Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

zou jij het vaccin nemen?

Recommended Posts

Ik werk in de zorg en zal waarschijnlijk de kans krijgen om als 1 van de eerste te mogen. Denk dat ik daarvoor pas. Idd erg snel is het er en ook het rna gebeuren zie ik met vrees te gemoed.

Er zijn nog een aantal andere vaccins ook een aantal op basis van hoe vaccins al jaren werden gemaakt hier zal ik eerder welwillend in zijn.

• Leuk 1
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 318
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Doom is een gebruiker die al zoveel aantoonbare onzin heeft gepost en nooit reageert op aanvullende vragen dat ik deze persoon niet als een betrouwbare bron zou durven zien. Dat vaccins uren in d

Ik zou nooit tegen mensen zeggen dat ze geen vaccin moeten nemen, dat moeten mensen namelijk zelf bepalen.   wie ben ik om te zeggen niet doen?   zeg ik lekker tegen zus en zw

Ik heb dit onderwerp thuis ook eens besproken. dit vaccin ga ik gewoon niet doen.   maar van het een komt het ander.   ik ben een vrij nuchter iemand, als het mijn dag is om t

Posted Images

21 uur geleden, Sjuul zei:

@John,

Zeer interessant stuk, ook al heb ik enkel "moedermavo", 🤣 en MBO onderwijs 'genoten' ...

snap ik het in grote lijnen.

Daarbij komt ook mijn instinct om de hoek kijken, ze kletsen zichzelf zoo vaak tegen, 

dat dat meteen al mijn argwaan oproept.

De familie draaikontjes. 

Plus, wat ik in de jaren 70? ongeveer via allerlei anarchistische bronnen te weet ben gekomen,

over hoe 'de overheid'  werkelijk werkt....?

En je hebt een zeer achterdochtige wereldburger!

Ik was, voor het doorspitten van deze artikelen al niet van plan om mij te laten inenten, 

heb ook mijn zuster kunnen overtuigen dat zij dat niet moet doen, mijn dochter is al net zo achterdochtig wat "de regering" betreft, dus die is wijs. 

en blijf ik mensen er op attenderen om dat niet te doen.

We are getting fucked over, big time, without having the fun from it! 🤫

Sjuul 👍

5 uur geleden, Winterslaapisbeter zei:

Klopt. Maar dat ene kind dat daar ( laten we even aannemen dat dat waar is) nare bijwerkingen van kreeg, tja, weegt dat op tegen die tien kinderen die niet in een rolstoel zijn geeindigd door polio? Ik denk dat het wat makkelijker zou zijn wanneer het virus een stuk dodelijker was... wil je een vaccin met een kans van zeg 1 op de 10.000 met bijwerkingen, of wil je een virus met een kans van 3 op de 10 dat je er dood aan gaat? Maar weinig mensen zullen dan geneigd zijn om een virus zijn gang te laten gaan, en terecht. Maar een CRF van 0.2 is niet echt indrukwekkend. Wel genoeg om de zorg te laten overlopen, maar niet genoeg om het menselijk ras een halt toe te roepen.

Vaccins hebben bijwerkingen. Uiteindelijk moet je vrij zijn om ervoor te kunnen kiezen, of niet. En zonee, dan moet niemand daar moeilijk over doen, en moet je al helemaal niet in je vrijheid beperkt worden, in ieder geval niet voor zoiets als een corona-virus. Mocht je Typhoid Mary heten ( zoek haar maar eens op) dan word het een ander verhaal 😉

Hey Sjuul, 

De Pcr-tests zijn uiterst onbetrouwbaar, dit is bekend en wordt toegegeven. 

Toch wordt hierop het beleid bepaalt, dagelijks door een soort lotto getallen over het nieuws te roepen, en daarop volgend wat de gevolgen voor ons kunnen zijn. 

Hierin betrekken zij ook het aantal doden waarvan de meesten, een andere doodsoorzaak hebben dan een corona virus, maar waarvan zij een onbetrouwbare Pcr-test hebben afgenomen die positief was en waarvan de meeste ook nog hoogbejaard zijn, dit percentage ligt rond de 94 %, extreme hoog dus. Dus ook dit lotto getal is in de basis ongegrond. 

