Ga naar inhoud
GENEGEERD

zou jij het vaccin nemen?

Share

Recommended Posts

Op 10-3-2021 om 12:36, Sjuul zei:

@Doom,

Dus, jij doet mee? ;-),

Met dit medisch experiment? 

Deze vorm van vaccin waren ze toch al veel langer mee bezig, om  te ontwikkelen?

(wat ik er hier over gelezen en begrepen heb?).

En dan zijn ze nu in de testfase terecht gekomen.... ? 

Lekker dan!  guinee big zijn..... 🐹

Ik doe niet mee!

Eerst de lange termijn afwachten.

• Leuk 1
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
16 uur geleden, Hermanusb zei:

ik bedoel dat bij het ene verzorgingshuis Al het personeel zwaar ziek is geworden en bij het andere waar mijn vrouw werkt 1 iemand een dagje minder fit.

dat is raar.

Misschien bij de verkeerde temperatuur bewaard!

Ik heb berichten ontvangen dat het vaak zeer slecht gekoeld word op de priklocatie.

• Leuk 1
Link naar reactie

@doom

Werkelijk, bijna alles aan deze hele farmaceutische volksverlakkerij hangt van gesjoemel en gedraai aan elkaar...

Oh, nu ook - waarschijnlijk -  niet op de juiste temp bewaard?!

Wat kan er nog meer misgaan...? tjeee! 

Als je tot het laatst wacht, dan heb je het over het eind dit jaar? 
Wat schat jij in?

Met alle geknoei & strubbelingen en die de Jonge aan de speed...? lol

Er zijn natuurlijk beste deals gesloten met die lui die nu dat vaccin leveren wat evt. miss. bloedproppen oplevert...?

Dus, daar kan De Jonge natuurlijk niet zo maar even onderuit....

Hopen dat de storm overwaait en dan huppatee, gewoon vrolijk verder met dat vaccin.

Ich habe es nicht gewust? was toch de term die sommige duitsers gebruikten?

Link naar reactie

2 uur geleden, doom zei:

Ik heb berichten ontvangen dat het vaak zeer slecht gekoeld word op de priklocatie.

Heb je daar 'openbare' linkjes van die je kunt delen? Ik wil daar wel meer van weten.

Link naar reactie

30 minuten geleden, MamaM zei:

Heb je daar 'openbare' linkjes van die je kunt delen? Ik wil daar wel meer van weten.

Geen linkjes.

Uit de eerste hand van verzorgingspersoneel.

Het staat vaak gewoon uren in de keuken verpakt in piepschuim.

Dat lijkt mij niet echt goed voor de temperatuur.

De vaccins die over waren gooien ze gewoon weg!

• Leuk 1
Link naar reactie

1 uur terug, Sjuul zei:

@doom

Werkelijk, bijna alles aan deze hele farmaceutische volksverlakkerij hangt van gesjoemel en gedraai aan elkaar...

Oh, nu ook - waarschijnlijk -  niet op de juiste temp bewaard?!

Wat kan er nog meer misgaan...? tjeee! 

Als je tot het laatst wacht, dan heb je het over het eind dit jaar? 
Wat schat jij in?

Met alle geknoei & strubbelingen en die de Jonge aan de speed...? lol

Er zijn natuurlijk beste deals gesloten met die lui die nu dat vaccin leveren wat evt. miss. bloedproppen oplevert...?

Dus, daar kan De Jonge natuurlijk niet zo maar even onderuit....

Hopen dat de storm overwaait en dan huppatee, gewoon vrolijk verder met dat vaccin.

Ich habe es nicht gewust? was toch de term die sommige duitsers gebruikten?

Ik zeg toch dat ik het niet doe.

Misschien over een paar jaar als het veilig blijkt en nog nodig is.

En als het verplicht is, dan ga ik het overwegen.

• Leuk 1
Link naar reactie

1 uur terug, MamaM zei:

Doom is een gebruiker die al zoveel aantoonbare onzin heeft gepost en nooit reageert op aanvullende vragen dat ik deze persoon niet als een betrouwbare bron zou durven zien.

