Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Corona Discussie Topic (complotten, theorieën, ideeën)

Recommended Posts

@mevr.Grijpstra,

Hahaha! Uw app? gossie mijnie toch! 😜

T wordt winter -depressie- tijd voor mij,😠😨😠 - dan daalt mijn energy niveau schrikbarend, kan dan ook niet zo goed tegen -slecht nieuws- depressieve berichten... Jullie zullen mij hier minder zien, so long, tot in mei, ongeveer. 🙏🧚‍♀️🖤

• Leuk 1
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Carnaval is slechts 1 facet van 'grote bijeenkomsten' en ook nog eens vrij regionaal.   Het festival seizoen is ook een grote, zeker in aantallen mensen.   Het verbaast mij hoezeer

https://www.maurice.nl/2020/04/14/zo-gaat-de-verspreiding-van-het-covid-19-virus-vooral/   Vond dit wel interessant ook de vervolg artikelen. Het klinkt iig en stuk logischer dan vele andere

Een eerste vergelijkende studie voor het gebruik van Hydroxychloroquine (HC) al dan niet in combinatie met azithromycine . Ik zou hem even aandachtig lezen wanneer je het spul in huis hebt.  

Posted Images

@mevr.Grijpstra,

T wordt winter -depressie- tijd voor mij,😠😨😠 - dan daalt mijn energy niveau schrikbarend, kan dan ook niet zo goed tegen -slecht nieuws- depressieve berichten... Jullie zullen mij hier minder zien, so long, tot in mei, ongeveer. 🙏🧚‍♀️🖤

• Leuk 1
Op 27-11-2020 om 17:18, Sjuul zei:

@mevr.Grijpstra,

<-- wijs naar zijn eigen naam.

• Leuk 1
  • Moderator

Ik moest zo hard lachen toen ik dit zag... *ochochochnoutoch*

Screenshot_20201207-104631_Twitter.jpg

Screenshot_20201207-105051_Twitter.jpg

In The Hunger Games waren er zwaar bewaakte grote poorten bij de hoofdstad. 

Je mocht alleen daar naar toe reizen op uitnodiging of met een werkvergunning.

Eenheid en zo hè😉

• Moderator

Ik proef uit Rutte vooral dat ie zwaardere maatregelen in de week legt.

En steeds meer Europees optrekken en gelijktrekken van regels.

Aanvulling van mij: Duitsland is al heel erg veel meer op slot.

Dus hij legt het in de week.

Geneuzel over horeca en proeven.

Het lijkt voor mij op oefenen met testen-op-locatie.

Edit: hij ontwijkt datum definitieve vaststelling regels omtrent kerst.

Verder niks bijzonders.

Het bijzondere aan de persconferentie, vond ik, is dat de Jonge zei: dat het niet zeker is dat wanneer iemand gevaccineerd is, het nog niet zeker is, dat die persoon ook niet meer besmettelijk is naar andere mensen.

Met andere woorden, zo vat ik het op, je kan je vaccineren maar je kan dan nog besmettelijk zijn naar andere....Ik kan het verkeerd hebben, maar niemand die erop reageerde van de journalisten of in de talkshows erna, toch wel apart.

• Leuk 2

What ik steeds zeg; They are fucking with us, without we even have the joy, fun from it.

Nieuwe politie staat komt (?) er aan.

nu is het nog wachten wie bij jou in de straat, buurt de nieuwe, vernieuwde NSB-er gaat worden....

Sunny side up! 🍳

• Leuk 1

Een open deur voor hen die al langer de covid draadjes hier volgen: VIT-D!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oh my Jod een uur kijken naar een vid over vit-D???

Geloof me, je wilt dit niet missen. Zet de radio even uit, pak een goede (niet luie!) stoel en ga er even voor zitten.

En als je dan nog steeds geen vit-D wilt... aan mij heeft het in ieder niet gelegen.. ik hoop dan dat je in je volgende leven meer inzicht hebt ;-)

• Leuk 3
25 minuten geleden, OBL-Rien zei:

Ik heb nog een suggestie voor de heren (kuch kuch) in den haag.... iedereen gratis Vit-D3 supplement geven. Dan kunnen de mondkapjes weer af en gaan we een prachte Kerst & jaarwisseling tegemoet.

