Ga naar inhoud
GENEGEERD

Tips gevraagd voor prepper software/app


Badlaken

Aanbevolen berichten

@f150 Mm even kijken of ik dit goed volg. Dus stel je voor ik lijn al onze tips op die we nu op facebook plaatsen. Bijvoorbeeld die over hoe je je BOB moet inrichten. En dan plaatsen we die informatie logisch in een app waarbij er bij iedere nieuwe stap een eventuele app toepassing wordt toegepast? Klinkt als je kijkt naar de opties die je hierboven geeft niet echt als iets wat extra input geeft.

 

Is het niet handiger als je alles in 1 app hebt maar slecht 1 keer hoeft in te geven in welke situatie je zit en dan alle juiste apps en info zonder internetverbinding op je iphone ipad extra ziet verschijnen?

 

Neem als voorbeeld: je loopt een donkere ruimte in dus je opent de Wolfapp ;) en typt het is donker. vervolgens krijg je een knop naar je zaklamp te zien, links naar text over hoe je vuur moet maken of alternatieve lichtbronnen etc etc. Als je alleen licht wil druk je op de zaklamp en je bent gered ;) wil je voor langere tijd een lichtbron dan lees je de text door en doet wat daar staat.

 

PS Dit is openbaar dus hierbij verklaar ik dit een publieke toepassing die door iedereen gemaakt mag worden :) Wel graag een vermelding naar preppersforum en onze facebookpagina. Zie link hieronder. hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Hallo,

Vraag mij af is er geen app te verzinnen die op alle systemen draait ?

Ook op netbook met linux of windows.Het is nu helaas zo dat veel programma's alleen op de nieuwste versies draaien.En de oudere programma's niet op de nieuwste(voorbeeld macro,s).Wat smartphones betreft pfff alles via hun store en internet.

Dus ook een hoe installeer ik het later op een phone vanaf mijn computer is welkom/nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...