Dat vaccins uren in de keuken zouden staan en dat dit bericht "uit de eerste hand van verzorgingspersoneel" zou komen is net zo twijfelachtig als tientallen andere posts die door doom gedaan zijn. Nu is het wel zo dat een vaccin wat op -80 in een vrieskist zit sowieso een tijdje moet ontdooien want dat wil je zo niet in iemand zijn arm spuiten.

En dat je na deze periode het vaccin niet meer opnieuw mag invriezen lijkt me logisch.

• Leuk 7
Link naar reactie

@doom,

Oh! dat is ook zo!,

Op het werk van die vriendin, heeft het personeel van een andere afdeling "gewoon"  wat nog over was, van het vaccin wat op de bewoners was gebruikt, elkaar mee ingeënt....

Zonder overleg.

Met het argument van; anders wordt het toch maar weggegooid.......  

Zij hadden geen enkele vervelende bij verschijnselen.

Link naar reactie

Op 16-3-2021 om 14:56, Sjuul zei:

@doom,

Oh! dat is ook zo!,

Op het werk van die vriendin, heeft het personeel van een andere afdeling "gewoon"  wat nog over was, van het vaccin wat op de bewoners was gebruikt, elkaar mee ingeënt....

Zonder overleg.

Met het argument van; anders wordt het toch maar weggegooid.......  

Zij hadden geen enkele vervelende bij verschijnselen.

Nu afwachten hoe de bijwerkingen over 2jaar zijn!

Over 5jaar hebben we de uitslag van het experiment.

• Leuk 1
Link naar reactie

@DOOM,

Wat ik moeilijk vind, is, dat mensen die mij dierbaar zijn, klakkeloos het vaccin  hebben laten inspuiten,.....

En dan, straks, misschien wel, misschien niet, worden zij dood en dood ziek of gaan dood....😢

Ja, dood gaan doen we allemaal... dat bedoel ik niet, zij zijn onderdeel van dit experiment en krijgen er niet eens voor betaald! 

Nouja..... dat zal wel voor meer mensen een probleem zijn.....

Proost! ik ben jarig vandaag! hahaha, 🎉🥝🐟

• Leuk 1
Link naar reactie

36 minuten geleden, Sjuul zei:

zij zijn onderdeel van dit experiment en krijgen er niet eens voor betaald! 

Tja, wat moet je daar van denken ? 

Waarom zou je mensen betalen voor het deelnemen aan een experiment

als er grote kans is dat zij toch.......? Nee, meer zeg ik niet,verder ga ik niet..

Wel ga ik jou van harte feliciteren met je (ikdenkdatikweethoeveelste!) verjaardag

Proost ja en nog vele jaren , Sjuul ! 🌻💐

hartelijke groet,mevr.Grijpstra

aangepast door mevr.Grijpstra
  • Leuk 1
Link naar reactie

34 minuten geleden, Sjuul zei:

@DOOM,

Wat ik moeilijk vind, is, dat mensen die mij dierbaar zijn, klakkeloos het vaccin  hebben laten inspuiten,.....

En dan, straks, misschien wel, misschien niet, worden zij dood en dood ziek of gaan dood....😢

Ja, dood gaan doen we allemaal... dat bedoel ik niet, zij zijn onderdeel van dit experiment en krijgen er niet eens voor betaald! 

Nouja..... dat zal wel voor meer mensen een probleem zijn.....

Proost! ik ben jarig vandaag! hahaha, 🎉🥝🐟

Proost een goede verjaardag en nog vele jaren 🥂

• Leuk 1
Link naar reactie

4 uur geleden, Sjuul zei:

Je kunt het ook omdraaien.

Ik vind het moeilijk dat er mensen die mij dierbaar zijn in sommige situaties niet meer de relativiteit bezitten om een juiste afweging te maken.

Stel dat er op 1 miljoen gevaccineerden er 10 zouden sterven aan het vaccin, en stel dat er door niet te vaccineren er van die 1 miljoen er 1000 zouden sterven aan corona. Wat is er dan nog moeilijk aan?

Ik heb al eens vaker de vergelijking gemaakt m.b.t. veiligheidsgordels.

Als een gordel in 98% van de situaties een mensenleven zal reden.