Idd, een pakket met supplementen/pb's en ontsmettingsmiddel zou heel wat goedkoper

zijn geweest dan de steunpakketten die nu worden "uitgedeeld " en wellicht nog effectiever ook!

groet,m.G

• Leuk 1

@OBL-Rien,

Laten we het probleem dan meteen bij de bron aanpakken- namelijk veilig en biologisch voedsel voor IEDEREEN betaalbaar maken, en Iedereen een fatsoenlijk inkomen geven, Zodat ze geen junkfood hoeven te kopen -want dat is lekker goedkoop.

alle en dan bedoel ik ALLE junkfood verwijderen, uit winkels, moet je kijken hoveel winkelmeters ze dan overhouden.!

Als ik vit D neem dat, kan mijn lichaam niet aan, wordt onmiddelijk eruit gegooid. 

er is niet a one size fits all oplossing. 

46 minuten geleden, Sjuul zei:

Als ik vit D neem dat, kan mijn lichaam niet aan, wordt onmiddelijk eruit gegooid. 

er is niet a one size fits all oplossing. 

Dat geeft niet, je profiteert gewoon mee van het effect dat het virus geen gastheren meer vindt. Er zou niemand meer zijn om jou aan te steken 🙂

• Leuk 1
  • Moderator

@Sjuul 

Heb ff voor je gegoogled... misschien weet je dit al wel hoor  maar ik werd nieuwsgierig naar vit d absorptie door jouw berichtje. 

Magnesium tekort, te weing vet in voeding en een genetische iets zijn van invloed zegt deze link: https://www.healthfulelements.com/blog/2019/01/3-reasons-vitamin-d-malabsorption

@Info_junky,

Wauw! Dank je, geweldige info.

Laatst, vorig jaar ofzo, heb ik mijn bloed es laten testen - omdat ik bepaalde gangbare dingen niet eet, zo als nachtschade, tarwe, koeienzuivel en zo nog wat.

De Dokter was totaal verbaasd omdat alle vitamines & mineralen in de hoogste schaal zaten.. Sommige,zelfs te! hoog, heb ik meteen mijn voedselinname op aangepast... 

K denk niet dat ik een te kort heb...  

• Leuk 1

Oh! Néé! Help! dat kan helemaal niet, geen lockdown!

Want ik moet nog vogeltjes voer kopen bij de Praxis! 😇🤣

(grapje!) 

En,  worden de meeste mensen nog steeds ziek, in de huiselijke kring?

Dan is het volkomen logisch dat je niet noodzakelijke (?)winkels, scholen, sportclubs dicht gooit!

De Horeca naar de verdommenis jaagt, volkomen logisch! 

Volkomen logisch! 

Sjonge, jonge zeg. 😝🤯

T zal wel weer net zo`n slappe bak van zogenaamde regels zijn, als voorheen...

"Een dringend verzoek"... jadajadajada,  gaaap......

Op 11-12-2020 om 18:02, Sjuul zei:

De Dokter was totaal verbaasd omdat alle vitamines & mineralen in de hoogste schaal zaten.. Sommige,zelfs te! hoog, heb ik meteen mijn voedselinname op aangepast... 

K denk niet dat ik een te kort heb...  

Aanvullend, maar wel wat vager; ik heb vanuit het 'complementaire circuit' (ook wel alternatief of zelfs zweef etc genoemd) al meerdere keren gehoord dat wat er aan bloedwaardes wordt gemeten, lang niet altijd is wat er ook daadwerkelijk op celniveau beschikbaar is voor ons lijf. En ook dat het niet 'one size fits all' is; zelfs als je het hebt over de reguliere medische gemiddeldes kan dit per land verschillen wat als onder- en bovengrens wordt aangehouden. 
Hiermee wil ik absoluut niet beweren dat jij tekorten zou hebben, meer dat het een lastig gebied is, zelfs als je een lijstje met testuitslagen hebt. Hoe je je voelt lijkt me doorslaggevend 🙂

• Leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...