Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Gab

Levert Praxisdienst.nl nog wel? Ervaringen gevraagd?

Recommended Posts

Het is een Duits bedrijf.

die van de overheid niks mag exporteren.

dat is niet erg maar zet het dan op de site, en wel zo duidelijk dat je danzelf kan bepalen of je nog wil bestellen.

dit is onfatsoenlijk

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

prima idee ik sta achter je. Laten wij met z'n allen een einde maken van dit happer. neem voortouw ik volg je.

Groeten, Roya

Deze post delen

Hier klopt gewoon geen hout meer van.Heb er lang vertrouwen in gehad vanwege eerdere goede ervaringen,maar nu maken ze het toch wel erg bont.

Ben bang dat ze zich gaan beroepen op de chaotische omstandigheden rond corona als ik de uitleg van meneer Heine zo lees.

Maar praatjes vullen geen gaatjes.....

En het lijkt mij sterk dat het maanden moet duren om klanten die niets hebben ontvangen hun geld terug te betalen.Andere bedrijven hebben het vast ook druk en

daar loopt het ook niet in het honderd.Althans niet zo als bij Praxisdienst.

Bij de Europese Commissie voor onlinegeschillenbeslechting kun je een klacht indienen maar ook daar heb ik eerlijk gezegd niet zoveel fiducie in , omdat ze naar buiten toe zich erg indekken met excuses maken,hun uiterste best doen,natuurlijk evt.zullen terug betalen enz enz. en klanten moeten vooral echt geduld hebben......ja,ja, maar voor hoe lang?

Het zal waarschijnlijk  uitdraaien op aangifte doen bij politie.

groet,mevr.Grijpstra

Deze post delen

Zag op een andere reviewsite dat vele aangifte hebben gedaan. Ik heb gisteren (9 juni) aangifte gedaan. Mijn advies aan allen doe dat ook.

Succes 

Deze post delen

Even een update: ik heb op 24 februari een bestelling geplaatst en betaald maar nog steeds niets ontvangen. Telefoon wordt niet beantwoord en krijg idd alleen maar automatische reply’s. 

Maar het wordt nog mooier: ik had een beoordeling geplaatst op Trustpilot (uiteraard geen positieve). Krijg ik een mail dat mijn beoordeling door Praxisdienst is gerapporteerd omdat ik volgens hun helemaal geen bestelling heb geplaatst. Ik heb toch echt een bevestigingsmail gekregen en bewijs van de IDeal betaling. Mooi verhaal, ik word niet alleen ‘opgelicht’ maar ook nog eens beschuldigd van het plaatsen van een valse beoordeling. 

Ze hebben blijkbaar geen tijd om de telefoon en mails te beantwoorden maar wel op beoordelingen te rapporteren. Vind het echt schandalig. Ga denk ik ook maar aangifte doen maar ik betwijfel of het nu heeft. Heb het wel gemeld aan de Consumentenbond. Lees hier net dat ze wellicht niet buiten Duitsland mogen leveren maar dan kun je dat toch op de site plaatsen of iig reageren op mailtje en telefoontjes? Ze kunnen immers ook beoordelingen rapporteren. 

Deze post delen

Inmiddels is het pakket verstuurd ... best raar terwijl ze eerst beweren dat ik niets heb besteld ... zie post hierboven. 

Deze post delen

Eindelijk schot in de zaak.

@Gab, fijn dat je de spullen uiteindelijk toch nog geleverd krijgt.

Zag daarstraks bij het inloggen bij de bank(doe ik niet zo vaak),dat op 29 mei het geld van mijn bestelling teruggestort is.

Had daarvoor een brief geschreven naar het bedrijf in Duitsland.

Ik denk dat alle druk van boze klanten en aangiftes mss toch wat geholpen hebben?

Al met al blijf ik het een rare gang van zaken vinden.Heb van geen ander bedrijf gehoord waar het zo'n zooitje geworden is.

Hoop dat het voor andere gedupeerde klanten ook alsnog goed komt.

groet,mevr.Grijpstra

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...