Ga naar inhoud
GENEGEERD

Corona Discussie Topic (complotten, theorieën, ideeën)

Rien
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

https://rumble.com/vf8fz5-dr-mike-yeadon.html

Ik weet niet meer hoe ik aan die link kwam, misschien van hier ergens?

In ieder geval vond ik het wel interessant, dat interview.

https://www.reuters.com/investigates/special-report/health-coronavirus-vaccines-skeptic/

"Michael Yeadon, wasn’t just any scientist. The 60-year-old is a former vice president of Pfizer, where he spent 16 years as an allergy and respiratory researcher. He later co-founded a biotech firm that the Swiss drugmaker Novartis purchased for at least $325 million."

Het interview noemt een paar zaken die meer in de conspiracy hoek zitten, maar 1 ding was nieuw voor mij: normaal gezien wordt er bij vaccinaties toch een afgemeten hoeveelheid (per kg lichaamsgewicht?) aan vaccinatie stof ingespoten? maar met mRNA 'vaccins' weten we niet hoeveel vaccinatie stof door het lichaam wordt aangemaakt. Dat kan potentieel flink verschillen per geval.

Link naar reactie

@OBL-Rien Dank voor de linken, die ga ik even doornemen.

Volgens mij vind je dit ook vast interessant, een interview met Yeadon door onze Engel, van 2 dagen terug! Hij zegt ook dat er op dit moment in elk land quarantaine kampen worden gebouwd... en heeft terecht een heel hard hoofd in onze nabije toekomst, ik vind het einde heel sprekend met 2 verschillende visies hierop :D

https://www.facebook.com/113266477112887/videos/456365068812991

• Leuk 2
Link naar reactie

4 minuten geleden, Mir zei:

@OBL-Rien Dank voor de linken, die ga ik even doornemen.

Volgens mij vind je dit ook vast interessant, een interview met Yeadon door onze Engel, van 2 dagen terug! Hij zegt ook dat er op dit moment in elk land quarantaine kampen worden gebouwd... en heeft terecht een heel hard hoofd in onze nabije toekomst, ik vind het einde heel sprekend met 2 verschillende visies hierop :D

https://www.facebook.com/113266477112887/videos/456365068812991

Uit principe bezoek ik geen Facebook sites.

• Leuk 2
Link naar reactie

Heerlijk voer die linken met Yeadon. Ik heb nooit iets gehad met spannende boeken want ik doe het veel beter in een real-life thriller. Ik vraag me ineens af wat "geloof" (je weet wel BeLiEF) te maken kan hebben met zo'n enorme gift voor wereldlijke intelligentie. Ik ben zelf een 100% ongelovige, dus 0% invloed van hemelse machten. Ik kijk al jaren tegen de realiteit aan dus er is niet zo heel veel nieuws aan. 

@Doom wordt gemist 

*mod* aangepast omdat dat  dat gesprek al in een ander topic plaatsvond.

Link naar reactie

@martin @Winterslaapisbeter Als jullie hierop commentaar willen geven, graag.

https://sciencewithdrdoug.com/2021/02/15/breaking-study-sheds-more-light-on-whether-an-rna-vaccine-can-permanently-alter-dna/

To be fair, this study didn’t show that the RNA from the current vaccines is being integrated into our DNA. However, they did show, quite convincingly, that there exists a viable cellular pathway whereby snippets of SARS-CoV-2 viral RNA could become integrated into our genomic DNA. ...

That being said, this data can be used to make a conjecture as to whether the RNA present in an RNA vaccine could potentially alter human DNA. This is because an mRNA vaccine consists of snippets of the viral RNA from the genome of SARS-CoV-2; in particular, the current mRNA vaccines harbor stabilized mRNA which encodes the Spike protein of SARS-CoV-2, which is the protein that enables the virus to bind to cell-surface receptors and infect our cells.

