Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Corona Discussie Topic (complotten, theorieën, ideeën)

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 750
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Carnaval is slechts 1 facet van 'grote bijeenkomsten' en ook nog eens vrij regionaal.   Het festival seizoen is ook een grote, zeker in aantallen mensen.   Het verbaast mij hoezeer

https://www.maurice.nl/2020/04/14/zo-gaat-de-verspreiding-van-het-covid-19-virus-vooral/   Vond dit wel interessant ook de vervolg artikelen. Het klinkt iig en stuk logischer dan vele andere

Een eerste vergelijkende studie voor het gebruik van Hydroxychloroquine (HC) al dan niet in combinatie met azithromycine . Ik zou hem even aandachtig lezen wanneer je het spul in huis hebt.  

Posted Images

Ach, nou, ja, er is een  hele grote onderlaag in de maatschappij, die zowiezo nooit! op vacantie kunnen, omdat ze onder het bestaansminimum leven.

Dus, pretparken, al dan niet in het buitenland, festivals, ect,- daar zie je die groep al nooit.

Voor hen is dit een luxe probleem- ver van hun bed show.

Lullig, voor de mensen met een (meer dan?) fatsoenlijk inkomen, dat ze niet meer "spelen" kunnen... Of, veel geld moeten neerleggen, voor hun luxes... 

Het is zo, natuurlijk,  een geweldige melkkoe, voor de betrokken instanties! 🤑🤑🤑💰🏧.  

Steeds meer hang ik de black death scenario aan = 8 jaar. heeft die rondgewaard.....

Niet uit zwartgalligheid, 

Maar omdat, ondanks dat "ze" er alles aan doen, om deze pandemie

onder controle te krijgen,

Maar, omdat ze nog steeds niet genoeg weten over hoe dit virus werkt.

En in mijn visie een beetje paniekvoetbal plegen, door met allerlei regelingen te komen

die de maatschappij en het sociale gezinsleven, bijv.  volkomen naar de kloten jagen.

Regelingen die niet bewezen zijn,  dat die ook daadwerkelijk effect hebben. 

Nu ook weer, hoor ik net, dat "ze" het hebben over nog meer winkels dicht gooien

Terwijl duidelijk is dat dáár niet de besmettingen vandaan komen!

Paniek voetbal. Hysterisch gedrag.

Wat bijna elke rationaliteit tart.

Ik ga nieuwe maskers kopen, komen uit Portugal, via via... 😉, voor mijn familie. 

@JJ&A,

Ik heb dat gemist,(geen TV)  maar, aangezien het beleid nogal heen en weer zwalkt, zou het me niks verbazen.

Ook zij hebben volgens mij geen idee waar ze mee bezig zijn.

Willen per se iets controleren, wat ze niet kunnen -wat bijna geen enkel land schijnt te kunnen - behalve New Zealand & Australia dan... 

Ik hoorde gisteren zo'n belangrijke pief zeggen; ze willen het dood gaan van mensen beheersen - maar- dood gaan hoort, hoe dan ook, bij het leven....  Vind dat wel mooi gezegd

- Uiteraard is het beroerd als het jouw geliefde naasten overkomt.

De angst van mensen voor de dood, speelt ook, in deze pandemie mee.

Wordt- uiteraard - nooit benoemd.

Een van de weinige taboes van het leven. 🙏🤗

• Leuk 1

Vaccinatie meeste Groningers nog voor zomer, aldus GGD

Martini-Plaza-1.thumb.jpg.727ec03276ad63f1443f84de45ad571c.jpg

Vrijdag 15 januari begint de vaccinatie van Groningers in Martiniplaza. Voor de zomer moeten de meeste Groningers zijn gevaccineerd.

ADVERTENTIE

Dit katern wordt mede mogelijk gemaakt door:

Dat heeft de GGD in de provincie Groningen laten weten aan de gemeenteraad. Dat gebeurde tijdens een speciaal vragenuurtje, zo meldt vanmorgen het Dagblad van het Noorden.

Directeur Jos Rietveld van GGD Groningen liet daar gisteren weten dat zijn dienst klaar is om aan de grootschalige vaccinatie te beginnen. Gisteren al is de vaccinatie in Groningse ziekenhuizen gestart. De GGD liet weten dat iedere Groninger die dat wil uiterlijk komende zomer gevaccineerd moet kunnen zijn.

