Ga naar inhoud
GENEGEERD

Corona Discussie Topic (complotten, theorieën, ideeën)

Rien
 Share

Recommended Posts

2 uur geleden, MamaM zei:

Waar ligt alleen de grens?

Ik geloof dat vrijwel niemand van de bedenkers van dit sort ideeën zelf iets kan produceren (i.e. anders dan letters op papier). Ze hebben -imo- dan ook geen verstand van realiteit of engineering. Daarbij stoelen hun ideeën ook niet op een goede wetenschappelijke onderbouw.

Het zijn dus enkel luchtkastelen.

Men heeft een paar "hoop dat het waar is" tools opgepakt van bv Bernays en wil daarmee nu een wereld creëren waarin zij zich "goed" zouden voelen.

Dit gaat miljoenen mensen een vroegtijdig einde opleveren wanneer ze ook maar halfweg worden ingevoerd. Tot het gepeupel (hun zienswijze) de hooivorken oppakt en hen vierkant de deur uitsmijt. (Wanneer ze geluk hebben, over het algemeen is woede iets minder vergevend)

Zoals gezegd, bereid je voor, en houdt de popcorn klaar.....

• Leuk 2
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik zeg het steeds al; we worden genaaid en hoe braver iedereen maar mooi zich aan de regeltjes houdt, hoe beter, groter 'de beloning' zal zijn, mag ik effe kotsen! 

Er worden onderling gigantisch bruine armen gehaald en die schoenevent wordt straks geofferd.

I am telling you!

Zodat die aal in de emmer snot, lekker buiten schot kan blijven, met zijn plannen om tot aan zijn pensioen aan te blijven.

Off grid, is all that can save us. in Verweggistan... ergens.....

• Leuk 1
Link naar reactie

@Info_junky,

Ik las vandaag online,  dat bedrijven en restaurants, events, je straks kunnen gaan vragen om een test bewijs.

de mijne is al maanden oud, en mondeling gegeven, dus die telt niet meer?

Moet je, straks, voordat je naar een of ander event gaat, dan steeds maar weer een bewijs/test laten doen?

Zijn ze nou helemaal van de pot gepleurd!>?

Dat kunnen veel mensen niet eens betalen! 

Crazy sick fucks! 

Plus, over 1 uur een test gedaan, die is negatief, ik kom iemand tegen die het virus bij zich draag; hatsjoe! en huppatee, ik heb het virus ! 

wat een bullshit zeg! 

Volkomen niet uitvoerbaar!  Schijn veiligheid! 

Link naar reactie

• Moderator

@Sjuul

Ja, dat zit er aan te komen.

En ja, waarschijnlijk mag de test niet ouder zijn dan 72 uur bij aankomst. 

Zoals nu ook bij vliegen al geldt.

Er zijn meerdere manieren van testen.

De sneltest + de officiële PCR-test. 

Ik gók dat de sneltesten gaan gelden voor evenementen en dat je die daar ter plekke moet doen. Uitslag binnen 10 minuten (vingerprik) tot half/uur.

Maar, het test-uitprobeer-evenement project wat nu loopt werkt wél met PCR test. Dus ik durf het niet zeker te zeggen hoe en wat.

En ja de testen zijn duur, en de PCR testen helemaal. Alles uit eigen zak want GGD test niet voor lolletje en vermaak: dat moet via commerciële bedrijven.

Mondeling kan je niks mee. En een officieel certificaat kost 25 euro. Naast dus de kostprijs van de test. Zit je dus aan 125,= euro per persoon ongeveer, per PCR.

Een poos geleden zag ik een tweet van een restaurant in New York die ter plekke sneltesten afnam à 25 dollar per stuk. En dan sta je dus nog buiten. Dan moet je nog eten + drinken. Plus corona gevaren toeslag. En mondkapjes bijdrage en zo 😏

Ik zoek screenshots ff op voor je...

Niet lachen maar hier in dit vlog kan je zien hoe het nu werkt in de praktijk: test bij binnenkomst.

Gerard wordt 2x getest binnen zeer korte tijd: 1x vingerprik, 1x neus.