This was thought near impossible. Based on this ground-breaking study, I would hope that the highly presumptuous claim that such a scenario is impossible will find its way to the trash bin labeled: “Things We Were Absolutely and Unequivocally Certain Couldn’t Happen Which Actually Happened”;

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33330870/

Abstract

Prolonged SARS-CoV-2 RNA shedding and recurrence of PCR-positive tests have been widely reported in patients after recovery, yet these patients most commonly are non-infectious. Here we investigated the possibility that SARS-CoV-2 RNAs can be reverse-transcribed and integrated into the human genome and that transcription of the integrated sequences might account for PCR-positive tests. In support of this hypothesis, we found chimeric transcripts consisting of viral fused to cellular sequences in published data sets of SARS-CoV-2 infected cultured cells and primary cells of patients, consistent with the transcription of viral sequences integrated into the genome. To experimentally corroborate the possibility of viral retro-integration, we describe evidence that SARS-CoV-2 RNAs can be reverse transcribed in human cells by reverse transcriptase (RT) from LINE-1 elements or by HIV-1 RT, and that these DNA sequences can be integrated into the cell genome and subsequently be transcribed. Human endogenous LINE-1 expression was induced upon SARS-CoV-2 infection or by cytokine exposure in cultured cells, suggesting a molecular mechanism for SARS-CoV-2 retro-integration in patients. This novel feature of SARS-CoV-2 infection may explain why patients can continue to produce viral RNA after recovery and suggests a new aspect of RNA virus replication.

Link naar reactie

45 minuten geleden, OBL-Rien zei:

Als jullie hierop commentaar willen geven, graag.

Ik heb het snel doorgenomen en ik kan dit niet echt serieus nemen.

Als eerste punt is er geen link te maken naar zijn enorme lappen tekst en het onderzoek waar hij naar refereer.

(waarom is het zo lastig om een link te maken in een artikel?)

na wat zoekwerk kom ik uit op deze link

https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2020.12.12.422516v1.full

hij komt met:

Specifically, a new study by MIT and Harvard scientists demonstrates that segments of the RNA from the coronavirus itself are most likely becoming a permanent fixture in human DNA. (study linked below).

Waar is die link dan?

Hij kan wel steeds links maken naar zijn eigen artikelen, maar een link naar een extern artikel is lastig?

en dan komt hij met onderstaand stuk tekst:

To be fair, this study didn’t show that the RNA from the current vaccines is being integrated into our DNA. However, they did show, quite convincingly, that there exists a viable cellular pathway whereby snippets of SARS-CoV-2 viral RNA could become integrated into our genomic DNA. In my opinion, more research is needed to both corroborate these findings, and to close some gaps.

Sorry hoor, maar waar gaat het nu over?

Waarom kom je met "breaking study" in je titel terwijl er eigenlijk niks breaking te melden is.

Los van de inhoud vind ik het sowieso een zwaktebod om steeds maar weer de tegengestelde logica te gebruiken dat zodra iets in zeer zeldzame omstandigheden mogelijk zou kunnen zijn het gelijk word opgeschaald tot "zie je wel dat het mogelijk is"

En als ik dan de kern probeer samen te vatten "kan iets het menselijk DNA permanent worden veranderd door iets"

Dan kom je eigenlijk sowieso tot het gegeven dat je DNA al 20% veranderd in 6 jaar tijd.

Zelf vind ik dat we allemaal enorm aan het doorslaan zijn als het gaat om "feiten"

Omdat iets kan wil nog niet zegen dat het dan ook zal gebeuren.

Als jij 100 keer met een dobbelsteen gaat gooien dan is het technisch mogelijk dat jij 100 keer een 6 zal gooien.

De kans dat dit gebeurd is eigenlijk verwaarloosbaar bij 1 worp is het 1/6 deel. En bij 2 worpen is het 1/6 van 1/6

Bij 100 keer is het getal niet echt meer lekker uit te schrijven maar ondanks dat is het nog steeds mogelijk.

Eigenlijk komen we dan ook op het punt van hoe onzinnig sommige claims zijn.

Het is goed dat er kritisch tegengeluid is want ik vertrouw vrijwel niemand en ieder heeft zijn eigen belang.

Maar het mag van mij nog wel binnen het kader van realisme vallen.

