Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Luke

BELANGRIJK - MALAFIDE WEBSHOP

Recommended Posts

Wij krijgen net door dat er een kloon van prepshop.nl actief is. Bestel absoluut niks bij prepshopXL.com!

Op de achtergrond zijn wij druk bezig met een poging tot het uitschakelen van deze site. Indien je wil helpen dien dan een klacht in over prepshopXL.com via https://support.namecheap.com/index.php?/Tickets/Submit en kies de onderste optie 'abuse Cases'

Luke van prepshop.nl 

• Leuk 1

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

onweerlegbaar bewijs is dat deze malafide webshop onze complete noodpakketten verkoopt en onze eigen foto's daarvan gebruikt.

Deze post delen

Complete fakeshop dus, waar je wel mag betalen maar nooit een levering zult ontvangen.

'k Zal het nieuws verspreiden over deze malafide shop.

Deze post delen

Jeetje wat een gedoe! Kun je daar geen melding van maken bij nvwa ofzo? Of aangifte doen?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Deze post delen

1 uur terug, Luke zei:

Wij krijgen net door dat er een kloon van prepshop.nl actief is. Bestel absoluut niks bij prepshopXL.com!

Op de achtergrond zijn wij druk bezig met een poging tot het uitschakelen van deze site. Indien je wil helpen dien dan een klacht in over prepshopXL.com via https://support.namecheap.com/index.php?/Tickets/Submit en kies de onderste optie 'abuse Cases'

Luke van prepshop.nl 

Done

prepshop.JPG

• Leuk 1

Deze post delen

1 uur geleden, Luke zei:

onweerlegbaar bewijs is dat deze malafide webshop onze complete noodpakketten verkoopt en onze eigen foto's daarvan gebruikt.

Ik zie op dit moment alleen mondkapjes, handgel en een veldfles.

Deze post delen

41 minuten geleden, prepass zei:

Done

prepshop.JPG

thx, hoe meer klachten ze ontvangen hoe sneller offline!

Deze post delen

8 minuten geleden, Vladimir zei:

Ik zie op dit moment alleen mondkapjes, handgel en een veldfles.

Ze beginnen te zwichten en producten worden verwijderd en op uitverkocht gezet, dit gaat de goede kant op.

• Leuk 1

Deze post delen

Luke van prepshop.nl 

Done. Aasgieren.

Deze post delen

8 uur geleden, Luke zei:

Ze beginnen te zwichten en producten worden verwijderd en op uitverkocht gezet, dit gaat de goede kant op.

Blijft vaag.

domein geregistreerd op:

Creation Date: 2020-02-29T01:26:23Z

Dat kvk nummer uit Breda had er echt niks mee te maken?

Wel raar dat het adres dan ook binnen no time verdwenen is.

Als het een fakeshop is dan had men dit gewoon laten staan.

Als je een account aanmaakt en het mailtje verder analyseer kom je wel een stapje verder.

X-PHP-Filename: /home/prepzeyz/public_html/index.php

of stuur een mailtje naar prepzeyz@server130.web-hosting.com

Het is wel heel professioneel gemaakt. Ik ben onder de indruk.

De koppeling met een betaalprovider heb ik in ieder geval kunnen slopen dus je kan nog steeds bestellen maar je kan niet meer betalen :)

• Leuk 5

Deze post delen

Lekker bezig hoor.

Een fijn setje Woocommerce placeholders?!

En eigenlijk had het een Wordpress groentewinkel moeten worden dus? 😎😀

• Leuk 1

Deze post delen

Hier nog een malafide ogende shop: https://lusonicsbreath.eu/ Betaalbare mondkapjes, ziet er goed uit, maar minimale afname is 100 stuks en betaling kan alleen via een betaalverzoek dat zij sturen (als in tikkie) of overboeking. Site staat niet in TheWayBackMachine en lijkt pas een paar dagen te bestaan. KvK gegevens zijn verdacht, domeinnaam is al wat ouder maar lijkt overgenomen, adverteren veel op marktplaats, geen keurmerk, grote voorraad.

Foute boel.

Deze post delen

Haastig in elkaar geflanst zo te zien. Kan wel even duren voordat je antwoord van de klantenservice krijgt lijkt mij.

2.JPG

Deze post delen

10 uur geleden, Paraatpaal zei:

Hier nog een malafide ogende shop: https://lusonicsbreath.eu/ Betaalbare mondkapjes, ziet er goed uit, maar minimale afname is 100 stuks en betaling kan alleen via een betaalverzoek dat zij sturen (als in tikkie) of overboeking. Site staat niet in TheWayBackMachine en lijkt pas een paar dagen te bestaan. KvK gegevens zijn verdacht, domeinnaam is al wat ouder maar lijkt overgenomen, adverteren veel op marktplaats, geen keurmerk, grote voorraad.

Foute boel.

Deze BV hangt volgens internet onder Medsens Holding BV met bestuurder C. Peerenboom, de bv bestaat sinds mei 2019 en is een groothandel in medische goederen.

https://companyinfo.nl/organisatieprofiel/groothandel-in-medische-en-tandheelkundige-instrumenten-verpleeg-en-orthopedische-artikelen-en-laboratoriumbenodigdheden/lusonics-b-v-s-gravenhage-748185460000

Lijkt mij gewoon een groothandel die haar marges probeert te verhogen door te retailen met een haastig opgezette webshop.

Heb je ook bewijs dat dit een malafide shop is of krijgen we dit soort posts voor alle mogelijke concurenten van de prepshop?

• Leuk 3

Deze post delen

Iedere oplichtershop pakt een KvK van een BV met weinig info (geen mail, geen telefoon, geen website, woonadres) die bij de shop past om verwarring te zaaien. Ik heb de afgelopen 12 jaar tientallen oplichterssites gestopt en bij deze site gaan alle alarmbellen af. Vandaar ook dat ik aangaf dat de KvK info verdacht was. Verdacht omdat er nergens een link terug te vinden is vanuit de KvK gegevens naar deze site. De site noemt alleen deze gegevens. (Of heb jij die wel gevonden?)

Uiteraard geen hard bewijs, daar zijn de meeste oplichters te gewiekst voor (het gaat zelfs zo ver dat ze goedkope producten wel opsturen en de dure orders met excuses uitstellen). Verwarring en twijfel is waar ze op inzetten.

Die laatste zin is bijna te flauw om serieus op in te gaan. Er zijn honderden concurrenten en onze mondkapjes zijn inmiddels op. Dit heeft niets met concurrentie te maken.

• Leuk 1

Deze post delen

Die laatste zin is het eerste wat ik zou denken als ik eigenaar van die toko was.

Maar geen bewijs dus, helder.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...