Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Corona Discussie Topic (complotten, theorieën, ideeën)

Recommended Posts

@JJ&A,

Tsja, wat zou ik nou es zeggen.....?

Dit wordt al heel lang gemeld, he?

Dát je niet veilig bent, zelfs niet met dat vaccin.....

Erger nog, je bent in staat om iedereen om je heen te besmetten...

Dus! conclusie......?

Zoals @Ron sr al gezegd heeft, in zijn grapje over muizen...

Nee, want het is allemaal nog in een test fase.....

Selectieve volkerenmoord noem ik het.

Sterkte! 

• Leuk 1
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Carnaval is slechts 1 facet van 'grote bijeenkomsten' en ook nog eens vrij regionaal.   Het festival seizoen is ook een grote, zeker in aantallen mensen.   Het verbaast mij hoezeer

https://www.maurice.nl/2020/04/14/zo-gaat-de-verspreiding-van-het-covid-19-virus-vooral/   Vond dit wel interessant ook de vervolg artikelen. Het klinkt iig en stuk logischer dan vele andere

Een eerste vergelijkende studie voor het gebruik van Hydroxychloroquine (HC) al dan niet in combinatie met azithromycine . Ik zou hem even aandachtig lezen wanneer je het spul in huis hebt.  

Posted Images

@JJ&A

een jaar geleden zouden er misschien wel veel meer zijn overleden.

ladingen verpleeghuizen stierven er veel meer dan die ene die jij hiervoor vermelde.

bij mijn partner op het werk brak ook een kleine corona uitbraak uit.

ook ondanks dat de patiënten gevaccineerd waren.

weet je hoe ze erachter kwamen???

omdat een familielid bij het huis melde dat ze corona had, toen zijn ze voor de zekerheid gaan testen en bleken er wat mensen positief te zijn.

ook 3 personeelsleden.

Maar klachten hadden de bewoners en personeel totaal niet.

misschien is dat de winst wel geweest vd vaccinaties.

dat anderen het een volkerenmoord noemen laat ik aan hun over.

• Leuk 1

Graag deel ik hier de volgende video, waarin dr.Carrie Madej uitleg geeft over diverse aspecten van 

de vaccins. De video duurt ong 53 minuten en is in het Engels.

Doe ermee wat je wilt , vindt ervan wat je vindt , voor ieders eigen beoordeling.

http://eindtijdnieuws.com/nieuw-interview-met-dr-carrie-madej-covid-injecties-dna-en-transhumanisme/

groet,mevr.Grijpstra

• Leuk 3
  • Admin
1 uur geleden, Madeliefje zei:

Volgens mij is wat hier wordt gezegd, dat mensen die gevaccineerd zijn nog steeds besmet kunnen worden. Daar was ik al van op de hoogte, volgens mij de meeste mensen hier wel(?). Het hele idee is om de zorgdruk dragelijk te maken door de R0 waarde naar beneden te krijgen zodat we weer normaal kunnen leven. Het lijkt er op dat een hoop mensen denken dat je 100% veilig bent na een vaccinatie. Als dat zo is moet daar wel aandacht voor komen ja, anders nemen mensen onnodige risicos.

• Leuk 3
1 uur geleden, Hermanusb zei:

Eindtijdnieuws.com

deze site komt voor op 

https://sites.google.com/site/dehoaxwijzer/valse-nieuwssites

zal wel weer een reden hebben

Dat zegt niets over de feiten.

Beter naar de inhoud en feiten kijken dan een wijzer van het niet onafhankelijke Google.

Maar ingaan op de inhoud hebben veel mensen moeite mee. Ze kraken liever de nieuwsbrenger af omdat er op de inhoud niets af te kraken valt of dat ze niet open staan voor een ander geluid. 
Dit is ook gaande bij de MSM.

• Leuk 4

Een zogenaamd onafhankelijke factchecker-website FactCheck.org is ontmaskerd gefinancierd te worden door dezelfde 1,9 miljard dollar vaccinlobbygroep die zij geacht wordt te controleren. De site is een Facebook-partner wiens artikelen worden gebruikt om kritische stemmen op social media te censureren. 
https://www.frontnieuws.com/ontmaskerd-facebooks-onafhankelijke-covid-factchecker-site-factcheck-org-gefinancierd-door-een-1-9-miljard-vaccinlobby/

• Leuk 1
12 minuten geleden, Madeliefje zei:

Beter naar de inhoud en feiten kijken dan een wijzer van het niet onafhankelijke Google.

Maar ingaan op de inhoud hebben veel mensen moeite mee. Ze kraken liever de nieuwsbrenger af.

ik ga de “ware” feiten niet proberen te filteren op een website met een veel te hoog wappie gehalte.

2 minuten geleden, Hermanusb zei:

ik ga de “ware” feiten niet proberen te filteren op een website met een veel te hoog wappie gehalte.

En weer geen inhoud.

Wappieroepers hebben niets aan.