Volgens de plannen begint de operatie eerst met het vaccineren van 15.000 medewerkers in de zorg, en vanaf eind februari start een grotere ronde en komen alle senioren in Groningen tussen 60 en 75 jaar aan de beurt, aldus het artikel in het

https://www.gic.nl/nieuws/vaccinatie-groningers-moet-nog-voor-zomer-zijn-afgerond?utm_campaign=7+jan&utm_medium=email&utm_source=Mailer

Op 6-1-2021 om 22:55, JJ&A zei:

Moeten we twijfelen aan wat we gehoord hebben op de Tv, dat de vaccinatie maar drie maanden zou werken, dat is toch van de zotte.

We kunnen het niet geloven.

Neu, da's bullshit eerste klas waarbij iemand alleen kijkt naar antilichaampjes en de rest van het immuunsysteem voor het gemak maar even vergeet. Dat krijg je wanneer je een heleboel onkundige journalisten en experts op een hoopje gooit en ze afgaan op dat ene stukje informatie zonder de rest van het lijf mee te nemen.

• Leuk 2

Zestigplusser met medisch probleem vergeten in vaccinatieplan?

1257864680_210107coronavaccin.thumb.jpg.501d683f41cd089988a3051c485360a7.jpg

De Nederlandse vaccinatiestrategie is bekend. We weten wie wanneer zijn prik krijgt en met welk vaccin.https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/wanneer-krijg-jij-je-vaccin/

Maar één bevolkingsgroep lijkt over het hoofd gezien. De 'zestigplussers met medische indicatie', die eerder voorrang kregen, worden niet eens meer vermeld. Hoe zit dat, en wanneer komen zij aan de beurt?

'Toch vreemd dat in de hectiek deze groep mensen vergeten is!', mailt Jack aan Radar. Zestigplussers met medische problemen zoals hij menen dat het vaccinatieplan aan hen voorbijgaat. Dat klopt in feite niet, maar ze worden wel niet meer als afzonderlijke groep vooraan in de planning opgenomen, wat eerder wel het geval was.

Tweede kwartaal

Zestigplussers met medische klachten worden net als andere zestigplussers in het tweede kwartaal ingeënt. De groep is met andere woorden opgegaan in de andere groepen voor zestigplussers, zijnde de thuiswonenden, de niet-mobiele thuiswonenden en ook de bewoners van verpleeghuizen.

Leeftijd bepaalt

De leeftijd, en niet de medische klachten, telt als grootste risicofactor voor het huidige vaccinatieplan. De kans om ernstig ziek te worden of te overlijden is dan wel groter als je medische klachten hebt, maar is véél groter als je een bepaalde leeftijd voorbij bent, zo stellen deskundigen en het ministerie van Volksgezondheid. Omdat zestigplussers sowieso een hoger risico lopen wordt er daarom geen rekening gehouden met de medische indicatie. 

Wachten op effectiefste vaccin

Niet alleen de leeftijd maar ook het soort vaccin speelt een rol in de planning. Het Pfizer- en Moderna-vaccin zou effectiever zijn bij ouderen, maar daar wordt nog op gewacht. Voor jongere mensen met een medische indicatie is het vaccin van farmaceut AstraZeneca eerder beschikbaar. De achttien tot zestigjarigen met medische klachten zijn wel als aparte groep in de planning opgenomen. 'Voor hen is het onderscheid tussen wel of geen medische klachten wel van belang', stelt het ministerie. 

Jonge patiënten wel 

Daardoor kan het zeker voorkomen dat een jonge patiënt sneller wordt ingeënt dan een oudere patiënt. Enkele deskundigen wijzen op deze bedenkelijke kant van het vaccinatieplan en roepen op om zestigplussers met medische indicatie weer naar voren te schuiven. Of het ministerie daar gehoor aan zal geven, is onduidelijk.

https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/werd-60-plusser-met-medisch-probleem-vergeten-in-vaccinatieplan/?utm_source=dmdelivery&utm_medium=email&utm_content=dmd-radar&utm_campaign=20210108&at_medium=email&at_emailtype=retention&at_campaign=avrotros_dmd_radar&at_send_date=20210108#at_emailtype=retention&at_medium=email&at_campaign=avrotros_dmd_radar&at_send_date=20210108