• Leuk 4
Link naar reactie

19 minuten geleden, martin zei:

Hij kan wel steeds links maken naar zijn eigen artikelen, maar een link naar een extern artikel is lastig?

Daarom had ik de link al toegevoegd ;-)

Ik had zijn artikel er bij geplaatst omdat dat de beste was die ik er bij kon vinden, de rest kun je gelijk afschrijven...

De studie zelf is imo wel opmerkelijk, maar niet direct belastend voor het vaccin. Al kan ik daar maar moeilijk over oordelen.

Link naar reactie

3 uur geleden, OBL-Rien zei:

@martin @Winterslaapisbeter Als jullie hierop commentaar willen geven, graag.

https://sciencewithdrdoug.com/2021/02/15/breaking-study-sheds-more-light-on-whether-an-rna-vaccine-can-permanently-alter-dna/

To be fair, this study didn’t show that the RNA from the current vaccines is being integrated into our DNA. However, they did show, quite convincingly, that there exists a viable cellular pathway whereby snippets of SARS-CoV-2 viral RNA could become integrated into our genomic DNA. ...

That being said, this data can be used to make a conjecture as to whether the RNA present in an RNA vaccine could potentially alter human DNA. This is because an mRNA vaccine consists of snippets of the viral RNA from the genome of SARS-CoV-2; in particular, the current mRNA vaccines harbor stabilized mRNA which encodes the Spike protein of SARS-CoV-2, which is the protein that enables the virus to bind to cell-surface receptors and infect our cells.

This was thought near impossible. Based on this ground-breaking study, I would hope that the highly presumptuous claim that such a scenario is impossible will find its way to the trash bin labeled: “Things We Were Absolutely and Unequivocally Certain Couldn’t Happen Which Actually Happened”;

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33330870/

Abstract

Prolonged SARS-CoV-2 RNA shedding and recurrence of PCR-positive tests have been widely reported in patients after recovery, yet these patients most commonly are non-infectious. Here we investigated the possibility that SARS-CoV-2 RNAs can be reverse-transcribed and integrated into the human genome and that transcription of the integrated sequences might account for PCR-positive tests. In support of this hypothesis, we found chimeric transcripts consisting of viral fused to cellular sequences in published data sets of SARS-CoV-2 infected cultured cells and primary cells of patients, consistent with the transcription of viral sequences integrated into the genome. To experimentally corroborate the possibility of viral retro-integration, we describe evidence that SARS-CoV-2 RNAs can be reverse transcribed in human cells by reverse transcriptase (RT) from LINE-1 elements or by HIV-1 RT, and that these DNA sequences can be integrated into the cell genome and subsequently be transcribed. Human endogenous LINE-1 expression was induced upon SARS-CoV-2 infection or by cytokine exposure in cultured cells, suggesting a molecular mechanism for SARS-CoV-2 retro-integration in patients. This novel feature of SARS-CoV-2 infection may explain why patients can continue to produce viral RNA after recovery and suggests a new aspect of RNA virus replication.

Het menselijk genoom bevat op meer plaatsen al virale erfstukken. Tot nu toe ( en gebaseerd op mijn opleiding) ging ik er van uit dat je als virus toch wel je gereedschap mee moest nemen om in het DNA terecht te kunnen komen, en een mRNA vaccin heeft dat gereedschap niet bij. Kennelijk kunnen fragmenten ook in het DNA belanden doordat ze mee liften op ons eigen genetische gereedschap. Dat is wel akeligm, maar om mee te liften moeten ze wel wat doen, namelijk de reverse transcriptase die wij zelf hebben activeren. Ik wist niet dat we die hadden, daar zie ik de humor dan wel weer van in. Dit kan, en te zien aan het feit dat sommige mensen nog maanden later positief testen maar een heleboel mensen niet, af en toe gebeuren door een infectie met SARS-COV2. Ik ben wel even nieuwsgieehooooooeensevenmaarzoudenvirussendiekankerveroorzakendanookmisbruikmakenvanonseigenreversetransptase?