Krankzinnig dus bij elkaar genomen en dat weten zij in Den-Haag dondersgoed, maar ze blijven de corona-agenda pushen? 

Waarom vragen sommige mensen zich dan af 

MACHT!! 

Zo lang mensen zich blijven lenen voor uitspraken, als "blijf je best doen", kunnen zij keer op keer met nieuwe wetten en regels wegkomen, want de cijfers daarvoor kunnen zij zo uit de hoge hoed toveren met die onbetrouwbare Pcr-tests. 

En dat ze nog het lef hebben, om voornamelijk de jeugd en ieder ander mens die opstaat voor zijn vrijheid en levenslust, uit te maken voor gevaarlijk, complot-theorist en erger, is Verschrikkelijk! 

Dit is dus een van de tools die zij op ons los laten, met nepcijfers aankomen, daar een draconisch beleid op afstemmen, en iedereen die tegen is en niet meedoet demoniseren. Waar ze graag zien dat de mensen die voor het beleid zijn, mee gaan demoniseren, want dan krijg je ook nog eens maatschappij ontwrichting. 

Nog een heel bekende: cognitieve dissonantie....

Mondmasker werkt wel en dan weer niet. 

Afstand houden werkt wel en dan weer niet. 

Enzovoort, hier proberen ze dus verwarring te creeeren bij mensen en zo hopelijk een akkoord te krijgen bij die mensen, want iedereen wil hier van af. 

Voor alle duidelijkheid nog een keer voor iedereen:

Mondmaskers houden geen virus tegen, en werken dus Niet tegen een virus! 

1,5 meter en Afstand houden in het algemeen, houden aerosolen en dus een virus Niet tegen!

Nog één: Doe je best dan zijn we hier heel snel weer uit... 

Het tegenovergestelde gebeurt, hoe meer we toegeven en onze vrijheden af laten pakken, des te meer ze blijven graaien in onze rechten en des te meer plichten we krijgen. 

Nog één:

Als wij lekker de deur uit willen, de natuur in, lekker winkelen, bij vrienden en familie op bezoek gaan, mens zijn....dan zeggen ze dat we heel stout geweest en dan denken ze ons te kunnen straffen ? 

!! Wat we dus moeten doen is onze eigen hersenen gebruiken, ons gezonde verstand gebruiken, zelf onderzoek doen, maar niet bij de publieke omroep en de gangbare media, wel juist bij de vrije media en dan uiteindelijk zelf beslissen!! 

En dus vooral niet doen wat ze ons klakkeloos opdragen en waarvoor ze denken ons te kunnen bestraffen!! 

Voor mensen die niet weten waar ze de vrije media kunnen raadplegen, dat zijn all nieuwsbronnen die losstaan van overheidssubsidie of investeerders die de inhoud en het formaat van het nieuws bepalen. 

Dit is hele scala van media die wij kennen onder de namen nos, rtl, sbs, telegraaf, nrc, volkskrant enzovoort, waar al jaar en dag censuur en informatiefiltering wordt toegepast. Ofwel alles wat door de geldinvesteerder voor het mediabedrijf in orde wordt bevonden mag gepubliceerd worden en anders niet! 

Voorbeelden van zeer goede Vrije Media bronnen zijn:

Cafeweltschmertz.nl of op YouTube cafeweltschmerz

Bluetigerstudios op youtube

BLCKBX op youtube

Dit zijn allemaal nieuwsbronnen die allerlei hooggeclassificeerde wetenschappers uitnodigen en interviewen op het gebied van Virologie, Media Wetenschappen, Economie, Pychologie Enzovoort die exact het tegenovergestelde vertellen van de wetenschappers die voor het corona beleid zijn en daardoor een platform krijgen bij de publieke omroep en social media, maar zij dus niet. 

