Ga naar inhoud
GENEGEERD

Artikel NRC


A.Herter

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen! Ik ben journalist bij NRC en maak portretjes van preppers. Nu met de coronacrisis denk ik dat veel mensen inzien dat het helemaal niet gek is om altijd voorbereid te zijn op een noodsituatie. Zijn er hier mensen die het leuk vinden hieraan mee te werken? Duurt niet lang en kan telefonisch. Wel zou het fijn zijn als het vandaag nog lukt. Ik ben bereikbaar op a.herter@nrc.nl. Ik hoor graag van je! Groetjes, Anna

  • Niet leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Nee dank je, de media opzoeken nu zeker niet.

 

De hamsteraars zijn mijns inziens hoe dan ook kuddedieren die in juli alles weer vergeten zijn en een volgend keer weer in dezelfde herhaling vallen.
Ik ben blij dat ik een zekere voorbereiding getroffen heb en hierdoor minder afhankelijk ben en niet de drukte in hoef als de massa bedenkt dat wat extra's handig kan zijn.

Op naar de toekomst,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...