleden, Madeliefje zei:

Niet iedereen heeft dezelfde kansen gehad qua opleiding en sommige mensen zijn wat beter in praktische zaken terwijl anderen weer beter zijn met rekenen of wetenschap.

Maar zelfs zonder enige opleiding zou je toch iets van basiskennis moeten bezitten over natuurkundige processen? 

Stel dat je ooit hebt meegekregen dat de aarde een flinke massa heeft en dat dit een aantrekkingskracht uitoefent op andere objecten, en stel dat je een appel omhoog gaat gooien dan zal deze appel niet oneindig omhoog blijven gaan maar de appel zal na 1 a 2 meter de lucht in te zijn gegaan weer naar beneden vallen. 

In theorie is het zo dat niet alleen de appel naar de aarde beweegt maar dat de aarde ook een bijna oneindig klein stukje richting de appel zal gaan bewegen. Dit is echter zo oneindig klein dat dit verwaarloosbaar zal zijn.

Nu gaan we richten de magneet. De formule om de kracht van een magneet te berekenen is erg complex en er zijn nogal wat factoren die een rol spelen. Met een beetje logisch nadenken kan je de meeste zelf wel bedenken zoals de afstand tussen magneet en het object, de grootte van het object, de grootte van de magneet en de materiaalsoort.

Hout zal niet worden aangetrokken tot een magneet, metaal wel.

Dus stel dat het zo zou zijn dat er "iets" in je zal worden gespoten wat reageert op een magneet dan zal het wel "iets" van metaal zijn. Dat gaat dus door een naald. Deze naald heeft een bepaalde diameter en die zit zo rond de 0,5 mm. Dat betekend dat het object wat door die naald moet gaan niet groter kan zijn dan 0,5 maar kan wel langer zijn. Een naald is hol dus het zou logisch zijn dat als je een vierkant voorwerp zou hebben in een ronde naald.

afbeelding.png.43c3202929ce4f1b6ba299c7ecf4dd51.png

Maar zelfs dit is detail en laten we gewoon stellen dat er een voorwerp in je arm wordt gespoten van 0,5 x 0,5 * 1 = 0,25 mm3 

Die magneet is fors groter en er zit ook een flinke afstand tussen de magneet. 

De zogenaamde houdkracht berekening van een magneet met een diameter van 1cm op een metalen plaat van 10mm dik zal rond de 0,75 kilo zijn

Zodra de oppervlakte van die plaat richting de 0,5 mm gaat worden en de afstand tussen het voorwerp van 0mm naar 10mm gaat dan kom je uit op een waarde die net zo verwaarloosbaar is als het voorbeeld van die appel die de aarde gaat aantrekken.

De korte versie van het verhaal is dat het in mijn wereld onbegrijpelijk is dat er mensen rondlopen die geloven in onzin terwijl je dit toch echt zelf zou moeten kunnen begrijpen zonder tot in detail op de hoogte te zijn van de complexe theorie. En dan vast blijven houden aan het waanbeeld en het nog willen onderbouwen met wetenschappelijke bronnen terwijl de elementaire basiskennis ontbreekt is zowel verbijsterend als fascinerend.

• Leuk 1
Link naar reactie

17 uur geleden, Madeliefje zei:

Een interessant artikel uit 2016 zou de plakkende magneten kunnen verklaren.

Researchers in the United States have developed a new method for controlling the brain circuits associated with complex animal behaviours, using genetic engineering to create a magnetised protein that activates specific groups of nerve cells from a distance.

https://www.theguardian.com/science/neurophilosophy/2016/mar/24/magneto-remotely-controls-brain-and-behaviour?fbclid=IwAR2vHiiZKchem5rerFeUGossRviEIOzeLUtPJ0IKQno-db0eterUY3CmVjg

Occam en zijn scheermes achten de kans groter dat het zweet is dan proteinen met ferritin. Om een magneet goed te laten plakken op een niet-magnetisch oppervlak heb je een best grote hoeveelheid ijzer nodig, zelfs een sterke magneet blijft niet plakken op wat ijzervijlsel achter een stukje plastic. Laat staan een "zwak" koelkastmagneetje. Dit is natuurkundig gezien complete kul.

Bonuspunten voor een bona-fide wetenschappelijk artikel.

Link naar reactie

22 minuten geleden, Yin en yang zei:

Tja allemaal fake, neodium zijn vrij sterk ondanks mijn tattoo's nog nooit eentje aan mij blijven plakken, net als in het verleden dat je met tattoo's door de scanner gevaarlijk zou zijn.

Voorlopig regent het filmpjes op YouTube. 

• Leuk 1
Link naar reactie

11 minuten geleden, Hermanusb zei:

Veel onzin filmpjes maken onzin niet ineens waar.

onzin is onzin en blijft onzin.

al maken ze 1000000 filmpjes.

Kan je dan bewijzen dat het onzin is op die honderden filmpjes.

Of is dat een aanname?

PS

Heb je mij toch maar onder de negeerknop gehaalt haha

• Leuk 1
Link naar reactie

• Paraatpaal locked, unpinned en unfeatured this topic
Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.
 Share

• Nieuwe aanmaken...