Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Sterredag

Waar zijn al die leden?

Recommended Posts

Is het je opgevallen dat het forum ineens een stuk minder leden heeft? 

Dat klopt! We hebben even een opschoningsactie erop los gelaten, waarbij alle geregistreerde leden die geen activiteit meer hebben laten zien na 01-01-2016 en nog nooit een post hebben geplaatst, verwijderd uit het bestand.

• Leuk 2

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ohhhh, dus de leden die nog nooit een bericht gepost hebben én na 01-01-2016 niet meer online zijn geweest?

Ik schrok even, want ik dacht eerst dat je bedoelde A: iedereen die na 01-01-2016 niet meer online is geweest en daarnaast B: iedereen die nog nooit een bericht geplaatst heeft, maar als ik het goed begrijp begreep ik dat in eerste instantie verkeerd ;)

• Leuk 1

Deze post delen

10 minuten geleden, Loreen zei:

Ohhhh, dus de leden die nog nooit een bericht gepost hebben én na 01-01-2016 niet meer online zijn geweest?

Ik schrok even, want ik dacht eerst dat je bedoelde A: iedereen die na 01-01-2016 niet meer online is geweest en daarnaast B: iedereen die nog nooit een bericht geplaatst heeft, maar als ik het goed begrijp begreep ik dat in eerste instantie verkeerd ;)

Je begrijpt het nu idd helemaal goed, het is een én / én verhaal :) zou sneu zijn voor al die nieuwe leden die nog niks gepost hadden anders!! 😁

Deze post delen

2 minuten geleden, Sterredag zei:

Je begrijpt het nu idd helemaal goed, het is een én / én verhaal :) zou sneu zijn voor al die nieuwe leden die nog niks gepost hadden anders!! 😁

Ja én sneu voor de oudgedienden die nog niet weten dat het forum weer in de lucht is :)

Deze post delen

Als je als 'oud prepper' na 3 maanden corona nog geen reden vond om hier terug te komen...

Verstandige actie!

• Leuk 1

Deze post delen

Ik kwam vandaag 28-04-2020 pas om een oud artikel van vheeswijk te lezen  en zag een reactie van februari dit jaar, toen zag ik pas weer open was !  @f150  Nee waarom zou ik hier terug komen , de site was gestopt ! En nu na vier jaar weer gestart ,heel stil, ik heb er niets van gehoord.

• Leuk 1

Deze post delen

13 uur geleden, aardbewoner zei:

Ik kwam vandaag 28-04-2020 pas om een oud artikel van vheeswijk te lezen  en zag een reactie van februari dit jaar, toen zag ik pas weer open was !  @f150  Nee waarom zou ik hier terug komen , de site was gestopt ! En nu na vier jaar weer gestart ,heel stil, ik heb er niets van gehoord.

Welkom terug! (en ik had er niet voor niks voor gekozen om alleen mensen zonder een enkele post EN geen activiteit eruit te halen, ben jij een mooi voorbeeld hoe verstandig dat was :) )

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...