• Moderator

<<MOD>>

De discussie over bronnen is al vaak gevoerd. Zolang men de discussie aan gaat is het prima, maar geen steken onder water of ruzie (instigeren).

<</MOD>>

• Leuk 1

Maar ingaan op de inhoud hebben veel mensen moeite mee. Ze kraken liever de nieuwsbrenger af omdat er op de inhoud niets af te kraken valt of dat ze niet open staan voor een ander geluid. 
Dit is ook gaande bij de MSM.

het heeft even geduurd voor ik erachter kwam dat jij blijkbaar hiervoor een andere naam op dit forum gebruikte. (Doom) 

maar gelukkig weet ik dat nu en is het kwartje dan ook gevallen.

je staat per direct op negeer,

8 minuten geleden, Hermanusb zei:

het heeft even geduurd voor ik erachter kwam dat jij blijkbaar hiervoor een andere naam op dit forum gebruikte. (Doom) 

maar gelukkig weet ik dat nu en is het kwartje dan ook gevallen.

je staat per direct op negeer,

Herman begint het te leren.

Als je bepaalde feiten of personen niet kan dulden dan gewoon onder de blok zetten. Daar is die functie voor.

Dat doe ik ook bij mensen die mij beledigen of geen respect tonen.

Maar in dit geval was Herman mij net voor!

Dus vanaf nu een wederzijdse blok. Lekker rustig.

• Leuk 2
  • Admin

Een zogenaamd onafhankelijke factchecker-website FactCheck.org is ontmaskerd gefinancierd te worden door dezelfde 1,9 miljard dollar vaccinlobbygroep die zij geacht wordt te controleren. De site is een Facebook-partner wiens artikelen worden gebruikt om kritische stemmen op social media te censureren. 
https://www.frontnieuws.com/ontmaskerd-facebooks-onafhankelijke-covid-factchecker-site-factcheck-org-gefinancierd-door-een-1-9-miljard-vaccinlobby/

Goed punt, op zich wel logisch dat iemand als Besser een donatie doet aan een dergelijke partij, en dat maakt die partij niet meteen fout. Maar wel goed om te weten. Dit komt misschien wat lomp over in deze context, maar weet jij wie er achter frontnieuws zit? Waar halen zij hun geld vandaan?

• Leuk 1
1 minuut geleden, Paraatpaal zei:

Goed punt, op zich wel logisch dat iemand als Besser een donatie doet aan een dergelijke partij, en dat maakt die partij niet meteen fout. Maar wel goed om te weten. Dit komt misschien wat lomp over in deze context, maar weet jij wie er achter frontnieuws zit? Waar halen zij hun geld vandaan?

Nee dat weet ik niet.  Jij wel?

Bij de MSM is dat makkelijker te achterhalen. Die behoren vaak tot de 4 grootste aandeelhouders ter Wereld die het nieuws bepalen.

• Admin
2 minuten geleden, Madeliefje zei:

Nee dat weet ik niet.  Jij wel?

Bij de MSM is dat makkelijker te achterhalen. Die behoren vaak tot de 4 grootste aandeelhouders ter Wereld die het nieuws bepalen.

Nee, dat weet ik ook niet. Op zich wel een goeie vraag toch?

• Admin
Zojuist, Madeliefje zei:

Jazeker.

In dit geval zijn het vast niet de vaccin-fabrikanten haha

haha, nee dat denk ik ook niet :) Maarals je de geloofwaardigheid/onafhankelijkheid van een platform direct verbindt met de financiele steun aan dat platform dan is het op zijn minst interessant om te weten wie er achter bijvoorbeeld frontnieuws zit. Maar, misschien zijn er helemaal geen investeerders, er zit namelijk best een hoop geld in het verspreiden van berichten die veel ophef veroorzaken. Denk aan click-bait, waarbij dat een doel op zich is geworden. Dit heeft verder niets te maken met waar/onwaar. Meer met de manier waarop het wordt gepresenteerd.

• Leuk 1

https://www.americasfrontlinedoctors.org/frontline-news/expert-evaluation-on-adverse-effects-of-the-pfizer-covid-19-vaccination

I am a biomedical researcher of Israeli and Luxemburgish nationality, with over 100 peer-reviewed international publications. My proven record includes detecting in widely known and publicized data phenomena that escaped previous examinations. This includes the descriptions of two previously unknown types of RNA transcriptions, and of unsuspected structures in the genetic code that link gene and protein structures. I worked 5 years with Professor Didier Raoult at the Institut Hospitalo-Universitaire in Marseille, a first rank microbiology institute in the study of infectious diseases. I am an independent researcher with no conflicts of interest. This evaluation summarizes several articles written with Haim Yativ and published on the nakim.org website and presented in our petition to the Israel Supreme Court. 

....

For those above 60, during the first 14 days after 1st dose injection, deaths are 14.6 times more frequent per day than for unvaccinated. 

....

