Ga naar inhoud
GENEGEERD

Verrassend bewijs dat banken en Wall Street Insiders zich voorbereiden op groot event

Tom
 Share

Recommended Posts

Nu diverse aanwijzingen op GLP dat er iets aan zit te komen, allereerst dit

Startling Evidence That Central Banks And Wall Street Insiders Are Rapidly Preparing For Something BIG

Why Is George Soros Selling So Much Stock And Buying So Much Gold?

Central Banks Are Also Hoarding Gold

Rampant Insider Selling

Why Does The U.S. Government Need So Much Ammunition?

[link to http://www.blacklistednews.com]

Red Alert!! Galactic Wave/Cosmic Rays to pummel our magnetosphere sparking catastrophes August 17-August 27 2012

BREAKING: 5 U.S. Nuclear Reactors Shutdown in Past 3 Days - Preparation?

En dan nog de NIBIRU watchers

http://www.youtube.com/watch?v=X2aWA_nEJVU&list=UUjts3lzUXqk_15nmbWj4kuQ&feature=plcp

http://www.youtube.com/watch?v=1S5iK9Va5QY

http://www.youtube.com/watch?v=ETu2XI32sTM&list=UUhhajPlPoIqyn_OLox3fSWQ&index=1&feature=plcp

En de meest uitgebreide

http://www.facebook.com/?sk=welcome#!/ursuadams

Dus wat zit er in de lucht? Voorlopig veel speculatie's maar wel zaak om dit in de picture te houden denk ik. We zijn toch preppers en dan wil je wel als eerste naderend onheil zien aankomen, toch?

Kijk vaak eerst effe op GLP voor nieuwtjes, ongeveer 2 dagen later lees je dan bepaald nieuws in de krant wat niet zo beangstigend is voor de gewone TV kijker.:)

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Als iemand het zou weten, hoe groot schat je de kans dat die persoon dan in eertse instantie aan persoonlijk gewin denkt en het niet zomaar publiekelijk zal maken. Overheid zal achteraf roeren over voorkomen van complete escallatie en het daarom niet wereldkundig maken enz.

De gewone man, helaas zal zichzelf moeten redden, informeren, voorbereiden, en per definitie het meeste moeten afzien.

En het grootste deel zal het niet eens willen horen of weten.

Grt

Kans

Link naar reactie

Stemmingmakerij van de bovenste plank.

Als je maar genoeg zaken uit hun context haalt, kan je veel 'aantonen'.

Je kunt ook spreken van speculeren op nieuwsberichten maar hier is gewoon een van de meest machtige mannen op aarde aan het woord;

Eerder dit jaar, George Soros vertelde het volgende aan Newsweek ....

"Ik ben hier niet om je op te vrolijken. De situatie is ongeveer net zo ernstig en moeilijk als ik heb meegemaakt in mijn carrière, "Soros zegt Newsweek. "We worden geconfronteerd met een uiterst moeilijke tijd, vergelijkbaar in veel opzichten op de jaren 1930, de Grote Depressie. We worden nu geconfronteerd met een algemene bezuinigingen in de ontwikkelde wereld, die dreigt om ons in een decennium van meer stagnatie, of erger. De best-case scenario is een deflatoire omgeving. De worst-case scenario is een ineenstorting van het financiële stelsel. "

en uit hetzelfde artikel;

speculated that they may be preparing for a financial meltdown of some sort. As I noted in that article, more than 600 banking executives have resigned from their positions over the past 12 months, and I have been personally told that a substantial number of Wall Street bankers have been shopping for "prepper properties" this summer.

But he is not the only one that has been busy accumulating gold.

Billionaire John Paulson (the one that made 20 billion dollars on the subprime mortgage meltdown) has been buying gold like crazy and his company now "has 44 percent of its $24 billion fund exposed to bullion."

So why are Soros and Paulson buying up so much gold?

Central Banks Are Also Hoarding Gold

According to the World Gold Council, the amount of gold bought by the central banks of the world absolutely soared during the second quarter of 2012. The 157.5 metric tons of gold bought by the central banks of the world last quarter was an increase of 62.9 percent from the first quarter of 2012 and a 137.9 percent increase from the second quarter of 2011.

Prior to 2009, the central banks of the world had been net sellers of gold for about two decades. But now that has totally changed, and last quarter central banks stocked up on gold in quantities that we have not seen before....

Maar lees artikel maar geheel op de site;

http://theeconomiccollapseblog.com/archives/startling-evidence-that-central-banks-and-wall-street-insiders-are-rapidly-preparing-for-something-big

Link naar reactie

Ik bereid me ook voor op een groot event.

Er zijn natuurlijk een aantal meelopers op WS, net als overal.

Maar er zitten ook een aantal ontzettend slimme mensen daar. Die weten echt wel hoe de vork in de steel zit.

Natuurlijk bereiden die zich voor.

Met dat waar we nu aan begonnen zijn als samenleving ben je gek als je dat niet doet.

Waar ik dan weer niet in geloof is dat "ze" een bepaalde dag uitgekozen hebben om "het" te doen. Dat is zijn imo hersenspinses.

Net zo goed als voorspellingen omtrent de ondergang van de wereld oid.

Link naar reactie

Ik bereid me ook voor op een groot event.

Er zijn natuurlijk een aantal meelopers op WS, net als overal.

Maar er zitten ook een aantal ontzettend slimme mensen daar. Die weten echt wel hoe de vork in de steel zit.

Natuurlijk bereiden die zich voor.

Met dat waar we nu aan begonnen zijn als samenleving ben je gek als je dat niet doet.

Waar ik dan weer niet in geloof is dat "ze" een bepaalde dag uitgekozen hebben om "het" te doen. Dat is zijn imo hersenspinses.