Kun je kiezen welk coronavaccin je krijgt?

coornavaccin2.thumb.jpg.37e4fcd0210c993ed9d3fd56c48daac0.jpg

De eerste vaccinaties tegen COVID-19 worden vanaf 6 januari toegediend. Verschillende farmaceutische bedrijven hebben vaccins op de markt gebracht: BioNTech/Pfizer, Moderna, AstraZeneca, CureVac, Janssen en Sanofi. Nederland heeft van al deze bedrijven vaccins ingekocht. Kun je zelf kiezen welk vaccin je krijgt?

In een schema dat minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge afgelopen maandag naar buiten bracht staat wie welk vaccin op welk moment krijgt. Zo zijn verpleeghuisbewoners als een van de eersten aan de beurt. Zij krijgen het vaccin van Moderna of BioNTech/Pfizer. Een grote groep Nederlanders, mensen van 18-60 jaar zonder medische indicatie, krijgen hun prik volgens het schema van AstraZeneca, CureVac, Janssen of Sanofi.

Meer weten over het vaccinatieplan? Lees dan:

Wanneer krijg jij je vaccin?

Geen AstraZeneca maar Pfizer: kun je kiezen?

Wat als je (bijvoorbeeld) het vaccin van BioNTech/Pfizer zou willen, maar krijg je volgens het plan van het ministerie AstraZeneca: kun je dan zelf nog kiezen? Een woordvoerder van het ministerie van Volksgezondheid laat weten dat dat niet mogelijk is. 'Door experts van het RIVM (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu, red.) wordt bepaald welk vaccin geschikt is voor welke doelgroep. Dat vaccin krijg je aanboden. Het wordt geen keuzemodel. En je kunt ook niet zeggen: ik wacht even met 'mijn' prik, dan krijg ik later misschien nog een ander vaccin aangeboden'. Je laten vaccineren is volgens de woordvoerder 'zeer verstandig', maar niet verplicht. Je kunt je aangeboden prik dus wel weigeren.

Meer informatie over de volgorde en keuze voor vaccins vind je bij de Rijksoverheid: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-vaccinatie/vraag-en-antwoord/wie-krijgt-een-coronavaccinatie-en-wanneer

• Leuk 2
  • Moderator

UK:

Geen huwelijken 

Begrafenis 2 pers. max.

Wegversperringen

Militairen op straat

Toegewezen uren waarin je supermarkt mag bezoeken 

Avondklok 20.00 uur

Huis niet uit, alleen voor spoed-medisch, alleen met toestemming die je uitprinten moet

Max 2 miles van huis voor sport

Geen praatjes in supermarkt en buiten

Geen Internationale vluchten

Scholen dicht

20210112_115239.jpg

• Leuk 3
  • Moderator

Persco 12 januari:

3 weken langer,  vooral om

Engelse variant nieuws is schrikbarend 

onmacht, frustratie,  moedeloosheid 

doorzetten

vaccin: licht eind vd tunnel

duurt nog een paar maanden 

extra hulp, extra steunpakketten, meer nodig

extra maatregelen , Hugo legt straks uit

Veel hulp voor handel, om maatschappij levendig te kunnen houden

🚩"We gaan samen naar de eindstreep"

onderwijs: blijft zoals nu

vo leerlingen weer onderling 1.5 meter

25 januari misschien basisonderwijs en opvang weer open áls het kan

avondklok.... ingrijpend...mogelijkheid 

effectief tegen huisbezoek 

OMT spoedadvies

te snel vliegen

niet reizen

alleen groot economisch belang werk of ernstige familie omstandigheden 

terugblik ingrijpende verhalen hoopgevende verhalen 

herhaalt alle regels,  het moet echt

start vaccinatie: we komen hier samen doorheen 

elkaar ondersteunen belangrijk 

prachtige initiatieven : ga daar mee door!

"Zo halen we samen de eindstreep op de best mogelijke manier"

Hugo:

Noemt cijfers.