<*huppelt even naar HPV* Nope, lijkt er op dat die zijn eigen speeltjes meebrengt. Door met het reguliere programma.>

rig naar hoe vaak dit dan voorkomt, en of ze ook gecheckt hebben of de betreffende personen voordat ze COVID kregen al positief testen op SARS-COV-2... niet dat we hier met een artefact uit het recente verleden te maken hebben.

Ok. Slak, even zout op leggen: Het staat op een preprint server dus we zijn nog niet door de peer-review gekomen. Moet nog. Artikelen die nog geen peer review hebben gehad zijn nog niet gecontroleerd, dus je moet de resultaten altijd even van een afstandje bekijken. Soms worden er heel bizarre dingen ter peer review aangeboden die met geen mogelijkheid kunnen kloppen. Verder is dit geen bewijs dat bewust ons DNA gemodificeerd word door een vaccin. Dit is een potentiele weg waarlangs een virale infectie, indien die uitgerust is met de juiste codering, mogelijkerwijs en in zeldzame gevallen het DNA weet te modificeren door delen van zichzelf er in te laten zetten. Of een mRNA vaccin dit ook kan... dat durf ik niet te zeggen, dat zouden ze echt in vitro moeten testen, of er moet een grootscheeps DNA onderzoek gedaan worden op de mensen die het mRNA vaccin al hebben. Let wel, het mRNA vaccin codeert alleen voor spike-eiwitten, het is bevat dus geen volledige kopie van het virus. Verder heeft de auteur een prima punt wanneer hij stelt dat een en ander wel gezegd had mogen worden.

Vanuit het evolutionaire perspectief is dat voor een virus enorm gunstig daar het erfelijk materiaal dan in een soort zit, en niet alleen in een virus, en kijkende naar de phylogenetische boom van het menselijk ras en veel diersoorten zou dat ook verklaren waarom er veel meer crossbreeding tussen soorten lijkt te zijn dan dat zou kunnen - virussen zorgen voor een constante uitwsseling van delen van het DNA tussen soorten door van soort tot soort te springen. Of dit schadelijk is voor de soorten - tja, uiteindelijk zijn het mutaties, dus het zou in theorie ook positief kunnen uitpakken.

Fascinerend artikel, dankjewel. Stof tot nadenken.

Het veranderd niet hoe ik naar de vaccins kijk: Ik heb liever een traditioneel vaccin.

• Leuk 6
Link naar reactie

• 3 weeks later...

Ik snap er werkelijk niets van. De ziekenhuizen liggen aardig vol, er zijn 600 patienten die thuis zitten met zuurtstof die eigenlijk in een ziekenhuis moeten liggen, meerdere ziekenhuizen hebben gemeld dat ze op het code-zwart punt komen en de regering wil vrolijk gaan versoepelen want "de prognose" en "het draagvlak in de maatschappij". Ook doen we *weer* alsof we het niet snappen, "eerst gaan we kijken of die mutatie in India wel erg erg is, tot die tijd laten we vluchten nog gewoon doorlopen" ... en dan komen we net af van die zogenaamde besmettelijke engelse variant waarvoor we alles dicht hielden.

Snapt iemand het nog?

• Leuk 1
Link naar reactie

4 uur geleden, Winterslaapisbeter zei:

Snapt iemand het nog?

Ik snap het sowieso niet want er is geen beleid.

Maar ik kan wel begrijpen waarom er een versoepeling is m.b.t. terrassen.

Als je moet concluderen dat mensen met mooi weer niet tegen te houden zullen zijn en compleet ongecontroleerd in het gras/tuin/park gaan zitten en hier hun bier/wijn gaan nuttigen dan gaat het geen verschil maken met een terras.

Dit is ook wel terug te herleiden als je kijkt naar landen zoals Spanje. De besmettingen namen niet toe nadat men de horeca weer opende.

Het is wel weer jammer dat ze op hetzelfde moment nog wat andere maatregelen gaan versoepelen zodat we nooit zeker weten welke zaken wel en geen effect hebben gehad.

Ik denk dat ze nu ook de gok nemen dat door toename vaccinaties en toename immuniteit door besmetting er sowieso een afname zal volgen.

