Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Corona Discussie Topic (complotten, theorieën, ideeën)

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Carnaval is slechts 1 facet van 'grote bijeenkomsten' en ook nog eens vrij regionaal.   Het festival seizoen is ook een grote, zeker in aantallen mensen.   Het verbaast mij hoezeer

https://www.maurice.nl/2020/04/14/zo-gaat-de-verspreiding-van-het-covid-19-virus-vooral/   Vond dit wel interessant ook de vervolg artikelen. Het klinkt iig en stuk logischer dan vele andere

Een eerste vergelijkende studie voor het gebruik van Hydroxychloroquine (HC) al dan niet in combinatie met azithromycine . Ik zou hem even aandachtig lezen wanneer je het spul in huis hebt.  

Posted Images

1 uur geleden, preppie&kokkie zei:

Al doen ze het wel doen voorkomen als zijnde regelgeving 

Aww ja natuurlijk, als het te duidelijk wordt dat het 'maar' een advies is, moeten ze er echt een regel van gaan maken (veel gedoe) én gaan handhaven (bijna onhaalbaar)

5 minuten geleden, Aalawok zei:

én gaan handhaven

Niet zo simpel, ik geloof niet dat hier een wettelijke ondersteuning aanwezig is. Dan moeten ze een nieuwe wet maken, dan dat zal een heel lastige klus worden. Waarschijnlijk niet haalbaar en voor een demissionair kabinet zo wie zo onmogelijk.

1 minuut geleden, OBL-Rien zei:

Niet zo simpel, ik geloof niet dat hier een wettelijke ondersteuning aanwezig is. Dan moeten ze een nieuwe wet maken, dan dat zal een heel lastige klus worden. Waarschijnlijk niet haalbaar en voor een demissionair kabinet zo wie zo onmogelijk.

Nu zeg je iets moois, de wet moet ook aangepast worden om de avondklok in te kunnen stellen. Hoe gaan ze dat aanpakken denk je?

Zojuist, Aalawok zei:

Nu zeg je iets moois, de wet moet ook aangepast worden om de avondklok in te kunnen stellen. Hoe gaan ze dat aanpakken denk je?

Dat geloof ik niet.

De avondklok is voor de openbare ruimte. Daar hebben ze -voor zover ik weet- alle mogelijkheden voor.

Bedenk ook dat avondklokken niets nieuws is (oorlogen, rampen, onrusten etc), dus de wetgeving is daar al lang op voorbereid.

• Leuk 1
  • Admin
1 uur geleden, Aalawok zei:

Ze maken daarvoor gebruik uit een wet mbt noodtoestand, terwijl ze daarbij niet de noodtoestand uitroepen. Hoe dat precies in elkaar zit weet ik niet, ik ben geen jurist, maar ze gaan gebruik maken van een bestaande wet dus.

En zo omzeilen ze dus die coronawet wederom. Wat dus ook een hoax is eigenlijk, want de grenzen die daarin bedongen zijn, worden zo weer makkelijk opzij geschroven.

• Leuk 1

Ja, en nu vinden de ministers de begintijd van de avond klok té vroeg,  dus nu schijnt die weer te worden aangepast...

Tis dat het zo`n pathetisch zooitje is, anders zou je je er toch gewoon om gaan bepissen?

Wat een kul zeg!

Oh, is het je ook opgevallen dat die rutte geen enkele last heeft van "een corona kapsel", de rest trouwens ook niet?

Apart toch? 

Nergens matjes in nekken, uitgegroeide spermanentjes, of anderszins rare kapsels? 

Wie belazerd wie nu? 

• Leuk 2

Mijns inziens;

Alles loopt op schema om te luisteren naar opa Klaus Schwab. This crisis is a lovely opportunity to form the New World Order. The great reset. Build Back Better. Genoeg boeken en filmpjes over.

You own nothing and will be happy.

bronnen: WEF, Flavio Pasquino, Van Haga, etc.

Mijn info geeft ook aan dat we zo goed als geen oversterfte hebben in 2020. PCR niet deugt, 99% van de doden al onderliggend lijden hadden. Boven zijn er grofweg 1000 mensen in NL onder de 77 jaar met/aan covid overleden, waarvan 800 al onderliggende ziektes hadden. Die gingen dus ook bij iedere andere griep of lichtweginfectie dood.

De gemiddelde leeftijd van overlijden van covid doden, ligt hoger dan het gemiddelde in NL. Tel me more...

• Leuk 3
16 uur geleden, Sjuul zei:

Oh, is het je ook opgevallen dat die rutte geen enkele last heeft van "een corona kapsel"

Totaal off-topic, maar ik vermoed al langere tijd dat rutte een pruik draagt. Vooral omdat zijn bakkebaarden wél grijs zijn en vanwege dat dons op z'n voorhoofd.

@pacem,

Ooh? als dat zo is?

Wie is er in voor een feestje! ?

dansen, elkaar (non sexueel ) aanraken! zucht.....

heerlijke sapjes, thee, zelf meegebrachte/ gemaakte hapjes,  en voor de diehards; alcohol! hahahah! 