Wie zal er dus gelijk hebben, de onderdrukte door geldinvestering gangbare media, of de afhankelijk van donatie en support door bijvoorbeeld de verkoop van kleding met hun logo erop, vrije media, die zowel door de politiek als de gangbare media worden aangevallen en gecensureerd of verwijderd worden van de diverse social media platformen ? 

Het antwoord lijkt me duidelijk. 

John. 

aangepast door John
  • Leuk 1

@John,

Dank je,  🙏

Dat is dus ook een beetje mijn 'probleem', hoe land duurt het voordat alle bijverschijnselen bekent zijn? Zich openbaren?

Straks worden mensen jaren na die vaccin nog ziek en kunnen ze dat niet meer terug leiden naar dat vaccin...

Een vriendin van mij, werkt in de zorg, en maakt zich dus zorgen of zij nu wel of niet moet laten inenten, en of ze wel mag weigeren, als ze straks 'opgeroepen' wordt.....

Ik heb gezegd, doe het niet.

Ze komt nu al zoo lang bij die mensen, terwijl daar ook familie komt, waarvan niemand weet waar die uitgehangen hebben, en zij is nog steeds gezond. 

je kringetje klein houden, sociale isolement is erg slecht voor de menselijke soort, dat doet iets raars met je hersens.

K ga later dat you tube wel even bekijken, dank je, 

@John,

Dus, als ik die artikelen een beetje goed begrepen heb, zijn we allemaal slachtoffer van een groeps psychose? 

Lekker dan! 

Die straks al bijna één jaar duurt?

Zo-De-Ju,

Een toneelstukje met als doel om ons onze mensenrechten af te nemen? 

Beetje bij beetje?

How to make zombies? 

Hmm. Not amused. 

11 uur geleden, John zei:

Hey Sjuul, 

De Pcr-tests zijn uiterst onbetrouwbaar, dit is bekend en wordt toegegeven. 

Toch wordt hierop het beleid bepaalt, dagelijks door een soort lotto getallen over het nieuws te roepen, en daarop volgend wat de gevolgen voor ons kunnen zijn. 

Hierin betrekken zij ook het aantal doden waarvan de meesten, een andere doodsoorzaak hebben dan een corona virus, maar waarvan zij een onbetrouwbare Pcr-test hebben afgenomen die positief was en waarvan de meeste ook nog hoogbejaard zijn, dit percentage ligt rond de 94 %, extreme hoog dus. Dus ook dit lotto getal is in de basis ongegrond. 

Krankzinnig dus bij elkaar genomen en dat weten zij in Den-Haag dondersgoed, maar ze blijven de corona-agenda pushen? 

Waarom vragen sommige mensen zich dan af 

MACHT!! 

Zo lang mensen zich blijven lenen voor uitspraken, als "blijf je best doen", kunnen zij keer op keer met nieuwe wetten en regels wegkomen, want de cijfers daarvoor kunnen zij zo uit de hoge hoed toveren met die onbetrouwbare Pcr-tests. 

En dat ze nog het lef hebben, om voornamelijk de jeugd en ieder ander mens die opstaat voor zijn vrijheid en levenslust, uit te maken voor gevaarlijk, complot-theorist en erger, is Verschrikkelijk! 

Dit is dus een van de tools die zij op ons los laten, met nepcijfers aankomen, daar een draconisch beleid op afstemmen, en iedereen die tegen is en niet meedoet demoniseren. Waar ze graag zien dat de mensen die voor het beleid zijn, mee gaan demoniseren, want dan krijg je ook nog eens maatschappij ontwrichting. 

Nog een heel bekende: cognitieve dissonantie....

Mondmasker werkt wel en dan weer niet. 

Afstand houden werkt wel en dan weer niet. 

Enzovoort, hier proberen ze dus verwarring te creeeren bij mensen en zo hopelijk een akkoord te krijgen bij die mensen, want iedereen wil hier van af. 

Voor alle duidelijkheid nog een keer voor iedereen:

Mondmaskers houden geen virus tegen, en werken dus Niet tegen een virus! 