Figure 1B shows that vaccine induced mortalities are lowest for those 33 years of age, and more or less gradually increase from that age towards younger and older ages. The profile of vaccine-induced mortalities as a function of age is roughly parallel for COVID19 vaccines as it is for other vaccines for ages over 30, with systematically greater mortalities for any age for COVID19 vaccines than other vaccines, Figure 1C. 

....

Ik denk dat dit artikel eigenlijk in feiten thuis hoort, maar omdat het om de mening van een researcher gaat die een samenvatting van officiële domenten zegt te geven wil ik het voorlopig niet onder feiten plaatsen.

• Leuk 3

Een geinig complot.

Sommige kunnen dit gewoon zelf testen.

Covid jab CONFIRMED: Magnets stick to a fresh covid jab.

When you don't get the saline that is.

OTHER PEOPLE WHO GOT THE COVID JAB ARE CONFIRMING THIS HAPPENS IF YOU TEST THIS RIGHT AFTER THE SHOT. UPDATE: YOU CANNOT GET AN MRI FOR 6-10 WEEKS AFTER THE SHOT BECAUSE OF THIS, (SCROLL DOWN, PROOF IS BELOW THE VIDEO)

http://82.221.129.208/.un6.html

17 minuten geleden, Madeliefje zei:

Een geinig complot.

Sommige kunnen dit gewoon zelf testen.

Covid jab CONFIRMED: Magnets stick to a fresh covid jab.

When you don't get the saline that is.

OTHER PEOPLE WHO GOT THE COVID JAB ARE CONFIRMING THIS HAPPENS IF YOU TEST THIS RIGHT AFTER THE SHOT. UPDATE: YOU CANNOT GET AN MRI FOR 6-10 WEEKS AFTER THE SHOT BECAUSE OF THIS, (SCROLL DOWN, PROOF IS BELOW THE VIDEO)

http://82.221.129.208/.un6.html

Moet ze eerst laten zien dat ze daadwerkelijk geprikt is, daarvoor is het videootje veel te wazig. Wanneer je het videootje op halve snelheid bekijkt en goed kijkt naar de positie van de armen en de manier waarop ze het magneetje van haar arm af haalt, dan is lijm of gewoon vocht niet uitgesloten, en houd ze haar arm toch echt niet recht naar beneden aan de kant van de zogenaamde covid jab, en wel recht aan de andere kant. Er is zoveel aan dit videootje af te dingen dat het niet serieus te nemen is. Een prima manier om goedgelovige mensen te laten geloven dat het Pfizer vaccin metaal zou bevatten, dat wel.

MRI-scans: Jup. https://www.auntminnie.com/index.aspx?sec=ser&sub=def&pag=dis&ItemID=131655

Dit omdat de immuunrespons de getriggerd is, wat lymfeklieren kan doen opzwellen.

Op 11-5-2021 om 13:48, Winterslaapisbeter zei:

Moet ze eerst laten zien dat ze daadwerkelijk geprikt is, daarvoor is het videootje veel te wazig. Wanneer je het videootje op halve snelheid bekijkt en goed kijkt naar de positie van de armen en de manier waarop ze het magneetje van haar arm af haalt, dan is lijm of gewoon vocht niet uitgesloten, en houd ze haar arm toch echt niet recht naar beneden aan de kant van de zogenaamde covid jab, en wel recht aan de andere kant. Er is zoveel aan dit videootje af te dingen dat het niet serieus te nemen is. Een prima manier om goedgelovige mensen te laten geloven dat het Pfizer vaccin metaal zou bevatten, dat wel.

MRI-scans: Jup. https://www.auntminnie.com/index.aspx?sec=ser&sub=def&pag=dis&ItemID=131655

Dit omdat de immuunrespons de getriggerd is, wat lymfeklieren kan doen opzwellen.

Dus allemaal mensen met lijm!

Tientallen mensen met magneetjes op hun vaccinatie plaats incl 1x een metaaldetector.

Afwachten of YouTube deze gaat censureren.

• Admin

Kom op mensen, ten eerste, heb je die naald gezien? Kappe jongen die daar een chip doorheen krijgt, zeker 1 die groot genoeg is om zo magnetisch te zijn. Ten tweede, wat moet die chip doen dan, in zn eentje. Waarom zou een chip magnetisch zijn? Zoveel vragen! En wat dan als iemand later MRI moet krijgen? Gaan ze dan vragen of je gevaccineerd bent?

Maar ik ga het zeker proberen als ik gevaccineerd ben. Mocht iemand hier al een prik hebben gehad, kijk even of je arm magnetisch is 😛

Edit: Ik zeg hierboven dat ze geen chip door een naald kunnen krijgen, dat kan uiteraard wel. Ze kunnen inmiddels chips maken die je niet eens kan zien. Ik bedoel hier een volledig functioneel chipje inclusief stroomvoorziening en zender/sensor/watdanook. Daar had ik duidelijker in moeten zijn.

• Paraatpaal locked, unpinned en unfeatured this topic
Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.

• Nieuwe aanmaken...