• Leuk 1
Link naar reactie

Pre release

https://www.eurekalert.org/pub_releases/2021-04/eb-gcm041621.php

SARS-CoV-2, the virus that causes COVID-19, is covered in tiny spike proteins. During infection, the spike proteins bind with receptors on cells in our body, starting a process that allows the virus to release its genetic material into the inside of the healthy cell.

"We found that exposure to the SARS-CoV-2 spike protein alone was enough to change baseline gene expression in airway cells,"

Zou dit een verklaring kunnen zijn waarom ook het vaccin soms zware bijwerkingen heeft? I.e. als het vaccin de spike proteïnes namaakt, dan zou dit ook bij sommige mensen tot complicaties kunnen leiden?

• Leuk 1
Link naar reactie

Karl Denniger reageert zich even af:

https://market-ticker.org/akcs-www?post=242205

...

Note that when you get the shot the first thing you get is antibodies; you may get a T-cell reaction.  This pre-existing knowledge, from SARS (CoV-1) entirely explains why people who just got vaccinated often get hammered by the virus and frequently end up in the hospital or die.  It marks the premise of attempting to vaccinate out of a pandemic where transmission is actively occurring as stupid.

You go get the shot.  Five days later you get the virus.  You have not yet developed immunity and the partial expression makes it worse.

You would have been better off, by far, taking the same infection straight up front.  It likely would have harmed you less.

This generally applies, by the way, to all vaccines and all viruses.  The government and researchers know this.  They've known this for decades.  It's fact.  It's why you don't wait until the measles is raging around you to get a measles vaccine and the same is true for the flu shot; you get it before the flu season starts for this very reason.  Attempting to vaccinate out of a raging infection does not work and in fact kills people.

Yeah, if you don't get infected during that latent period you get protection.  But if you do get infected you're screwed and all of the two-dose shots have a roughly four week window during which you get hosed instead of protected.  Israel's data, by the way, proves this is real; Berenson has been reporting on it since the beginning of the year and I've noted it as well.

Met andere woorden: Wees zeer voorzichtig vanaf ca een week voor de vaccinatie tot ca een week na de tweede vaccinatie. Gedurende dat interval loop je verhoogd risico wanner je toch COVID krijgt.

If you remember I've also pointed out that multiple studies have shown that somewhere between 30-50% of the population is T-cell reactive to Covid-19 despite never having had it, nor SARS or MERS, its alleged "precursors."  But those studies were non-specific; that is, they looked for T-cell reactivity but never tried to identify the specific protein sequences and their part of the whole that was involved.  This study does, and it finally puts light on basically the entire reason that what we've done is not only wrong it's criminally stupid.

These folks did what we should have done originally -- they isolated a panel of 120 peptides that comprised roughly 10% of the entire virus, containing 57% and 1% of the nucleocapsid and spike proteins.  Note that while the "spike" facilitates entry into the cell there is evidence that it is, standing alone, pathological -- that is, it causes disease in the human body without the rest of the virus.  The nucleocapsid portion, on the other hand, is the part that is responsible for replication; if it is tagged and the cell containing it is destroyed then viral replication is prevented even though penetration of the cell has occurred.

[chart]

This fully explains the wild divergence in outcomes even among similarly-morbid people.  The more "matches" you have on a pre-existing basis the more-fully your immune system can recognize the virus and while you will get infected if those matches are among the nucleocapsid section you're much more-likely to drive it off without serious consequence.

Note that among the "PRE" (not-infected) collection of samples all were prior to November of 2019 and thus presumed non-infected.  We in fact know there were infections during that time frame but most in that group were from wildly before Covid-19 by as much as 10 years or more, so the cross-contamination percentage is going to be very low.

Now let me point to the data itself.

Of the SARS donors, 100% showed T cell responses to cross-reactive and/or specific ECs (HLA class I 86%, HLA-DR 100%; Fig. 5d,e), whereas 81% of PRE donors showed HLA class I (16%) and/or HLA-DR (77%) T cell responses to cross-reactive ECs (Fig. 5d).

81% eh?  Isn't that an interesting number?  Where have we seen that before?

You know damn well where, don't you?