1,5 meter en Afstand houden in het algemeen, houden aerosolen en dus een virus Niet tegen!

Nog één: Doe je best dan zijn we hier heel snel weer uit... 

Het tegenovergestelde gebeurt, hoe meer we toegeven en onze vrijheden af laten pakken, des te meer ze blijven graaien in onze rechten en des te meer plichten we krijgen. 

Nog één:

Als wij lekker de deur uit willen, de natuur in, lekker winkelen, bij vrienden en familie op bezoek gaan, mens zijn....dan zeggen ze dat we heel stout geweest en dan denken ze ons te kunnen straffen ? 

!! Wat we dus moeten doen is onze eigen hersenen gebruiken, ons gezonde verstand gebruiken, zelf onderzoek doen, maar niet bij de publieke omroep en de gangbare media, wel juist bij de vrije media en dan uiteindelijk zelf beslissen!! 

En dus vooral niet doen wat ze ons klakkeloos opdragen en waarvoor ze denken ons te kunnen bestraffen!! 

Voor mensen die niet weten waar ze de vrije media kunnen raadplegen, dat zijn all nieuwsbronnen die losstaan van overheidssubsidie of investeerders die de inhoud en het formaat van het nieuws bepalen. 

Dit is hele scala van media die wij kennen onder de namen nos, rtl, sbs, telegraaf, nrc, volkskrant enzovoort, waar al jaar en dag censuur en informatiefiltering wordt toegepast. Ofwel alles wat door de geldinvesteerder voor het mediabedrijf in orde wordt bevonden mag gepubliceerd worden en anders niet! 

Voorbeelden van zeer goede Vrije Media bronnen zijn:

Cafeweltschmertz.nl of op YouTube cafeweltschmerz

Bluetigerstudios op youtube

BLCKBX op youtube

Dit zijn allemaal nieuwsbronnen die allerlei hooggeclassificeerde wetenschappers uitnodigen en interviewen op het gebied van Virologie, Media Wetenschappen, Economie, Pychologie Enzovoort die exact het tegenovergestelde vertellen van de wetenschappers die voor het corona beleid zijn en daardoor een platform krijgen bij de publieke omroep en social media, maar zij dus niet. 

Wie zal er dus gelijk hebben, de onderdrukte door geldinvestering gangbare media, of de afhankelijk van donatie en support door bijvoorbeeld de verkoop van kleding met hun logo erop, vrije media, die zowel door de politiek als de gangbare media worden aangevallen en gecensureerd of verwijderd worden van de diverse social media platformen ? 

Het antwoord lijkt me duidelijk. 

John. 

Beste John,

Wat is jouw oplossing voor het onder controle krijgen van Corona?

• Leuk 1

Ik zou nooit tegen mensen zeggen dat ze geen vaccin moeten nemen,

dat moeten mensen namelijk zelf bepalen.

wie ben ik om te zeggen niet doen?

zeg ik lekker tegen zus en zwager niet doen, zus denkt je kan de pot op.

zwager zegt je hebt gelijk niet doen.

zus leeft vrolijk door zwagertje dood aan corona, ik zou mijn gezicht niet meer bij mijn zus durven te laten zien nadat ik haar man bewerkt heb om geen vaccin te nemen.

tot nu toe neem ik ook nog geen vaccin maar na 3 sterfgevallen in de familie slaat de twijfel wel toe.

ik ben tegen de 60 en zwaar astma patient, als ik het krijg mag ik blij zijn als ik het overleef.

of zijn er hier ook veel mensen die zeggen dat corona gewoon griep is want dan kan ik beter niks zeggen.

• Leuk 6
16 uur geleden, Sjuul zei:

@John,

Dank je,  🙏

Dat is dus ook een beetje mijn 'probleem', hoe land duurt het voordat alle bijverschijnselen bekent zijn? Zich openbaren?

Straks worden mensen jaren na die vaccin nog ziek en kunnen ze dat niet meer terug leiden naar dat vaccin...

Een vriendin van mij, werkt in de zorg, en maakt zich dus zorgen of zij nu wel of niet moet laten inenten, en of ze wel mag weigeren, als ze straks 'opgeroepen' wordt.....

