Ga naar inhoud
GENEGEERD

Corona Actualiteiten

Greener
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ps pinstoring in heel Nederland!

Lees ik op de telegraaf

In Nederland is momenteel een pinstoring. Dat bevestigt Currence, de beheerder van het pin-systeem.  https://www.telegraaf.nl/financieel/321952271/pinstoring-in-hele-land?utm_source=mail&utm_medium=email&utm_campaign=email

aangepast door Carbunculuz
  • Leuk 1
Link naar reactie

Wat jullie waarschijnlijk niet zagen in de livestream...

afbeelding.png.f82da3ef28214dd7df86107a950bbc56.png

Er is last minute een extra spreekgestoelte binnengereden. Er stonden er eerst 2, nu 3 ?

Benieuwd wie er nu extra komt om iets uit te leggen. Ik vermoed: Rutte, Van Dissel (die waren al aangekondigd) + Minister Bruins.

(Er staan er nog 3 in een zaaltje hiernaast... die hebben ze laten staan...)

afbeelding.thumb.png.38fe5287c6f4106d249cb426f428f13e.png

Update 15.15: Ik had gelijk. Het is Rutte + Van Dissel + Bruins.

• Leuk 4
Link naar reactie

14 minuten geleden, Info_junky zei:

Doventolk. Ein.de.lijk. ? 

HUPHUP meelezende journalisten:

Nu nog ondertiteling en info zendtijd-blokken in meerdere talen! !!! 

Doe dat ook ff op SM en websites ? 

Schakel doelgroep-influencers in! 

HUPHUP !  JULLIE KUNNEN DIT!

?

Jij hoopt op de NPO als baanbrekend en vooruitstrevende nieuwsorganisatie die meteen doordenkt bij maatregel 1 (doventolk).

Dat kan men bij de NPO soms wel waarmaken, maar vaak ook niet... ?

Vroeg het net even aan een man met een NPO shirt aan die hier techniek loopt te doen.
Die meldt dat er ondertiteling aangevraagd is. Hij meldde me dat de persconferentie met 1 minuut vertraging uitgezonden wordt.
In die ene minuut zitten er 2 ondertitelaars klaar in Hilversum (aldus deze serieus uitziende technische man).

PS: Cameratechnici hier in paniek... Techniek problemen... 2e camera die met insert (beeld in beeld) de doventolk in beeld moet houden doet het niet...
Doventolk staat nu voor spek en bonen te tolken... Regisseur zegt: houdt dan iedereen (met z'n vieren) dan maar in beeld...

Standby doventolk (er is een 2e op standby) zegt: zo kunnen de doven nog steeds het niet goed zien omdat de doventolk te klein in beeld blijft.

Voorlichter gaat waarschijnlijk zo ingrijpen door degene die spreekt telkens op het spreekgestoelte NAAST de doventolk te zetten....

Zo dus... Doventolk + Bruins

Evenementen met meer dan 100 personen in heel Nederland afgelast!

Iedereen graag thuiswerken en zo mogelijk thuisblijven tot 31 maart 2020

Brabant zal later vandaag extra maatregelen aankondigen.

• Leuk 3
Link naar reactie

NOS zoals altijd anti-Trump, maar het is het goed recht van soevereine nationale staten om maatregelen te treffen, soms unilateraal omdat snelheid van belang is. Samenwerken prima, maar geen supranationale dictaten  uit Brussel of elders. En voorlopig zijn er vele duizenden meer besmettingen vastgesteld in Europese landen dan in de Verenigde Staten.

aangepast door Observator
Link naar reactie

• Moderator
4 minuten geleden, Bunkerprepper zei:

Jij hoopt op de NPO als baanbrekend en vooruitstrevende nieuwsorganisatie die meteen doordenkt bij maatregel 1 (doventolk).

Dat kan men bij de NPO soms wel waarmaken, maar vaak ook niet... ?

Vroeg het net even aan een man met een NPO shirt aan die hier techniek loopt te doen.
Die meldt dat er ondertiteling aangevraagd is. Hij meldde me dat de persconferentie met 1 minuut vertraging uitgezonden wordt.
In die ene minuut zitten er 2 ondertitelaars klaar in Hilversum (aldus deze serieus uitziende technische man).

Als het zou kunnen (en mogen ? #meetoo ?) zou ik je een klein kusje op je wang geven ??

• Leuk 1
Link naar reactie

7 minuten geleden, Invictus zei:

Rete-irritant ! Geef dat mens ajb een eigen zender.

Techniek loopt af en aan... mogen de uitzending niet nog een keer onderbreken... 2e camera mag niet ingeprikt.

Technicus ziet even geen andere mogelijkheid dan dwars door beeld lopen? ?

RIVM vindt het jammer dat Van Dissel niet OOK in beeld blijft...

• Leuk 1
Link naar reactie

• Sterredag locked, unfeatured en unpinned this topic
Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.
 Share

• Nieuwe aanmaken...