It's the rough percentage of alleged Covid-19 infections that were either asymptomatic or very low-symptom for which no medical treatment was sought and, in many cases, not detected.

So it wasn't 30 or 50% who had pre-existing protection it's actually roughly 8 in 10!  This was not a "novel, everyone is susceptible" virus at all.  It never was.  You were lied to from the very beginning and thus all the "models" based on that were trash.

...

We also know why there is no place on the planet that has seen >20% of people with significant, symptomatic disease from Covid-19.  Not a single place has had that happen, even where sanitation is crap and people spread it like crazy (e.g. Iran where they lick monuments sequentially -- literally.)

This study explains every single example seen everywhere in the world, including high-concentration examples, of infection with Covid-19 back to the start of the pandemic.  We now know why no more than 20% of any exposed population has ever exhibited materially-serious disease -- it simply was not possible as no more than 20% of the population was potentially susceptible to serious disease.  Ever.  Period.

...

Let me be clear: The entire premise of all of the "mitigations" and demand for mass-vaccination relied on a lie; that this was a "novel" virus to which nobody had existing resistance.  We now know that's false; 81% of the population in fact does have existing immunity and further, that immunity is strengthened, materially so, by natural infection.  In short if you have said partial resistance you want to get the disease as the odds of you being seriously harmed are statistically zero yet you will perfect your immunity and from a public health perspective you want those people who are not going to be seriously harmed to get it naturally, not take a ******ned shot because it is that perfection of immunity that stops the disease from being of harm to the public on a durable basis.

It gets worse -- the resistance isn't to the spike, it's almost-exclusively to the nucleocapsid portion of the virus among those with existing resistance; the largest set of reactions by far was to the nucleocapsid, not the spike.  This is very strong evidence that it is that nucleocapsid reactivity that provides effective resistance to serious disease.  The existing "vaccines" do not and cannot provide this since they encode only the spike.

Again for those who are reading-comprehension challenged: The existing vaccines are worthless for building said perfected immunity since the data is that the nucleocapsid section, which the vaccines do not code, is where most of the pre-existing resistance against serious disease resides.

Er is nog veel meer in de link, zeer interessant artikel, aanbevolen.

Oh, nog een gem: Do you think the Chinese knew all of this up front given that their vaccines are all full-protein inactivated and thus include the nucleocapsid portion? If they deliberately gave us a sequence they knew was directly and singularly pathogenic while ignoring the required nucleocapsid protection for durable protection then Beijing and the CCP must be immediately nuked to ash as they deliberately attempted to kill people worldwide and every single pharma company, US Government agency, "public health" organ and individual who cheered this on and went along with it unquestioned must be completely and irrevocably destroyed.

Link naar reactie

Een nieuwe denniger: https://market-ticker.org/akcs-www?post=242243

Now let's make it even more-clear; here is the table of all deaths associated with any vaccine, including flu vaccines, from January of 2020 through today, a period of 16 months.

1264423713_akcs-www2.thumb.jpg.a8a91a29a7d1097447b332cade7cd540.jpg

https://wonder.cdc.gov/vaers.html

It is not about their risk, or any other person's risk, of getting and dying from Covid-19.  The CDC already estimates that the risk of death if you are a young, healthy person is 20/1 million, or 1/50,000.  This is tiny; you willingly accept a 1/8,648 risk of death each and every year by riding in or driving an automobile. 

Further, by the CDC's data with more than 100 million persons who have received shots the risk of the shot being associated with your death is 1/29,806, or higher than the risk of a healthy person being killed by the virus.

Link naar reactie

WEHL - Een bewoner van verpleeghuis Oldershove in Wehl, bij wie na volledige vaccinatie toch corona is vastgesteld, is overleden.

Verpleeghuis-Oldershove-in-Wehl-Foto-Omroep-Gelderland.thumb.jpg.23a53fa8f122752e79604cb58c86e986.jpg

Dat zegt een woordvoerder van Sensire waar het woonzorgcentrum onder valt. Het gaat om de bewoner bij wie als eerste het virus werd aangetroffen. Sensire weet niet of de bewoner aan corona is overleden of aan een andere oorzaak.