Ik heb gezegd, doe het niet.

Ze komt nu al zoo lang bij die mensen, terwijl daar ook familie komt, waarvan niemand weet waar die uitgehangen hebben, en zij is nog steeds gezond. 

je kringetje klein houden, sociale isolement is erg slecht voor de menselijke soort, dat doet iets raars met je hersens.

K ga later dat you tube wel even bekijken, dank je, 

Bijwerkingen van vaccins treden vrij snel na injectie op, er zijn geen gevallen bekend van mensen die jaren later nog bijwerkingen kregen. Dat is vaak alleen zo met spul dat heel lang in je lijf blijft en/of effect heeft op het DNA in je cellen ( denk radioactief materiaal of iets als asbestdeeltjes).

Een feitje, er werd gezegd, de meeste besmettingen vinden thuis plaats...

... En, vervolgens; en daarom gooien we de horeca en alle -niet essentiële (?)winkels dicht?

Klinkt dat logisch?

Dat is zoiets zeggen als; mijn huis staat in brand en daarom pis ik bij de buren in de brievenbus...

Gespeend van iedere logica. 

En iedereen zegt; oh? Jah? Nee?  tuurlijk, dat is volkomen logisch.....

en zo kletsen ze steeds.

Hidden agenda, dat is wat ik zeg. 

De familie draaikontjes. 

Ik lees dingen als orgaanfalen...   als "bijverschijnselen" ...., daar ga je over het algemeen, behoorlijk dood aan.

Valt er weinig meer aan te redden.

But, hey, everybody is free to wear sunscreen, Lala lalala.... 🌞☀️, 🙏🤣

Take care! 

@Hermanusb,

Dat is ook jouw goed recht, persoonlijke keuze. Prima 

Iedereen is daar vrij in, mits je over de juiste gevens kunt beschikken.

Dat kunnen "wij" nu niet.

Want we worden aan alle kanten voorgelogen. Dinsdag is het dit, woensdags is het precies het tegenovergestelde...  en de week er op, draaien ze alles nog weer es om... 

Je moet doen wat goed voelt voor jou, doe ik ook, 😊🤗

Sterkte. 

6 uur geleden, Sjuul zei:

Een feitje, er werd gezegd, de meeste besmettingen vinden thuis plaats...

... En, vervolgens; en daarom gooien we de horeca en alle -niet essentiële (?)winkels dicht?

Klinkt dat logisch?

Dat is zoiets zeggen als; mijn huis staat in brand en daarom pis ik bij de buren in de brievenbus...

Gespeend van iedere logica. 

En iedereen zegt; oh? Jah? Nee?  tuurlijk, dat is volkomen logisch.....

en zo kletsen ze steeds.

Hidden agenda, dat is wat ik zeg. 

De familie draaikontjes. 

Ik lees dingen als orgaanfalen...   als "bijverschijnselen" ...., daar ga je over het algemeen, behoorlijk dood aan.

Valt er weinig meer aan te redden.

But, hey, everybody is free to wear sunscreen, Lala lalala.... 🌞☀️, 🙏🤣

Take care! 

Uiteindelijk is er toch 1 iemand in het gezin die de besmetting ergens anders opliep.

op school, in de kroeg, om het even waar.

@Hermanusb,

Uiteraard.

Het zou een stuk schelen, als De Hooge Heren, gewoon zouden zeggen; "Weetje, ook wij hebben geen idee wat we doen!

Maar we gaan zowiezo iedereen zijn/ haar persoonlijke vrijheid afpakken, dusdanig inperken, dat dat behoorlijke geestelijke schade gaat opleveren, onder de noemer van "de oplossing". 

We worden gewoon?! - nou nee! belazerd. 

8 jaar heeft de pest geduurd.... 

Kijk naar andere landen, hoe zij het aanpakten- wat het effect daarvan was.... op de geestelijke weerstand / gezondheid van de bevolking....