( getypt zonder bril! ) valt nog best mee, toch>;-) 

Op 20-1-2021 om 14:36, pacem zei:

image.thumb.png.454679d24ceeadbeb716c27a58d04a0f.png

grappig dat in het korte overzicht staat dat het een regel is en als je het uitgebreide bekijkt staat dat het na overeenstemming met 2de kamer

image.thumb.png.30b04a884f14aab7a90105ff3ae78083.png

Op het nieuws werd gezegt dat je zelf documenten bij je moet hebben waar mee je kan aantonen dat het gerechtvaardigd is dat je op straat mag vertoeven.

• Leuk 2
  • Moderator

Yup.

Handig voor de mensen zonder printer.

of geld voor nieuwe inkt...

je moet òf een werkgeversverklaring hebben òf een zelf uitgeprint papier mèt handtekening waarop je verklaard waarom jij denkt dat je recht hebt op buiten te mogen zijn....

Als je die vervalst is het een groot misdrijf met celstraf.

In andere landen stappen ze nu over op verplicht FFP2 of zelfs FFP3 maskers om b.v. een supermarkt in te mogen.

Ook lekker goedkoop 🤐

• Leuk 1
4 uur geleden, Info_junky zei:

Yup.

Handig voor de mensen zonder printer.

of geld voor nieuwe inkt...

je moet òf een werkgeversverklaring hebben òf een zelf uitgeprint papier mèt handtekening waarop je verklaard waarom jij denkt dat je recht hebt op buiten te mogen zijn....

Als je die vervalst is het een groot misdrijf met celstraf.

In andere landen stappen ze nu over op verplicht FFP2 of zelfs FFP3 maskers om b.v. een supermarkt in te mogen.

Ook lekker goedkoop 🤐

Dat hadden ze al moeten doen in het beging van de uitbraak, nee de grote partij FFP2 en FFP3 in ons land gemaakt, moest zo nodig naar China, de fabriek had aan de regering voor gesteld de medische mondneuskapjes over te nemen, maar dat werd niet gedaan nu zitten we met de gebakkenperen.

Later kocht de regering rotzooi uit China, wat een flaters.

De info moet ergens in het begin van de topic staan.

Nu we zelf de rommel maskers gebruiken, weet ik nu dat veel operaties en ingrepen zijn gedaan met de rotzooi die we nu gebruiken tegen de virussen, de rot dinge sluiten absoluut niet goed af en het zijn vergieten, te grofmazig.

Vele slachtoffers (doden) vallen ook in het ziekenhuis door besmettingen, wat een smeerboel in dat ziekenhuis, onvoorstelbaar, heb het zelf ondervonden, kreeg de E-coli in de bloedbaan, ben er doodziek door geworden, het leek ook voor mijn vrouw als of in het lootje zou leggen, het hele lichaam deinde op en neer ik had totaal geen controle meer over mijn lichaam.

Op de spoedeisende hulphulp was ook een bordje bevestigt met de mededeling dat de meeste doden ontstaan door besmettingen. 

• Leuk 3
  • Moderator

Ze zouden eerder brilletjes voorschrijven... via ogen komen virussen ook binnen... duzzzz...

Er is geen houden aan hoor... liep vandaag de appie in.. en hup de verwarming blies keihard in m'n gezicht... al jaren geleden heb ik mezelf aangewend om daar mijn adem in te houden/hard uit te ademen in zo'n sluis... maar toch...je haren,  je kleding...het zit overal.

ik kleed me na winkelen altijd meteen in de garage uit, douchen, tandenpoetsen en neussnuiten. 

Meer kan ik niet doen.

Tot nu toe nog niemand ziek geweest hier *klopt af*

heb nu wel alles zo ingekocht dat ik niet meer voor wissewasjes de deur uit hoef. Het zit me niet lekker hoe het nu gaat buiten de deur... better save than sorry ...

• Leuk 2

Vandaag hoorde ik weer, dat de zelf gemaakte stoffen maskers wél het virus tegen houdt.

Je wordt toch knettergek van al dat gezwam!

Nu moeten we weer die officiele maskers dragen.

Ik koop de mijne  uit Portugal, daar maakt de linnen industrie die maskers.

Ze zijn niveau 2, meen ik

Heb hier talloze eigen geknutselde maskers liggen.

Nadat deze ellende met die maskers al lang gaande was, al maanden!  kreeg ik nog es een masker van de Gemeente,

omdat ik onder de armoedelijers vall.

Dat ding sluit niet eens aan, is zoo wijd! bullshit.

Er zijn zo veel werkelijk arme mensen die die maskers niet eens kunnen betalen.

Hebben niet eens geld voor 1 warme maaltijd per dag! 

Walgelijk! 

@Info_junky,

Ik draag altijd mijn bril en pet en masker en vinyl handschoenen... marsvrouwtje! coming in! 🤣

Plus verse groentes kan ik niet lang goed houden, in huis of schuur....

• Leuk 2

Hoe moeten supermarkt personeel dan controleren, of jij het juiste masker draagt?

Certificaat bij je dragen? Wat nog meer!?!?!

politie staat? 

Het merendeel van supermarkt personeel kan nog niet eens die karretjes goed afnemen,

ze aaien er een beetje overheen, met steeds dezelfde lap...

• Leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...