Nu over nieuwe variant, verwachting dat ie de overhand gaat worden

dramatische beelden uit Londen

dat moeten we koste wat kost tegenhouden 

vaccineren geeft hoopt

45.000 al gevaccineerd 

200.000 beschikbaar 

noemt vaccinatie schema

"hopen voor lente de meest kwetsbaren te gevaccineerd te hebben".

1e stap naar meer vrijheid 

hopelijk is in de herfst iedereen beschermt

Meer testen, app, ook zonder klachten

binnen reizen testen

quarantaine kan dan verkort

testen hele bevolking dorp

ook Rotterdam Charlois,  Dronten, Bunschoten 

testen op middelbare scholen

hulp bij quarantaine na positieve test

nog lang niet "we zijn er bijna", ... "nee...het is het begin van het einde"

vragen.

omt eind deze week, begin volgende week

"laten we nu de lockdown gebruiken om te doen wat we moeten doen"

leren van Duitsland en Engeland 

"we gaan dit stap voor stap doen"

wat kunnen we extra doen bv avondklok of andere maatregelen 

⚠️"Engelse variant lijkt eigenlijk nieuw probleem naast covid"

"avondklok is teken dat we in een nieuwe ernstige situatie zitten"

"mijn angst is....cijfers van Engelse variant ontploffen, dat moeten we hier niet willen .... daarom mogelijk extra maatregelen"

hugo "besmettingen omlaag brengen + vertragen"

"we weten nog niet genoeg over bij kinderen"

besmettelijke, niet ernstiger ziektebeeld,  past bij dit vaccin gelukkig

steeds vragen over toekomst 

ic opnames: onder 10, liefst 3... 0 is beste (zero covid beleid dus)

onder 10 nog steeds lockdown 

onder de 10 kan ietsje maar niet veel

onder de 3 kan weer meer

bco/ track n trace is moeilijk boven de 3600 positieve testen, dus eerst onder de 3600 positieve testen per dag komen 

avondklok is optie, alternatieven zijn soms zelfs heftiger,  daarom terug als optie, vanuit België effectief positief voorbeeld daar van

verkiezingen: deskundige advisering... we nemen aan dat het kan doorgaan... maar kan niet vooruit kijken... teveel variabelen 

demissionair door toeslagen :?: kan dat wel nu tijdens deze crisis? vrijdag reactie , schaamte, verschrikkelijk... dit land heeft het nodig op corona missionaire is

veilig gevoel bij stemmen proberen ze te bereiken,  spoedwet zit stemmen al in... briefstemmen,  meerdere dagen

uitstel verkiezingen?: 12 februari brief van Ollogren

hugo: "vaccinatie-voorpieper", ouderen eerst

vliegen alleen voor goederen en ernstige situatie 

hugo werkt met grappenhaus aan variant op quarantaine plicht "moelijk handhaafbaar"

quarantaine coaches

vrijwilligers via Rode Kruis voor honden uitlaten, boodschappen enz.

"bij nieuwe inzichten kan alles weer ter discussie staan"

grote zorgen mentale toestand + radicalisering onder bevolking? hugo: mentale ondersteuning is beschikbaar + hulp

radicalisering is kleine groep, geen groot podium geven

grote groep is terecht onzeker 

"per 2 weken de crisis door"

proeven met evenementen: Britse variant gooit roet in het eten, eerst meer weten, oefenen is van belang toegang testen voor evenementen + veilig werken weer mogelijk maken

Route:

1. houden aan maatregelen 

2. testen en traceren

3. vaccineren 

journalist wil Schiphol dicht, avondklok enz.

rutte vind het al streng+ heftig genoeg 

Schiphol dicht heeft grote impact op onze bevoorrading 

zoektocht naar andere maatregelen + aanvullingen 

extra volgt nog, na overleg op draagvlak

Toevoeging van mij :*laatste paar keer had Rutte donkerblauwe stropdas, nu weer allebei helemaal in het zwart* *wel keurig geknipt 😋*

• Leuk 1
  • Moderator
7 uur geleden, Cyberprepper zei:

@Cyberprepper 

Het is van Twitter.  Net als in Nederland wordt er ook in het buitenland van alles 'gelekt', dat haalt dat de socials en soms de krant. Iedereen valt dan over elkaar heen over "dat doen ze ze NOoiTtt !!1!!1!" en na een paar dagen of weken wordt het, nadat de goegemeente aan het idee is gewend, keurig uitgerold.