Nouja - binnenkort gaan ze los, met die vaccinatie - wat nu al een verschrikkelijk rommeltje is, straalt wat mij betreft nou niet bepaald vertrouwen uit.

Just saying.

Blijf gezond! Laat je niet gek maken! 🙏🌞

@Sjuul

Ik ben met je eens dat de afgelopen 10 maanden het een rommeltje is geweest.

Maar ik heb nooit het gevoel gehad om mijn vrijheid kwijt te zijn.

ja, we kunnen niet uit eten of naar de kroeg,

en het stadion zat er dit seizoen ook niet in.

als ik tegen mijn moeder die voedselbonnen smokkelde als meisje van 14/16 ooit gezegd zou hebben dat ik mijn vrijheid kwijt ben dan zou ze boos geweest zijn,

dan zou ze gezegd hebben in de oorlog waren we de vrijheid kwijt.

dan moest de verlichting uit en radio oranje kon je de kogel voor krijgen.

• Leuk 1

@Hermanusb,

Als dit nu jouw huisarts was geweest, die op deze  manier een gezondheidssituatie bij jou zou diagnosticeren?
Zou jij dan die brave man of vrouw blindelings geloven, doen wat zij/ hij jou zou opdragen?

Hele simpele vraag.

Als jouw huisarts op deze manier om zou gaan, met een gezondheids toestand van jou?

Zou je toch ook een andere huisarts nemen?

Die laat je toch niet met jouw leven en gezondheid spelen? 

Persoonlijk ben ik erg blij dat dat voetballen zo`n beetje gestopt is.

Ook al spelen ze nog steeds wel.....

Uit eten? Och, ik denk dat ik lekkerder, ontspannende & gezonder thuis kan koken.

Ik mis wel de lunchafspraken met een vriendin, maar dan ga ik nu naar haar huis, of zij komt hier.

Naar mijn kleine speciaalzaakjes kunnen, dat vind ik een erg groot gemis.

Met die mensen heb ik een band, we kennen elkaar, weten van elkaars familie toestanden en zo

puberkinderen, etc.

dát mis ik.

Mijn vrijwilligerswerk mis ik, de collega`s, de studenten, meestal allemaal volwassen personen, met allemaal een heel andere achtergrond, verhaal, zo veel rijkdom, zo veel van elkaar te leren.

De vergelijking met de 2e wereld oorlog vind ik een beetje scheef, ook al begrijp ik wel je bedoeling daarmee.

Je kan die situatie van toen, niet met nu vergelijken. 

Wij worden nu óók in onze vrijheden beperkt, oke, we krijgen er niet de kogel voor, maar wel de social outcast badge. 

Er is nu ook een strijd tegen de onafhankelijke pers.

We moeten nu ook allemaal 1 geloof belijden..... of anders ben je een outcast, kom je op de zwarte lijst, 

Ben je een half onmens, om "dit" je medemens aan te durven doen!, bla bla bla....

mag je niet meer reizen, naar festivals, etc..... 

Hoor je bij hen, met de aluminium hoedjes.. de gekkies, etc......

Over dat vrienden adviseren, als zij bij mij komen en vragen; Sjuul, wat zou jij doen?

Dan geef ik hen mijn mening en visie.

Ze hoeven die niet op te volgen, ik zeg hoe ik het zie en waarom.

Zij zijn uiteraard vrij om hun eigen visie te vormen. 

Dan blijven ze heus wel mijn vrienden, als zij anders beslissen.

@Hermanusb,

Over je astma, je zou es kunnen overwegen salie thee te drinken, ik lees net dat salie een goed kruid is om je weerstand te boosten, op verschillende niveaus.

Niet dagelijks, maar 1 of 2 keer per week....

Je kan altijd online jezelf verder informeren.

InfoNu. nl heb ik zo wat kennis opgedaan.

En we mogen ons af gaan vragen WELK vaccin je gaat krijgen in de toekomst:

Neem hier maar even een flinke bak koffie bij, long read.