Hier de link: de PCR test moet 2x, en wordt in deze proef vergoed. Normaal dus niet he..

https://nos.nl/artikel/2366122-binnenkort-proeven-met-voetbalwedstrijden-en-festivals-met-publiek.html

Screenshot_20210204-134412_Twitter.jpg

Ff de eerste link in m'n zoekopdracht, er valt waarschijnlijk wel te 'shoppen' door prijzen te vergelijken... met hier en daar een paar tientjes verschil per bedrijf

https://pcrtest.nl/

Screenshot_20210204-135458_DuckDuckGo.jpg

Link naar reactie

Gevangenschap in het ziekenhuis, zonder prossen, alles lijkt mogelijk in NL.

Het Universitair Medisch Centrum Groningen (UMCG) is door het ministerie van Volksgezondheid aangewezen als ziekenhuis waar 'coronapatiënten kunnen worden geïsoleerd die niet vrijwillig mee willen werken aan isolatie'.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5212434/coronapatienten-gedwongen-opname-umcg-volksgezondheid-de-jonge

En blijft het hier bij, of zijn ook andere gevallen nu aan bod, zullen er nu ook kamers komen met traliewerk en bewakers in het ziekenhuis.

Nu ziet het er zo nog uit.

UMCG.thumb.jpg.d8528f5587001d70b04e2a4e5dbd2656.jpg

En zo zien we het niet graag.

443384361_UMCG2.thumb.jpg.2f8e1e0e874eb667fe633620da7fdb29.jpg

• Leuk 1
Link naar reactie

De zogenaamde Engelse variant heeft een bijkomende mutatie gekregen waardoor hij tot 65% dodelijker zou kunnen worden volgens het artikel uit de link onderaan.(Engelstalig)

Deze mutatie is al sinds maart vaker gezien maar is nooit dominant geworden tov de andere varianten maar met deze samensmelting die de naam Eeeek heeft gekregen zou dat wel eens kunnen veranderen. 

https://www.google.be/amp/s/www.washingtonpost.com/health/new-covid-mutation-uk-variant/2021/02/02/a164f17a-6577-11eb-886d-5264d4ceb46d_story.html%3foutputType=amp

De vraag die ik me dan stel is, hoe zit het dan met het risico op ADE Antibody-dependent enhancement? Hoe meer het virus muteert hoe groter de kans hierop(vermoed ik) en de enige manier hoe we het te weten kunnen komen is een paar jaar wachten. 

Ondertussen zijn ze reeds miljoenen mensen aan het vaccineren en word niemand voldoende geïnformeerd over de mogelijke risico’s naar de toekomst toe. 

• Leuk 2
Link naar reactie

• Moderator

@T.A.P. ik moet zoeken in mijn screenshots maar ergens in officiële documenten heb ik idd waarschuwing voor (V)AED gezien.

Geef me ff, dan zet ik het hier bij

(Edit: ik kan me ook iets anders herinneren ... nog ff verder zoeken)

Gevonden:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7142689/

Screenshot_20201227-095714_DuckDuckGo.jpg.4e63ce7736ec36614e20860940664771.jpg

Hier ook..Risk Management PDF

Screenshot_20201230-203516_Gallery.thumb.jpg.86ed6c00b7b63b3b83d0ed6dfafcfb20.jpg

Screenshot_20201230-203506_Gallery.jpg.72022af87739afe560a3f263767f5211.jpg

Screenshot_20201230-204140_Gallery.jpg.65beea2e3d191ee6c7df3a4aacca8eed.jpg

@Hybrid-AI Eindelijk terug gevonden: van de EMA 

Hierbij het pdfje:

en-2.pdf

• Leuk 1
Link naar reactie

@Jaap,

Daarom moeten er zo veel mogelijk mensen aan dit virus en al haar vriendjes en vriendinnetjes uit allerlei landen bloot gesteld worden!

Lullig als het jouw dierbare overkomt.. das absoluut een feit.

Het leven is maakbaar, (bullshit) tot het niet meer maakbaar is, en dat punt is nu aangekomen.

De vergankelijkheid van het leven is voor velen moeilijk onder ogen te zien, zeker als je werkelijk denkt, dat na dit leven er één groot zwart gat is.....

Dan is alles wat je in dit leven hebt gedaan,  bereikt toch volkomen zinloos gebleken? Waar doe je het dan nog voor? fatalisme ligt op de loer....

