Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Zoals we allemaal weten worden enkel mensen die heel oud zijn zeg 70+ indien noodzakelijk getest op covid-19.

of mensen met ziektes als long patienten of hart patienten.

Nu hebben we vanavond Rutte horen praten dus we weten wat er ongeveer gaat gebeuren.

veel sterfgevallen, ookal zegt hij het niet rechtstreeks.

hij zegt een groot deel van NL zal besmet raken.

als Preppers kunnen we niet veel meer doen dan Chloroquine proberen te kopen wat mij helaas niet gelukt is.

en die corona test is enkel tekoop voor artsen.

die test komt uit China en ik heb zoiets van WAAAAAAAR.

Stel je bent ziek of ziek geweest misschien wil je weten of je het al gehad hebt maar we mogen het vd overheid blijkbaar niet zelf weten.

hierdoor heb je bij een "volgende" periode weer het gevoel dat je niet weet waar je aantoe bent.

misschien komt de ziekte minder hard binnen als je hem al gehad hebt maar geen test is geen informatie.

zijn er ook anderen net als ik aan het kijken hoe en waar ik zo'n set kan kopen?

desnoods meer (voor het hele gezin)

misschien kunnen we elkaar juist hiermee helpen.

De test in in China volledig goedgekeurd en geheel gek zullen ze daar nu ook weer niet zijn.

• Leuk 1

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

De site lijkt me betrouwbaar. 

Wel raar dat ze nog kunnen leveren. 

Als de ziekenhuizen in problemen zitten. 

Deze post delen

Heb besteld. Laat wel weten of het binnenkomt

JD

Ben benieuwd

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Deze post delen

Geplaatst: (aangepast)

Wordt morgen bezorgd.. Prijs is ook 'maar' 2x wat zij er op de markt voor moeten betalen, dus dat is in lijn met een normale leverancier (geen extreme winstmaximalisatie).

Edit: ik zie dat er vrij veel bullsh*t sites zijn (had er bijna 1 gelinked), dus blijft oppassen. Ik laat weten

JD

aangepast door John Durden
  • Leuk 2

Deze post delen

Op 24-3-2020 om 21:15, John Durden zei:

Wordt morgen bezorgd.. Prijs is ook 'maar' 2x wat zij er op de markt voor moeten betalen, dus dat is in lijn met een normale leverancier (geen extreme winstmaximalisatie).

Edit: ik zie dat er vrij veel bullsh*t sites zijn (had er bijna 1 gelinked), dus blijft oppassen. Ik laat weten

JD

Ze zijn 'vertraagd' en komen 'volgende week, welke dag weten we nog niet exact'. Ik hou jullie op de hoogte.

JD

• Leuk 1

Deze post delen

Ze zijn 'vertraagd' en komen 'volgende week, welke dag weten we nog niet exact'. Ik hou jullie op de hoogte.

JD

Ik ben benieuwd want mijn melkpoeder is niet aangekomen geld gewoon terug gestort ...

Deze post delen

16 minuten geleden, Edan zei:

Ik ben benieuwd want mijn melkpoeder is niet aangekomen geld gewoon terug gestort ...

Heb je ze gebeld? Het adres is van een ander bedrijf namelijk. Heb geen KvK onderzoek gedaan voor dit bedrag..

• Leuk 1

Deze post delen

26 minuten geleden, John Durden zei:

Heb je ze gebeld? Het adres is van een ander bedrijf namelijk. Heb geen KvK onderzoek gedaan voor dit bedrag..

Ik kreeg zojuist deze reactie per email. Van de directeur en hij sluit af met zijn volledige contactgegevens. Dus ik vermoed dat dit wel legit is, maar kan zijn dat zij wel te goeder trouw zijn, maar hun leverancier niet. We gaan het meemaken

Beste klant,

U heeft recent een bestelling in onze webshop gedaan, vandaag versturen we een groot deel van uw bestelling!

We hadden het idee uw order deze week compleet te maken en alles tegelijkertijd te versturen, echter helaas.

We hebben vernomen van onze leverancier dat het transport van het product “coronavirustest Covid 19” vertraging

heeft opgelopen. Erg vervelend waarvoor ons excuus! We verwacht de levering testen volgende week, ons team zal zo snel

mogelijk de producten naar u verzenden.

Ik hoop u op deze wijze voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

-naam-

Directeur

-contactgegevens-

• Leuk 1

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...