COVID-19 Vaccines Currently under Preclinical and Clinical Studies, and Associated Antiviral Immune Response

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7711779/?report=classic

Vaccine platforms.PNG

Ook leuk om te volgen https://www.vaccines.news/

aangepast door Hybrid-AI
  • Leuk 1

@Hermanusb,

Ik vermoed dat dat nog wel meer zal voorvallen,  helaas, 

Ik heb van mijn hartje/ like,  maar even een niet leuk gemaakt, leek me wel passender.

Sterkte! 

Ik ken ook iemand, als zij het vaccin gaat nemen/ krijgen, is zij geheid 14 dgn. later of eerder, dood.

Zij heeft zó veel medicatie, en onderliggende fysieke toestanden...

Hart, longen, spieren, t houdt niet op, bij haar.

Ik was haar tuinvrouw, hulpje etc, emotioneel sociaal contact, etc....

Maar zij wou mij niet meer hebben, i.v.m. die corona en besmet raken.

Doodsbang voor het virus. 

(selectieve) Volkeren moord, ik zeg het je! 

• 4 weeks later...
Op 11-1-2021 om 07:39, Hermanusb zei:

Ik zou nooit tegen mensen zeggen dat ze geen vaccin moeten nemen,

dat moeten mensen namelijk zelf bepalen.

wie ben ik om te zeggen niet doen?

zeg ik lekker tegen zus en zwager niet doen, zus denkt je kan de pot op.

zwager zegt je hebt gelijk niet doen.

zus leeft vrolijk door zwagertje dood aan corona, ik zou mijn gezicht niet meer bij mijn zus durven te laten zien nadat ik haar man bewerkt heb om geen vaccin te nemen.

tot nu toe neem ik ook nog geen vaccin maar na 3 sterfgevallen in de familie slaat de twijfel wel toe.

ik ben tegen de 60 en zwaar astma patiënt, als ik het krijg mag ik blij zijn als ik het overleef.

of zijn er hier ook veel mensen die zeggen dat corona gewoon griep is want dan kan ik beter niks zeggen.

Ja beste @mevr.Grijpstra 

U schrijft: ik ben tegen de 60 en zwaar astma patiënt, als ik het krijg mag ik blij zijn als ik het overleef.

Maar blij kan je echt zijn als je er niets ernstigs aan de mogelijke overhoud, en die garantie kan niemand ons geven, dat is een groot probleem, de na sleep en zware gevolgen zijn niet best, dan zijn we geneigd het wel te nemen, en maar hopen dat het middel je echt beschermd, zonder ernstige blijvende gevolgen.

Dan is het misschien mogelijk op preventief de https://www.archbronconeumol.org/en-ivermectin-treatment-may-improve-prognosis-articulo-S030028962030288X?newsletter=true&coronavirus

te nemen, ik ben sterk geneigd het middel aan te schaffen, zowel voor mij😉, als zo voor mijn vrouw.

Laat een ieder goed het forum goed in de gaten houden wat voor belangrijke zaken er worden geplaatst en daar je voordeel uit halen, we beschikken over iets unieks van bijzondere waarde.

5 uur geleden, JJ&A zei:

ik ben tegen de 60 en zwaar astma patiënt, als ik het krijg mag ik blij zijn als ik het overleef.

Hoi @JJ&A,

Graag even een kleine correctie : je citeerde hier waarschijnlijk  Hermanusb  ipv  mij.

Tegen de 60  , poeh dat mocht ik willen ! En Corona krijgen wil natuurlijk helemaal niemand !

En zwaar astma patient ben ik gelukkig ook niet.

Maar je vergissing is no big deal , hoor !

Kan gewoon gebeuren 😉

groet,mevr.Grijpstra

• Leuk 1
14 uur geleden, mevr.Grijpstra zei:

Hoi @JJ&A,

Graag even een kleine correctie : je citeerde hier waarschijnlijk  Hermanusb  ipv  mij.

Tegen de 60  , poeh dat mocht ik willen ! En Corona krijgen wil natuurlijk helemaal niemand !

En zwaar astma patient ben ik gelukkig ook niet.

