Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

"don't just avoid the virus - defeat it by strengthening your immunity

Recommended Posts

Hey,

Ik weet niet of dit artikel waarheden bevat, of niet, maar deze claim lijkt me niet onverstandig,

om niet alleen te trachten het virus niet op te lopen, maar ook je immuniteit te verhogen indien je het wel te pakken krijgt.

https://medium.com/@amorylovins/dont-just-avoid-the-virus-defeat-it-by-strengthening-your-immunity-df850239132d

In het artikel is sprake van vitamine C en D, alsook zink ea mogelijkheden.

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Met alles wat ik tot nog toe gezien heb van dit virus lijkt me de vergelijking met een video spel niet geheel onterecht: Het virus trekt 3 punten van je gezondheidsscore af, en wanneer je onder 0 komt ben je dood.

Zo gezien moet je je score zo hoog mogelijk maken om het virus te kunnen bedwingen. Je moet dus alles doen wat je kunt om je puntental zo hoog mogelijk te houden. Zelfs als je al 8 punten hebt, en dus 'geen gevaar' loopt, loont het nog steeds om je puntental te verhogen omdat je zo minder last zult hebben van het virus.

I.e. als je een milde vorm van COVID-19 gehad hebt, laat dat dan een waarschuwing zijn dat je punten te laag waren om een asymptomatische besmetting gehad te hebben.

• Leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...