Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
4 uur geleden, Cynica zei:

https://www.gelderlander.nl/berg-en-dal/eerste-restaurant-in-regio-nijmegen-sluit-uit-voorzorg-de-deuren~a42a9c88/

25 scholieren, geef ze 'n elektrische fiets en laat ze boodschappen bezorgen!

Daar heeft de eigenaar van de snackbar bij mij in de buurt al over nagedacht,.Ze gaat er van uit dat binnenkort alle horeca moet sluiten en heeft posters opgehangen met de mededeling dat alles dan aan huis bezorgd wordt. Een deel van de medewerkers blijft bakken, de rest gaat bezorgen. Daar ben ik blij om want zij bakt de lekkerste patat ooit!

• Leuk 2

Deze post delen

Komt er vandaag een update vd Rivm of hebben die de handdoek al lang en breed in de ring gegooit?

Deze post delen

1 minuut geleden, Hermanusb zei:

Komt er vandaag een update vd Rivm of hebben die de handdoek al lang en breed in de ring gegooit?

als het goed is wel

Deze post delen

Voor wat het waard is want als er in een gezin 1 keer getest is en drie anderen zijn ook ziek maar niet getest dan is het 1 corona patient ipv 4

Deze post delen

2 minuten geleden, Hermanusb zei:

Ik verwacht snel vanwege bericht zojuist. Meestal zijn de persberichten naar mijn idee wat aan elkaar gerelateerd m.b.t. tijd

https://www.bndestem.nl/brabant/coronapatient-70-overleden-in-bravis-ziekenhuis-roosendaal~a3d94a25/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Deze post delen

11 minuten geleden, Pats zei:

als het goed is wel

Wat, van die handdoek of van de update??!!

Ik kijk naar beide uit!

Groet,mevr.Grijpstra

Deze post delen

Zojuist, mevr.Grijpstra zei:

Wat, van die handdoek of van de update??!!

Ik kijk naar beide uit!

Groet,mevr.Grijpstra

oh hahah die handdoek las ik over het hoofd😉

• Leuk 1

Deze post delen

De update zal er nu zo wel zijn.... ik wacht namelijk niet langer en ga in de tuin aan de slag...

Deze post delen

5 minuten geleden, OBL-Rien zei:

De update zal er nu zo wel zijn.... ik wacht namelijk niet langer en ga in de tuin aan de slag...

Ja,kunst, jij hebt altijd je grafiek nog !

Groet,mevr.Grijpstra

Deze post delen

1 uur terug, Sharon Addams zei:

Misschien wil je helpen?

Dat zit er helaas niet in, ik heb er voor gekozen mijn vrije kwartiertjes te besteden aan irl ondersteuning van wat ouderen in mijn omgeving.

1 uur terug, Sharon Addams zei:

Asjeblieft even geduld. 

Ik denk dat je mijn woorden verkeerd leest. Er zat in geen enkel woord ongeduld, ik wilde gewoon informatie, omdat de kaart voorheen vóórliep op de rest. "Wat is de status" was mijn vraag. Letterlijk. :classic_smile:

@}~}~~

• Leuk 4

Deze post delen

Creatieve opkomst voor scouts:

https://www.gelderlander.nl/doetinchem/het-blijft-afgelastingen-regenen-door-corona-musea-dicht-scouts-zitten-thuis~a9f9adce/

Ook de scout mogen tot 31 maart geen gezamenlijke activiteiten, maar de scouts van een groep uit Doetinchem zouden geen scouts zijn als ze niet met een alternatief zouden komen. 

Een beeldscherm bood vrijdagavond uitkomst: via het spel Minecraft hebben de scouts een opkomst gehad. ‘Er was een kampvuurkuil met vlaggenmast nagebouwd en de opening begon net als normaal in een kring waar de scoutswet werd opgezegd", 

• Leuk 4

Deze post delen

Elke dag stipt om 14 uur een update en nu niks. Dit belooft niet veel goeds. 

Deze post delen

Kort zijstraatje Lockdown werkt ?!?...op de nos liveblog lijn van hun verslaggever in Italie:

"Mustafa Marghadi

@mousmar

·

1 u

Wat goed nieuws trouwens op het besmettingsfront. Er is geen enkele nieuwe besmetting geconstateerd in Vo'. Een van de 11 originele brandhaarddorpjes die werden afgesloten in Noord-Italië. Ook in Codogno (het dorp van patient 1) daalt het aantal nieuwe besmettingen al dagen."

• Leuk 1

Deze post delen

Geplaatst: (aangepast)

959

14-03-2020 | 14.42

2 patiënten overleden, 155 nieuwe patiënten, in totaal 959 positief geteste personen

Sinds gisteren zijn 155 nieuwe mensen positief getest op COVID-19, de ziekte die veroorzaakt wordt door het nieuwe coronavirus. Daarmee komt het totaal positief geteste mensen op 959. 

Sinds gisteren 2 patiënten overleden aan COVID-19. Dit betrof oudere patiënten met onderliggend lijden. In totaal zijn er nu 12 mensen gestorven aan de ziekte. In totaal zijn 136 patiënten opgenomen (geweest) in een ziekenhuis.

Vandaag zijn minder nieuwe positieve testen gemeld dan gisteren. Een verklaring is dat het testbeleid is aangepast. Vanaf 12 maart worden mensen met milde klachten niet meer getest omdat er een landelijke maatregel om thuis te blijven bij de eerste klachten. Daarnaast wordt er meer getest onder risicogroepen. Ook heeft de overheid op 12 maart mensen opgeroepen om sociale contacten te verminderen. Het is nog te vroeg om het effect van deze maatregel te zien.

aangepast door Carbunculuz

Deze post delen

Niks bij gekomen in Tilburg kan toch niet daar waren heel veel meldingen toch?

Deze post delen

55 minuten geleden, OBL-Rien zei:

Nadat ze zelf hebben zitten slapen en bleven ontkennen dat er sprake was van een pandemie...

Ja maar, ja maar, ja maar.... ons RIVM is toch veel slimmer dan de WHO!!! 😷

Deze post delen

Geplaatst: (aangepast)
11 minuten geleden, Pats zei:

Niks bij gekomen in Tilburg kan toch niet daar waren heel veel meldingen toch?

Drempel om te testen is gewijzigd: mensen met milde klachten worden niet meer getest sinds 12 maart. Daarnaast wordt er meer getest onder risicogroepen

Dwz dat 155 erbij vandaag best alarmerend is in mijn ogen, met in achtneming van de gestelde maatregelen.

aangepast door Carbunculuz
  • Leuk 2

Deze post delen

yep WHO zegt iedereen testen (maar ja we hebben een tekort) maar de reden is, dat je een virus niet kan volgen en ook niet weet wat het precies doet als je niet weet wie waar waarom en vooral hoeveel er besmet zijn.

• Leuk 1

Deze post delen

Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.

• Nieuwe aanmaken...