Maar je vergissing is no big deal , hoor !

Kan gewoon gebeuren 😉

groet,mevr.Grijpstra

@mevr.Grijpstra@JJ&A

dat was duidelijk mijn bericht,

Ik ken ondertussen wat mensen die het vaccin trouwens genomen hebben omdat ze in de zorg werkzaam zijn.

beide zeggen dat ze nergens last van gehad hebben maar lange termijn weet niemand wat van.

wel bijv in Israel bekend gemaakt dat de dodelijke corona gevallen van de laatste maand 97% mensen waren zonder vaccin en iets minder dan 3% die wel een vaccin gekregen hebben.

betekend dit nu....

1 het vaccin werkt?

2 de mensen die het vaccin niet namen ontkennen het virus en houden zich biet aan de regels?

3?

4?

31 minuten geleden, Hermanusb zei:

Ik ken ondertussen wat mensen die het vaccin trouwens genomen hebben omdat ze in de zorg werkzaam zijn.

Hoi @Hermanusb,

Hierbij kan ik me nog enigszins iets voorstellen.

Toen ik zelf in de zorg werkte heb ik ook ooit , de griepprik genomen, uit verantwoordelijkheids-

gevoel.

Mijn dochter werkt ook in de zorg maar ik hoop vurig dat zij niet voor dit vaccin gaat kiezen.

Zal me er niet mee bemoeien , het is haar keuze.

De vragen .1 en .2 zijn niet te bewijzen en vraagtekens .3 en .4  zijn nog lang niet in te vullen.

En zulke vraagtekens en onduidelijkheden zijn mij er vwb dit vaccin teveel.

En hoe kun je nou een "behandeling " inzetten als je de ins en outs van het onderliggend

probleem nog helemaal niet 100 % weet ?

Dus voor mij is de keuze snel gemaakt.

groet,mevr.Grijpstra

Voor wie meer wil weten over vaccins, hoe ze werken, hoe zo'n RNA vaccin werkt/hoe en door wie het ontwikkeld is, welke ingrediënten er in zitten en wat er in reguliere vaccins zit, etc etc: luister deze enorm lange podcast van Nerdland. Het is informatief, af en toe grappig en naar mijn idee wel redelijk de stand van zaken van wat we weten tot nu toe (zeg ik als leek).

Ik heb 'm nog niet helemaal afgeluisterd (foei!), maar korte samenvatting tot nu toe; RNA vaccins zijn al heel erg lang in ontwikkeling, bevatten vrijwel geen rare, lichaamsvreemde stoffen, kunnen geen resten van kipjes bevatten (zoals een 'gewoon vaccin wel'; vaccins worden gekweekt in een kippenembryo; gevalletje 'ik weet niet of ik dit wilde weten'), kunnen geen veranderingen in het DNA geven. En je hoort reactie te hebben na vaccinatie, wat voor vaccinatie dan ook. Je immuunsysteem moet reageren, zodat het als het ooit in aanraking komt met het 'echte' virus, weet wat het moet doen. Daarom gaan er ook aluminiumzouten (o.i.d., sorry, terminologie beetje vergeten, heb het alweer even geleden geluisterd) in reguliere vaccins; zodat je cellen worden geïrriteerd en gaan reageren en zo antistoffen gaat maken. Dus pijn rond de plek, beetje koorts, beetje grieperig; echt prima! (dat was voor mij een eye-opener; als ik zo'n lijst met reacties/bijwerkingen zie schrik ik daar wel wat van, maar al dit soort reacties vallen binnen; je immuunsysteem gaat er fijn mee aan de slag, goed bezig. Duidelijk moge zijn dat er ook gevallen zijn met ernstige bijwerkingen, dat wil je natuurlijk niet, maar ik schaarde voorheen gemakshalve alles onder het kopje 'slecht'.)
Ik ben dan meteen benieuwd of het slecht zou zijn als je niets merkt van de prik, of dat betekent dat er dan geen reactie plaatsvindt. Wellicht wordt dit later in deze podcast nog beantwoord 😆

• Leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...