Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nieuwe rugzak gekocht !


Gast Peerke

Aanbevolen berichten

Jaaaaa preppertjes daar is ik weer. Ik heb een nieuwe rugzak gekocht. Lekker ACU style military camo. Met een inhoud van 50 liter. Altijd leuk voor een bob of ghb bag, of voor een dagje weg.

 

https://www.wish.com/product/5e61f311428f0c0a5b37cc00?&share=web

 

Voor de prijs van 1 euro kon ik het gewoon niet laten.

 

Ik zal er even op moeten wachten. Maar ik heb de tijd, en horloges.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
17 uur geleden, Greener zei:

Leuke rugzak @Peerke

En zeker geen geld.

 

Hou er wel rekening mee dat je er geen jaren mee doet. Ooit eens iets soortgelijks over laten komen voor de gein en de ritsen waren na twee maanden overleden en de naden begonnen al los te laten ?

1 euro, voor de verzendkosten. Grappig ding om af te raggen waar ik mijn dure Fjallraven te goed voor vind.

Chinese economie ligt op zijn gat. Ze bieden producten aan voor bijna niks. Tijd om te profiteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Invictus zei:

De rugzak gaat dus niet aan komen.

Vandaag een bericht van paypal: "Wish.com heeft 1,66 EUR terugbetaald voor uw aankoop op 8 maart 2020"

Idem. Bedrijf kon niet leveren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...