En in 2% van de gevallen een mensenleven zou kunnen kosten (bijvoorbeeld door beknelling en verdrinking tot gevolg)

Wat gaan we dan als bevolking doen?

• Leuk 5
Link naar reactie

2 uur geleden, Sjuul zei:

@martin,

yep, zo kan je het ook zien! 

De lange termijn weet nog niemand van het matig geteste vaccin. Als het fout gaat kunnen er miljoenen doden vallen.  De destijds dierproeven hebben dat wel bewezen.

ik blijf mij verbazen dat men die spuit in hun arm laat zetten, en daarna ook nog ff je handtekening zetten!

Dit zegt veel over de angst en domheid van deze mensen.

Ze lezen niet eens de bijsluiter en plaatsen hun handtekening zodat het op eigen risico is!

Het grootste experiment ooit.

• Leuk 1
Link naar reactie

@doom,

Mijn zus vergelijkt -het gevaar- van deze vaccin, met de gevolgen voor de vrouw van het slikken van de pil mbt trombose krijgen... 😳😱......

ik bedoel maar.....😟

Haar vriend heeft de eerste spuit te pakken, toen heb ik gezegd, deze datum maar goed noteren, hij kan zo maar, over x aantal jaar(?) doodziek zijn....

Dan ben ik natuurlijk de doom denker...

🤚, talk to the hand...  

• Leuk 1
Link naar reactie

1 uur terug, Sjuul zei:

Mijn zus vergelijkt -het gevaar- van deze vaccin, met de gevolgen voor de vrouw van het slikken van de pil mbt trombose krijgen... 😳😱......

Dan is je zus vermoedelijk een stuk slimmer dan je denkt want daar heeft ze 100% gelijk in.

Er lopen namelijk veel mensen rond die lupus (SLE) hebben en dit in sommige gevallen nooit zullen weten tot het moment dat er en bepaalde trigger optreed in hun lichaam.

De pil is een van die triggers.

Vandaar ook dat in de bijsluiter van de pil staat dat je in sommige gevallen trombose kunt krijgen.

• Leuk 4
Link naar reactie

Familie leden gehad en een kennis met Corona klachten.(ook getest). Gezonde mensen die een paar dagen snotterig waren, moe en wat koorts. Eentje is de reuk een tijdje kwijt geweest, met wat spierpijn. Wij laten ons hier niet vaccineren. Het is voor ons een vaccin(experiment) waar ik nog geen zicht heb, wat het in de toekomst zal doen. Tevens werkt mijn zwager op de ambulance zorg en verteld ons regelmatig hoe en wat er voor smerige dingen gebeuren met de cijfers. Wat naar het ziekenhuis wordt vervoerd is op een paar naar allemaal bejaard. Het draait allemaal om geld, om misselijk van te worden!

Mijn/ons lichaam is prima in staat dit zelf op te lossen.

• Leuk 3
Link naar reactie

12 uur geleden, doom zei:

De lange termijn weet nog niemand van het matig geteste vaccin. Als het fout gaat kunnen er miljoenen doden vallen.  De destijds dierproeven hebben dat wel bewezen.

Over welke dierenproeven heb je het nu?

12 uur geleden, doom zei:

ik blijf mij verbazen dat men die spuit in hun arm laat zetten, en daarna ook nog ff je handtekening zetten!

Dit zegt veel over de angst en domheid van deze mensen.

En op welk moment moet iemand zijn handtekening zetten?

Hoe kom je nu aan deze foutieve soort informatie ?

En waarom ga je deze informatie dan ook nog delen?

Ik hoor graag je reactie.

• Leuk 3
Link naar reactie

Bart van Tienen, een huisarts uit Enschede, kwam naar buiten met een verhaal over een gezonde vrouw van 90 die kort na ontvangst van het Moderna vaccin overleed. 

Van Tienen nam na het overlijden van de vrouw contact op met de GGD arts volgens protocol en meldde dat deze dame volgens hem was overleden als gevolg van de koorts die was veroorzaakt door het vaccin. 

Echter, hij kreeg te horen dat dit inderdaad het geval was, maar dat hij een natuurlijke doodsoorzaak moest registreren.

