Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Info_junky

Beroemde - hooggeplaatste - bekende mensen + grote groepen met Covid-19

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Charles, Albert en Merkel weer aan het werk.

Ik kan geen tweets plaatsen, al 2 dagen worden ze platte tekst ipv plaatje+klikbare link 😒

Deze post delen

Geplaatst: (aangepast)

@Info_junky

Ik kan toch steeds op al jouw twitter linkjes klikken en dan kom ik ook op twitter uit. Ik lees al een paar dagen dat je linkjes niet werken of zichtbaar zijn, maar ik zie ze de hele tijd en ze werken ook nog eens! Misschien omdat ik vanaf mijn telefoon kijk en niet vanaf een laptop/pc?

aangepast door Lies
  • Leuk 2

Deze post delen

Zojuist, Lies zei:

@Info_junky

Ik kan toch steeds op al jouw twitter linkjes klikken en dan kom ik ook op twitter uit. Ik lees al een paar dagen dat je linkjes niet werken of zichtbaar zijn, maar ik zie ze de hele tijd en ze werken ook nog eens! Misschien kan omdat ik vanaf mijn telefoon kijk en niet vanaf een laptop/pc?

Ik werk idd ook met telefoon. 

En toch zie ik dit... grijze lijnen waar de tweet zeg maar omhoog had moeten komen en platte tekst....

Heb al tig dingen geprobeerd (en ik ben toch echt handig) maar ik blijf dit zien...🤔

2020-04-03-19-27-06.jpg

Deze post delen

Jaaaaa zoo hoort het ook! 

Ik ga andere browser proberen...

Ik dacht dat de tekstverwerker kuren had ...

Raar. 

Dank @Lies 🥰

aangepast door Info_junky

Deze post delen

Nou... via mijn met privacy settings dichtgetimmerde andere browser zag ik nóg minder ... nu met open-deuren Firefox zie ik wel alles 🙄 *diepediepezucht* @Lies

Edit: als ik tracking blokkeer kan ik idd niks meer op deze website... *helegrotezucht* 

Nee dit ga ik echt niet doen.

Ik gooi Firefox weer van mijn telefoon.

Ga hier mn wachtwoord aanpassen.

En terug naar mijn dichtgetimmerde browser😡 

Dan zie ik het maar niet. Jullie wel 😇🥰 

aangepast door Info_junky
  • Leuk 1

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...