Deze lijst past perfect in dat plaatje.

En in de internationale context waar veel, zo niet alle, van deze regels, verdeeld over diverse landen en continenten al (enige tijd) gelden klopt het ook.

Daarom hem ik het met vertrouwen geplaatst.

Edit:

Met brief naar buiten was in Frankrijk al. Nu waarschijnlijk nog. Ook avondklok is daar al lang.

Road blocks zijn al in new york en in de UK en vast wel in meer landen.

Aangewezen uren per doelgroep in supermarkt was hier vorig jaar al in de media, als optie.

Alleen naar buiten voor eten was in Italië al, en niet eens in je tuin mogen zitten in de UK.

Enz. 

Edit: Daarbij is dit niet het Feiten draadje dus binnen de context van de titel van deze draad kan dit prima. 🙂 

* Ik zie nu dat je nieuw hier bent. Welkom! 🤗 

Ik ben dus Info_junky, en ik hang de hele godganse dag op (o.m.) Twitter op zoek naar info 🤪😂 

Als ik iets interessants zie gooi ik het altijd metéén hier op het forum. Dus qua datum is het altijd de dag van posten 🙂 

• Leuk 2

Past eigenlijk niet in dit draadje, maar ik denk dat jullie wel begrijpen waarom ik het toch hier plaats.

https://greatgameindia.com/bill-gates-dtp-vaccine-africa/

[gevaccineerden met] DTP was associated with 5-fold higher mortality than being unvaccinated. No prospective study has shown beneficial survival effects of DTP. Unfortunately, DTP is the most widely used vaccine, and the proportion who receives DTP3 is used globally as an indicator of the performance of national vaccination programs.

It should be of concern that the effect of routine vaccinations on allcause mortality was not tested in randomized trials. All currently available evidence suggests that DTP vaccine may kill more children from other causes than it saves from diphtheria, tetanus or pertussis. Though a vaccine protects children against the target disease it may simultaneously increase susceptibility to unrelated infections.

Bill Gates funded and British led GAVI (Global Alliance for Vaccines and Immunisation) has created a system called “Performance based funding” whereby they financially punish nations based on their compliance or non-compliance to vaccination programs.

Link naar de studie: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5360569/

10 uur geleden, OBL-Rien zei:

Hoi Rien, even ter waarschuwing: die website die je noemt, ben ik al eerder.tegengekomen, en staat niet erg goed bekend (als in: fake verhalen om klicks te genereren):

wired heeft er bv het volgende over te vertellen:

Until January, GreatGameIndia.com—an Indian website that bills itself as a “Journal on Geopolitics and International Relations”—was a microscopic blip on the internet, reaching just 30,000 to 50,000 visitors a month.

It published numerous conspiracy theories about anything from Indian politics to the 2014 crash of Malaysian Airlines Flight 17 in Ukraine. In contrast, CNN.com has more than 500 million page views a month, and a local newspaper such as the South Florida Sun-Sentinel has more than 4 million monthly page views, according to web analytics firm SimilarWeb.

That changed on January 26, when Great Game India published an article about the origins of the novel coronavirus. The article was called “Coronavirus Bioweapon–How China Stole Coronavirus From Canada And Weaponized It.” The article claimed that two Chinese spies smuggled the virus from a lab in Winnipeg to a military lab in Wuhan, where the virus “leaked” out and began infecting people. (Great Game India did not respond to multiple requests for comment.)

Bron: https://www.wired.com/story/opinion-how-one-particular-coronavirus-myth-went-viral/

Past eigenlijk niet in dit draadje, maar ik denk dat jullie wel begrijpen waarom ik het toch hier plaats.

https://greatgameindia.com/bill-gates-dtp-vaccine-africa/

[gevaccineerden met] DTP was associated with 5-fold higher mortality than being unvaccinated. No prospective study has shown beneficial survival effects of DTP. Unfortunately, DTP is the most widely used vaccine, and the proportion who receives DTP3 is used globally as an indicator of the performance of national vaccination programs.

