Ga naar inhoud
GENEGEERD

WIE WIL VERHAAL KWIJT


Freelancer.kim

Aanbevolen berichten

Misschien zit ik op het verkeerde forum nu, maar die andere kreeg ik niet aangeklikt. Dus ik probeer het even zo. 

 

Voor een artikel ben ik op zoek naar preppers uit de omgeving Den Bosch/Eindhoven/Oss/Uden/Veghel.

Ik wil graag een mooie en serieuze reportage maken over het fenomeen prepping, maar dan wel in deze regio. Staat iemand er voor open om zijn of haar verhaal te doen? Of meerdere mensen natuurlijk. Nogmaals het zal vooral een serieus en gedegen artikel worden en - indien ik genoeg inhoudelijk goede input heb natuurlijk voor een sterk verhaal - wel geplaatst worden in een serieus medium (dagblad of iets anders). Onder voorbehoud, eerst maak ik het verhaal in dit geval, en dan bied ik het pas aan. Ik hoop dat iemand mee wil doen! Alvast heel hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,


Kim van Hout
Freelance journalist

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 2 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...