Net zo goed als voorspellingen omtrent de ondergang van de wereld oid.

Ja en Nee OBL-Rien....

Er zijn toch diverse aanwijzingen dat de beursval van 1930 georkestreerd is cq willens en wetens op is aangestuurd. Dat is wellicht niet op een bepaalde dag vastgepint, maar wel een proces waar op is aangestuurd met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat een en ander in een bepaalde maand of kwartaal zou gebeuren. Preppie en Kokkie halen ook een fraai artikel aan, waarin nota bene Rothshield inzet op de val van de euro...dat soort heren weten meer en hebben ook een dikke vinger in de pap van de wereldeconomie, of, feitelijk ZIJN deze mensen de wereldeconomie. Als die besluiten de euro naar de knoppen te willen helpen om er geld aan te verdienen, dan GAAT DE EURO NAAR DE KNOPPEN. Het domste wat we dus nu kunnen doen is een noodfonds oprichten of andere ECB maatregel waarmee weer extra belastingcenten in de economie worden gepompt VIA DE BANKEN. Het enige (en niet het enigste wat mensen nogal eens foutief schrijven.....) wat dit oplevert, is dat de banken straks heel handig dit extra geld afromen en laten verdwijnen in hun eigen zakken.

Maar ja, als ze naar het Orakel Keyser Suze zouden luisteren, of nog beter, naar ons allemaal op dit forum want er zitten veel slimmere mensen hier met meer inzicht in economie dan ik, dan hadden we dit probleem misschien niet eens gehad. Over enkele maanden kunnen we roepen Q.E.D.! De val van de euro is een feit en alles wat er door Brussel aan gedaan is heeft het allen maar verspoedigd.....

Link naar reactie

Preppie en Kokkie halen ook een fraai artikel aan, waarin nota bene Rothshield inzet op de val van de euro...dat soort heren weten meer en hebben ook een dikke vinger in de pap van de wereldeconomie, of, feitelijk ZIJN deze mensen de wereldeconomie. Als die besluiten de euro naar de knoppen te willen helpen om er geld aan te verdienen, dan GAAT DE EURO NAAR DE KNOPPEN.

Wat mij toch wel altijd bevreemd is de reden waarom dit soort invloedrijke personen dergelijke uitspraken doen. Gaat het simpelweg om 'eerlijk je gevoelens en gedachten willen delen met je medemens'? Daar geloof ik geen zak van. Of gewoon categorietje self fulfilling prophecy bewerkstellingen? Het zou het zo maar kunnen zijn.

Dank voor artikel linken P&K, toch weer waardevolle extra info.

Link naar reactie

Ja en Nee OBL-Rien....

Er zijn toch diverse aanwijzingen dat de beursval van 1930 georkestreerd is cq willens en wetens op is aangestuurd. Dat is wellicht niet op een bepaalde dag vastgepint, maar wel een proces waar op is aangestuurd met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat een en ander in een bepaalde maand of kwartaal zou gebeuren. Preppie en Kokkie halen ook een fraai artikel aan, waarin nota bene Rothshield inzet op de val van de euro...dat soort heren weten meer en hebben ook een dikke vinger in de pap van de wereldeconomie, of, feitelijk ZIJN deze mensen de wereldeconomie. Als die besluiten de euro naar de knoppen te willen helpen om er geld aan te verdienen, dan GAAT DE EURO NAAR DE KNOPPEN. Het domste wat we dus nu kunnen doen is een noodfonds oprichten of andere ECB maatregel waarmee weer extra belastingcenten in de economie worden gepompt VIA DE BANKEN. Het enige (en niet het enigste wat mensen nogal eens foutief schrijven.....) wat dit oplevert, is dat de banken straks heel handig dit extra geld afromen en laten verdwijnen in hun eigen zakken.

Maar ja, als ze naar het Orakel Keyser Suze zouden luisteren, of nog beter, naar ons allemaal op dit forum want er zitten veel slimmere mensen hier met meer inzicht in economie dan ik, dan hadden we dit probleem misschien niet eens gehad. Over enkele maanden kunnen we roepen Q.E.D.! De val van de euro is een feit en alles wat er door Brussel aan gedaan is heeft het allen maar verspoedigd.....

Het is te begrijpen dat het lijkt also grote investeerders de markt naar hun hand zetten.

Maar imo is dat vooral schijn: de grote investeerders zijn niet dom. Die weten hoe de vork in de steel zit, en ze hebben vaak ook nog eens toegang tot informatie die wij niet hebben. Als ze dus een een grote positie innemen dan is dat vooral te vanwege superieure informatie en een flinke dosis inzicht. Niet aan het veroorzaken van iets.

Link naar reactie

• 2 weeks later...

"Belachelijk! Stom en dom! Onze regering heeft het beste met ons voor. De Euro is van ons allemaal! De banen liggen voor het oprapen, voor iedereen is er werk, je moet het alleen wel willen. Denk positief en je komt er wel!" Zomaar een paar reacties die mijn deel zouden vallen als ik hier in mijn omgeving ook maar een klein hintje in deze richting zou doen.

Het erge is dat ik straks geen gelijk krijg want de meme is dan "niemand had het zien aankomen, onze regering is niets te verwijten". En ze stemmen dan in met alle repressieve maatregelen die dan worden genomen. En de schuld zal gelegd worden bij de "uitvreters die onze economie kapot hebben gemaakt" (maw de Grieken, Spanjaarden, werklozen, chronisch zieken, etc.)

Link naar reactie

Dexia top stapt om andere reden op, lees het complete Dexia verhaal eens. (Dexia heet nu trouwens anders, dit om het verleden te laten vergeten)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...