• Moderator

@Cyberprepper 

Op dit forum, en speciaal in dit topic, staat het mensen vrij te denken, zeggen, voelen en plaatsen wat ze willen.

Daarom reageer ik even weer.

Juist in dit draadje mag dat. Daarom schreef @OBL-Rien er ook bij dat hij bewust voor dit draadje koos.

Wil je feiten, moet je in het Feiten draadje kijken,  en zelfs daar zijn bronnen soms 'alternatief'. 

En dat mag.

Tip: kijk eens via de forum-boom naar de structuur van dit forum en ook daar in die lijst kan je ontdekken waar men waarover, hoe bericht.

Dus van theorieën en complotten (dit topic),  naar feiten (ander topic), van koffiehoek naar diepgaande achtergrond informatie. 

Voor elke wens en vraag is er een hoekje 🙂 

Succes en veel plezier met lezen en posten 🤗

• Leuk 2
9 uur geleden, Cyberprepper zei:

Hoi Rien, even ter waarschuwing: die website die je noemt, ben ik al eerder.tegengekomen, en staat niet erg goed bekend (als in: fake verhalen om klicks te genereren)

Ik verdacht ze daar al van, daarom heb ik er ook een link bijgezet naar de studie zelf.

(Ik kwam op de website via andere links terecht)

• Leuk 1
14 minuten geleden, OBL-Rien zei:

Ik verdacht ze daar al van, daarom heb ik er ook een link bijgezet naar de studie zelf.

(Ik kwam op de website via andere links terecht)

Ik heb de studie gelezen, dat lijkt mij wel wat problematisch. Wat ik wel opvallend vind is dat er kennelijk in andere landen nooit onderzoek gedaan is naar de mortaliteit onder kinderen als gevolg van de vaccinaties. DTP zit al jaren in de rijksvaccinatie, en vaccinatie-compliance is hier heel erg hoog. Als DTP inderdaad meer doden veroorzaakte dan hadden we dat moeten zien. Waarom zien we dat hier niet? Je kunt puur op basis van de statistieken vaak, maar niet altijd de juiste conclusies trekken. Hoe zat het met de geografische spreiding van de kinderen, zijn ze allemaal op dezelfde plek gevaccineerd, heeft de betreffende arts een schone naald gebruikt, zijn er andere omstandigheden die een hogere mortaliteit veroorzaken? Is dat allemaal uitgesloten?

Ik zou op basis van deze gegevens echter wel een vervolgonderzoek verwachten, dit is linke soep.

• Leuk 3
2 uur geleden, Winterslaapisbeter zei:

Waarom zien we dat hier niet?

Speculatie: Dat kan te maken hebben met de omgeving. Het onderzoek vond plaats in Afrika, bekend als broeinest van allerlei ziektes die we hier niet kennen. Ik heb ooit eens ergens gelezen dat de gemiddelde blanke die de oerwouden van Afrika in ging in 1600-1800 niet zo heel erg lang leefde. Omdat wij hier minder van dat soort ziektes hebben zou het effect hier niet optreden.

• Leuk 2

Als we mogen plaatsen wat we willen, dan kan mijn reactie ook geen probleem zijn dus ;)

En over complotten gesproken: houd de komende tijd.de VS in de gaten. Er wordt binnenkort een complot onthuld om van te smullen! En nee, het is niet wat je denkt :)

12 uur geleden, Info_junky zei:

@Cyberprepper 

Op dit forum, en speciaal in dit topic, staat het mensen vrij te denken, zeggen, voelen en plaatsen wat ze willen.

Daarom reageer ik even weer.

Juist in dit draadje mag dat. Daarom schreef @OBL-Rien er ook bij dat hij bewust voor dit draadje koos.

aangepast door Cyberprepper
  • Moderator

@Cyberprepper Nou, er zijn wel regels op het forum. Geen persoonlijke aanvallen is er daar 1 van. En verder zijn er moderators om mensen ergens op te wijzen. 

Terugkomend op jouw bericht: hij had voldoende toegelicht. Dan is jouw afwijzing daar van/op niet gepast.

Paraatpaal heeft net een mooi topic geopend daar over:

<<MOD>> Verdere discussie in privébericht naar mij. Verdere discussie hierover in het openbaar ga ik verbergen.<</MOD>>

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...