Vanuit persoonlijke ervaring, kan ik je vertellen, er is een ander leven, na dit leven.

Dont be afraid. écht waar.

Link naar reactie

De RIVM heeft al twee weken niet meer over de "Britse Variant" gesproken die zo besmettelijk zou zijn... de grafiek blijft ook verder dalen. Terwijl 3 weken geleden toch 25% ten gevolge van de Britse variant geweest zou zijn en de verwachting voor een hernieuwde piek de "belangrijkste" reden was voor de avondklok....

Nu wordt de avondklok etc verlengd, maar van de Britse variant geen spoor (?) of ten minste geen toename?

Iemand nog iets hierover gehoord?

(ps: mijn voorspelling van toen was dat de verwachtingen omtrent de Britse variant sterk overdreven waren.)

Link naar reactie

@OBL-Rien,

Wat ik gisteren las, ergens- weet niet meer waar- dat er nog weer een nieuwe, nieuwe engelse "variant" opgedoken is...😱

Dat ding muteert, das toch zo duidelijk als maar kan... t wil overleven...

Dat gebeurde volgens mij in iedere pandemie... door de eeuwen heen... 

Verder met jouw veronderstelling eens. 

Ik volg het niet echt meer zo, t wordt een beetje een overload wat mij betreft. Niet gezond voor mij, nu... 😟

Link naar reactie

10 uur geleden, OBL-Rien zei:

De RIVM heeft al twee weken niet meer over de "Britse Variant" gesproken die zo besmettelijk zou zijn... de grafiek blijft ook verder dalen. Terwijl 3 weken geleden toch 25% ten gevolge van de Britse variant geweest zou zijn en de verwachting voor een hernieuwde piek de "belangrijkste" reden was voor de avondklok....

Nu wordt de avondklok etc verlengd, maar van de Britse variant geen spoor (?) of ten minste geen toename?

Iemand nog iets hierover gehoord?

(ps: mijn voorspelling van toen was dat de verwachtingen omtrent de Britse variant sterk overdreven waren.)

Nope, niks gehoord. Ook niet heel verwonderlijk... ongeacht welke variant, wanneer we lockdowns gaan gebruiken en bewust de beperkingen van mensen inperken dan loopt het snel terug, tenzij het virus op magische wijze door muren heen gaat en kilometers kan vliegen, of zo besmettelijk is als de mazelen... en zelfs dat virus kun je stoppen met een keiharde lockdown. Geen intermenselijk contact, geen overdracht!

• Leuk 1
Link naar reactie

steeds meer mensen gaan roepen dat het leven een eind datum heeft. En wanneer je 90 bent en al veel onderliggend lijdend hebt er nog zo geknokt moet worden om je levend te houden. Terwijl veel jongeren nu aan deze lock down kapot gaan niet te vergeten  alle ondernemers en kleine kinderen die wanneer school aangeeft dat ze doordat er sneeuw ligt vrij krijgen gaan huilen  omdat ze eindelijk weer naar school mogen.

En elke keer worden we weer met wat anders bang gemaakt zuid Afrikaans,Braziliaanse Engelse, Chinese. Om gek van te worden.

Hoop dat de politiek eindelijk eens besluit om voor de 99% te gaan staan die geen onderliggende leiden heeft en die er griep klachten  van krijgt.

• Leuk 1
Link naar reactie

Oh... fukc....

https://market-ticker.org/akcs-www?post=241577

Threlkeld added, Williams also had been vaccinated for COVID about a month ago and that testing found the two types of antibodies in his system - one type of antibody that results from a natural COVID infection, and a second type of antibody from the vaccine. Threlkeld also said Williams tested negative for COVID-19 while in the hospital. 

Link naar reactie

12 uur geleden, OBL-Rien zei:

Oh... fukc....

Kun je iets meer toelichten hierover? Kan ik ervan uitgaan dat je de informatie van deze website als betrouwbaar beschouwt?
Ik miste namelijk in het stukje van de link referenties naar onderzoeken waar ze naar verwijzen. Daarnaast is de informatie nogal summier. Ze hebben het over mRNA vaccins en over een eerder ontwikkeld kattenvaccin, maar nergens is te vinden of dit kattenvaccin dan een mRNA vaccin was (ik ga ervan uit van niet, maar tegelijkertijd vind ik het benoemen van wat er met katten gebeurt na een bepaalde vaccinatie niet zo zinvol als je doel is om aan te geven dat mRNA vaccins wellicht gevaarlijk kunnen zijn, maar misschien heb ik het doel van het artikel niet helemaal helder natuurlijk). 

