Ga naar inhoud
GENEGEERD

Communicatie middelen - telefoon/radiozender ?


Bartje

Aanbevolen berichten

Ik heb nog geen bericht gelezen over communicatie middelen of ik moet mij vergissen ?

 

Het is belangrijk om met je naasten te kunnen communiceren als ze zich op een andere locatie bevinden.

Als je uitgaat van WSHTF merk je snel genoeg of de telefoons werken. Stel dat de telefoon het niet meer doet ben je hierop voorbereid ?

 

Ik denk aan een radio zender, 27MC (bakkie), portofoon als alternatief. Je moet dan wel weten hoeveel bereik je wilt hebben en of het mobiel te gebruiken moet zijn of niet.

Een portofoon met 5 watt zendvermogen zou mogelijk een bereik van meer dan 40 km hebben. Daar kun je wel wat mee.

 

Hoe zijn jullie ideeën hierover? Ik ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik heb nog geen bericht gelezen over communicatie middelen of ik moet mij vergissen ?

 

Het is belangrijk om met je naasten te kunnen communiceren als ze zich op een andere locatie bevinden.

Als je uitgaat van WSHTF merk je snel genoeg of de telefoons werken. Stel dat de telefoon het niet meer doet ben je hierop voorbereid ?

 

Ik denk aan een radio zender, 27MC (bakkie), portofoon als alternatief. Je moet dan wel weten hoeveel bereik je wilt hebben en of het mobiel te gebruiken moet zijn of niet.

Een portofoon met 5 watt zendvermogen zou mogelijk een bereik van meer dan 40 km hebben. Daar kun je wel wat mee.

 

Hoe zijn jullie ideeën hierover? Ik ben benieuwd.

 

ogjee, een 5 watt 40 km zender porto

 

mocht je er 1 tegen komen die dat daadwerkelijk doet laat het me weten heb er graag 1

 

die zijn er gewoon niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...