GESCHREVEN DOOR

Henri van Veen

De overleden bewoner is minimaal twee weken geleden voor de tweede keer geprikt. De bewoner was dus volledig gevaccineerd, zo stelt Sensire.

Het aantal besmettingen onder gevaccineerde bewoners is gestegen met 6, er zijn nu totaal 18 coronabesmettingen onder gevaccineerde bewoners van Oldershove. De besmette bewoners hebben milde klachten, zoals diarree, buikpijn en buikkrampen. "Maar het gaat om mensen die tachtig jaar en ouder zijn", benadrukt de woordvoerder.

Ook personeel besmet

Volgens Sensire zijn bij een tweede coronatest ook vijf medewerkers positief op corona getest. De woordvoerder weet niet of het medewerkers zijn die gevaccineerd zijn. "Die informatie mag de werkgever niet weten", legt hij uit.

Sensire werkt samen met ziekenhuizen Slingeland in Doetinchem en Rijnstate in Arnhem. Er lopen twee onderzoeken. "We willen weten hoe het kan gebeuren dat er corona optreedt, terwijl bewoners volledig gevaccineerd zijn en hoe het virus zich heeft kunnen verspreiden."

Resultaten na het weekend

In Arnhem vindt laboratoriumonderzoek plaats naar de variant die bewoners en personeel in Wehl heeft geveld. Pas na het weekend verwacht Sensire van beide studies de resultaten te hebben.

Door de uitbraak heeft Oldershove in Wehl een aangepaste bezoekregeling. Er mag per bewoner één bezoeker komen en die moet beschermende kleding dragen, een mondmasker en een spatscherm. Ook moet de persoon afstand houden. Eten en drinken mag niet.

Sensire doet morgen een derde coronatest onder bewoners en medewerkers om te kunnen vaststellen of de uitbraak onder controle is, of zich juist uitbreidt.

Zie ook: Corona-uitbraak onder gevaccineerde bewoners in verpleeghuis

Plaats dit in een zoek programma:

Corona in verpleeghuis breidt zich uit, gevaccineerde bewoner overleden - Omroep Gelderland

• Leuk 2
Link naar reactie

@JJ&A,

Tsja, wat zou ik nou es zeggen.....?

Dit wordt al heel lang gemeld, he?

Dát je niet veilig bent, zelfs niet met dat vaccin.....

Erger nog, je bent in staat om iedereen om je heen te besmetten...

Dus! conclusie......?

Zoals @Ron sr al gezegd heeft, in zijn grapje over muizen...

Nee, want het is allemaal nog in een test fase.....

Selectieve volkerenmoord noem ik het.

Sterkte! 

• Leuk 1
Link naar reactie

@JJ&A

een jaar geleden zouden er misschien wel veel meer zijn overleden.

ladingen verpleeghuizen stierven er veel meer dan die ene die jij hiervoor vermelde.

bij mijn partner op het werk brak ook een kleine corona uitbraak uit.

ook ondanks dat de patiënten gevaccineerd waren.

weet je hoe ze erachter kwamen???

omdat een familielid bij het huis melde dat ze corona had, toen zijn ze voor de zekerheid gaan testen en bleken er wat mensen positief te zijn.

ook 3 personeelsleden.

Maar klachten hadden de bewoners en personeel totaal niet.

misschien is dat de winst wel geweest vd vaccinaties.

dat anderen het een volkerenmoord noemen laat ik aan hun over.

• Leuk 1
Link naar reactie

Graag deel ik hier de volgende video, waarin dr.Carrie Madej uitleg geeft over diverse aspecten van 

de vaccins. De video duurt ong 53 minuten en is in het Engels.

Doe ermee wat je wilt , vindt ervan wat je vindt , voor ieders eigen beoordeling.

http://eindtijdnieuws.com/nieuw-interview-met-dr-carrie-madej-covid-injecties-dna-en-transhumanisme/

groet,mevr.Grijpstra

• Leuk 3
Link naar reactie

• Paraatpaal locked, unpinned en unfeatured this topic
Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.
 Share

• Nieuwe aanmaken...