Daarnaast bekroop me het gevoel van stemmingmakerij, want diegene heeft het initieel over mRNA Covid vaccins en wat er (door zeer slechte, grote grote organisaties) kan worden gedaan bij mensen die gevaccineerd zijn daarmee, maar lijkt daarna te generaliseren naar iedereen die gevaccineerd is/gaat worden met een Covid vaccin. Maar niet alle Covid vaccins zijn mRNA vaccins, dus dit lijkt niet te kloppen.

• Leuk 1
Link naar reactie

58 minuten geleden, MamaM zei:

Kun je iets meer toelichten hierover? Kan ik ervan uitgaan dat je de informatie van deze website als betrouwbaar beschouwt?

Ik beschouw dat blog als zeer betrouwbaar. Ik lees het niet elke dag, maar volg hem inmiddels al een jaar of 15? 20?. Hij krijgt bijna altijd achteraf gelijk wanneer hij speculaties opbouwt zoals in het gelinkte stuk.

Zijn speculatie in dit stuk is puur theoretisch, maar niet zonder waarde. Ik geloof absoluut dat dit soort onderzoeken gedaan wordt, en zal resulteren in wapens wanneer mogelijk. Dat laatste moeten we natuurlijk niet uit het oog verliezen "wanneer mogelijk".

Geen reden om in paniek te raken, gewoon iets dat je in je achterhoofd mag opslaan... indien je zo genegen bent.

• Leuk 2
Link naar reactie

20 minuten geleden, Ron sr zei:

Lekker verdienen twee injecties per 21700 personen die het eigenlijk niet nodig hebben. Zou preventie niet goedkoper zijn?

Die conclusie kan ik niet delen. Bedenk dat een grootschalige inenting ook de verspreiding van het virus afremt cq verhinderd. Dus ook mensen die geen inenting gekregen hebben profiteren mee.

Als je slechts 21700 mensen inent, dan heb je gelijk. Maar wanner we 50% van de bevolking inenten dan is de conclusie onjuist.

Link naar reactie

5 minuten geleden, Ron sr zei:

Mijn punt is dat er gevaccineerd wordt bij mensen die niet ziek zijn

Dat is gebruikelijk ja.

5 minuten geleden, Ron sr zei:

en ook  niet ziek worden omdat ze voldoende immuniteit hebben 

Dat komt niet uit je eerste bericht naar voren. Waren die 21700 al immuun?

PS: Grafieken: Daar trap je bij mij een open deur is, VBG

Link naar reactie

• Moderator
3 uur geleden, Info_junky zei:

Screenshot_20210216-103210_Gallery.jpg

Er was net een persco.

Hoorde dat om 16 uur bespreking (al hoger beroep?) is.

heb uitzending gemist,  maar ze gaan 2 dingen doen:

1: Proberen te zorgen dat stopzetting vanavond niet doorgaat, anders nieuwe persco als dat niet lukt

2. Nieuwe wetgeving 

Link naar reactie

Het leuke aan het huidige (en voorspelde) weer is niet alleen dat het aangenaam is, maar ook dat over twee weken het aantal corona gevallen "plotseling" in elkaar zal zakken.

We zitten nog steeds op een schema waarbij eind maart het leed wel geleden zal zijn. (Er van uitgaande dat we niet een nieuwe koude inval krijgen voor die tijd)

• Leuk 1
Link naar reactie

https://www.telegraaf.nl/nieuws/587320133/onhandigheid-de-jonge-op-de-foto-zonder-mondkapje

Kijk, als een minister het doet, dan is het slechts een "onhandigheidje"

Het is niet alsof het mondkapjes gebod nieuw is, iets dat je 'even' kunt vergeten.

Dit is -imo- een gevolg van denken dat je boven de wet staat.

Als je al op de partij van de jonge wilt stemmen, stem dan op iemand onderaan de lijst.

• Leuk 1
Link naar reactie

• Paraatpaal locked, unpinned en unfeatured this topic
Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.
 Share

• Nieuwe aanmaken...