<modbreak. deze opmerking is geheel subjectief. Graag een betrouwbare bron melden over deze gedachte, gezien het oorspronkelijke bericht toch echt afwijkt dan wat hier staat. We zijn wel graag een betrouwbaar forum gr. sterredag>

Dit, omdat de vrouw vooraf een formulier had getekend waarbij ze akkoord ging met het vaccin en het derhalve haar eigen risico was. Vreemd om als het werkelijk iemands eigen risico zou zijn je dan gaat liegen over de doodsoorzaak. Het was kennelijk toch haar eigen risico, dus waarom liegen?

6E3CF63B-B6E0-45D8-9742-3FE2DE3218F3.jpeg

• Leuk 1
  • Niet leuk 1
Link naar reactie

43 minuten geleden, doom zei:

Bart van Tienen, een huisarts uit Enschede, kwam naar buiten met een verhaal over een gezonde vrouw van 90 die kort na ontvangst van het Moderna vaccin overleed. 

Van Tienen nam na het overlijden van de vrouw contact op met de GGD arts volgens protocol en meldde dat deze dame volgens hem was overleden als gevolg van de koorts die was veroorzaakt door het vaccin. 

Echter, hij kreeg te horen dat dit inderdaad het geval was, maar dat hij een natuurlijke doodsoorzaak moest registreren. Dit, omdat de vrouw vooraf een formulier had getekend waarbij ze akkoord ging met het vaccin en het derhalve haar eigen risico was. Vreemd om als het werkelijk iemands eigen risico zou zijn je dan gaat liegen over de doodsoorzaak. Het was kennelijk toch haar eigen risico, dus waarom liegen?

https://www.gelderlander.nl/enschede/enschedese-huisarts-met-gewetensnood-meldt-verdacht-overlijden-na-vaccinatie-tegen-corona~acb7b4fc/

Dat zeg je toch wat sterker dan dat de arts zelf zegt, die zegt namelijk: „Ik ben denk ik de eerste huisarts die openlijk zijn nek uitsteekt bij een overlijden ná de vaccinatie”, zegt hij. „Ik zeg niet door de vaccinatie. Want dat weet ik niet zeker, maar ik heb veel vragen.”

Verder kan ik geen referentie in dit nieuwsbericht of in andere nieuwsberichten vinden dat het Lareb zegt dat ze de doodsoorzaak proberen te verzwijgen. Heb je daar een bron voor?

• Leuk 3
Link naar reactie

@mevr.Grijpstra,

Als labatoria medicijnen willen testen op mensen, kan je je daar voor opgeven, 

Zij plaatsen zelfs advertenties om mensen te lokken. 

dan wordt je min of meer opgesloten en krijg je vet betaald om mee te doen,

aan dat onderzoek.

IN het Noorden zit er ergens bij Zuidlaren, meen ik, zo`n test centrum.

Veel studenten doen mee, aan zulke onderzoeken, ze verdiepen er goed aan én ze worden min of meer gedwongen 

om daar te zijn, dus een prima plek om te blokken voor je examens.....

Geen afleiding van kroeg en dergelijke... 

• Leuk 1
Link naar reactie

2 uur geleden, doom zei:

Echter, hij kreeg te horen dat dit inderdaad het geval was, maar dat hij een natuurlijke doodsoorzaak moest registreren.

<modbreak. deze opmerking is geheel subjectief. Graag een betrouwbare bron melden over deze gedachte, gezien het oorspronkelijke bericht toch echt afwijkt dan wat hier staat. We zijn wel graag een betrouwbaar forum gr. sterredag>

Dit, omdat de vrouw vooraf een formulier had getekend waarbij ze akkoord ging met het vaccin en het derhalve haar eigen risico was. Vreemd om als het werkelijk iemands eigen risico zou zijn je dan gaat liegen over de doodsoorzaak. Het was kennelijk toch haar eigen risico, dus waarom liegen?

Bron

Video en tekst

https://www.1twente.nl/artikel/550802/eerste-overlijden-na-vaccinatie-complicaties-in-enschede

Link naar reactie

Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.
 Share

• Nieuwe aanmaken...