Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

27 minuten geleden, Hermanusb zei:

Jou stelling is gebaseerd op de economie, niet op de gezondheid van de mensen.

eigenlijk zeg je laat er gewoon ladingen dood gaan, goed voor de pensioenen en de mindere aow kosten.

en voor de mensen die onnodig sterven..  

shit happens.

Dan heb je me niet begrepen.

Ik ben er inmiddels van overtuigd dat alleen ouderen en zwakkeren sterven. Die moeten we dus veel beter beschermen dan we tot nog toe deden. Alle 1,5 meter-maatregelen en dergelijke kunnen per direct worden opgeheven, behoudens voor de ouderen en zwakken. Kinderen kunnen weer naar school en vooral deze laatsten zullen snel zorgen voor een hoge besmettingsgraad onder hen, die er niet dood aan gaan. Ouderen en zwakken moeten we zeer goed isoleren, inclusief de mensen in de zorg, die voor hen zorgen. En die ouderen mogen niet bezocht worden dus, zoals we nu wel nog steeds doen. Want de regels worden niet opgevolgd, ondanks alle mooie praatjes. Ik heb de afgelopen dagen zelf binnen mijn familie kinderen opa en oma zien bezoeken; je krijgt het ze gewoon niet in het hoofd gepraat. Lang niet alle ouderen zitten namelijk in een verzorgingshuis; het beleid was juist dat ze zo lang mogelijk thuis moesten blijven wonen.

• Leuk 2

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Geplaatst: (aangepast)

<mod>Dit topic is nu inmiddels bijna 300 pagina's, ook is er het een en ander veranderd rondom de nieuwsgeving en gesprekken mbt dit onderwerp. Daarom hebben wij als beheer besloten dit topic te sluiten en 2 nieuwe topic's aan te maken.

1. Mainstream Media, Grafieken, Cijfers (kortom de feiten zoals gepresenteerd door MM of "betrouwbare" nieuwsbronnen. (geen discussies)
2. Overige informatie, minder betrouwbare nieuwsbronnen, discussies, gesprekken

Ik zal de laatste paar berichten meenemen vanuit dit topic. Mocht ik daarin wat missen of vergissen, gebruik dan vooral de Meld-functie bij het betreffende bericht.</mod>

aangepast door Sterredag
  • Leuk 2

Deze post delen

Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.

• Nieuwe aanmaken...