Ga naar inhoud
GENEGEERD

Medicatie bij besmetting Corona virus

Amazing Dree
 Share

Recommended Posts

• Admin

https://www.mcgill.ca/oss/article/cancer-controversial-science-health-news-quackery/miracle-mineral-solution-nightmare

Strange, but I can’t find any of these spectacular results documented in the scientific literature.  Wouldn’t you think that the discovery of such a simple cure for malaria would merit publication?

• Leuk 3
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Op 18-8-2021 om 19:03, Rien zei:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7649937/

Bij o.a. Kruidvat verkrijgbaar voor < 5 euro voor 10 extra sterke (600mG) tabletten.

Dit is de medicatie wat je bedoelt @Rien: N-Acetylcysteïne om COVID-19 te bestrijden.

Die bij Kruidvat zou zijn tekoop???

Wat ook heel goed werkt om oude vast zittende slijm los te krijgen is, een handvol pepers gaan koken en dan er boven stomen eventueel een handdoek over het hooft om zoveel mogelijk de damp in te ademen, ondertussen wat stukjes eten bevorder het los komen van de slijm zeker,,,,,,,  niet in je ogen wrijven, het vocht van de pepers  geeft een te extreem reactie.

Zeker weten dat het een probaat middel is zoek in een oogsterswinkeltje van een paar soorten een paar pepers, en het komt zeker goed, ik spreek uit ervaring.

Ik schoon zo regelmatig mijn luchtwegen op.

Slijm in alle uithoeken van de luchtwegen komt los, je gaat goed hoesten water in je mond en tranen en uit je neus.

Houd wel een paar grote zakdoeken bij de hand of een rol keukenpaper.

De gekookte pepers niet weg gooien, daar mee kan je gerechten pikant mee maken, en ook nog eens gezond.

Van het internet geplukt:  “Capsaïcine, de belangrijkste stof in hete pepers die verantwoordelijk is voor de scherpe smaak, heeft veel potentiële gezondheidsvoordelen. Denk bijvoorbeeld aan ontstekingsremmende, antioxidante, kankerbestrijdende en bloedglucoseregulerende eigenschappen.” Het eten van hete pepers is dus best gezond.10 nov. 2020

Mensen die veelvuldig hete pepers eten, leven mogelijk langer.

Heel misschien werkt het ook preventief als je net besmet bent dat je niet echt ziek gaat worden.

Link naar reactie

https://www.scivisionpub.com/pdfs/us-covid19-vaccines-proven-to-cause-more-harm-than-good-based-on-pivotal-clinical-trial-data-analyzed-using-the-proper-scientific--1811.pdf

<mod de link van de echte bron ipv screenshot>

Link naar een studie "Vaccines proven to cause more harm than good based on 'all cause severe morbidity'"

PS: Heb ik zelf nog niet gelezen, even geen tijd.

aangepast door Sterredag
link aangepast naar echte bron
  • Leuk 1
Link naar reactie

• 1 month later...

Farmaceut AstraZeneca zegt een middel te hebben ontwikkeld dat mensen helpt die het coronavirus hebben opgelopen. Het medicijn zou de kans op ernstige klachten na besmetting flink verkleinen. De resultaten van het onderzoek naar het middel AZD7442 zijn maandag naar buiten gebracht.

https://www.msn.com/nl-nl/gezondheid/medisch/astrazeneca-medicijn-beperkt-ook-kans-op-ernstige-coronaklachten/ar-AAPmOdu?ocid=mailsignout&li=BBoPEwG

Link naar reactie

De Nitric Oxide Neusspray (NONS), ontwikkeld door SaNOtize, mede opgericht door een Israëlische wetenschapper en gevestigd in Canada, is ontworpen om het virus in de bovenste luchtwegen te doden, te voorkomen dat het incubeert, zich naar de longen verspreidt en de ziekte.

https://www-israelnewsstand-com.translate.goog/lifesaver-company-co-founded-by-israeli-begins-selling-coronavirus-killing-nasal-spray-in-israel/?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=nl&_x_tr_hl=nl&_x_tr_pto=nui,sc

• Leuk 1
Link naar reactie

19 uur geleden, Madeliefje zei:

Tekort aan zink en selenium mogelijke verklaring voor ernst covid-infectie

Dat is in mijn ogen zeer twijfelachtig.

Er zijn in Nederland en omringende landen eigenlijk geen gevallen bekend van een tekort aan selenium en/of zink

Als je dan kijkt naar de sterftecijfers en deze cumulatief zou doorrekenen naar de ergste gevallen dan zou je moeten uitkomen op landen waar er wel een tekort zou zijn aan deze stoffen.

Ik kan dat verband niet terugvinden.

https://allecijfers.nl/nieuws/corona-virus-covid19-bevestigde-besmettingen-doden-per-land-wereldwijd/

Het blijft uiteraard jammer dat het criteria waar de cijfers op gebaseerd zijn voor ieder land anders zijn want anders zou je er nog iets uit kunnen afleiden. Enige cijfers waar je iets mee zou kunnen is oversterfte maar ook daar zie ik geen significante verschillen in terug die je zou kunnen koppelen aan een supplementen tekort.

Link naar reactie

• Admin
38 minuten geleden, martin zei:

Dat is in mijn ogen zeer twijfelachtig.

Er zijn in Nederland en omringende landen eigenlijk geen gevallen bekend van een tekort aan selenium en/of zink

Als je dan kijkt naar de sterftecijfers en deze cumulatief zou doorrekenen naar de ergste gevallen dan zou je moeten uitkomen op landen waar er wel een tekort zou zijn aan deze stoffen.

Ik kan dat verband niet terugvinden.

https://allecijfers.nl/nieuws/corona-virus-covid19-bevestigde-besmettingen-doden-per-land-wereldwijd/

Het blijft uiteraard jammer dat het criteria waar de cijfers op gebaseerd zijn voor ieder land anders zijn want anders zou je er nog iets uit kunnen afleiden. Enige cijfers waar je iets mee zou kunnen is oversterfte maar ook daar zie ik geen significante verschillen in terug die je zou kunnen koppelen aan een supplementen tekort.

Betreft een belgische studie: Dus wel degelijk in omringende landen. 

De analyse van de Belgische Covid-patiënten legde alvast iets opmerkelijks bloot. ,,Bijna alle patiënten die in het ziekenhuis uiteindelijk zwaar ziek zouden worden of zelfs zouden overlijden, bleken bij hun opname een ernstig tekort aan selenium en zink in hun bloed te hebben.”

Bij de Covid-patiënten die het niet haalden, hadden zeven op de tien een ernstig tekort aan zowel selenium als zink. Patiënten die dat tekort niet hadden of bij wie het minder uitgesproken was, overleefden Covid-19 vaker en genazen vlotter. ,,Zij werden duidelijk minder zwaar ziek.” 

https://www.ad.nl/gezond/onderzoekers-doen-opmerkelijke-ontdekking-bepaalt-voeding-hoe-ziek-je-wordt-van-corona~adcd294a/

Link naar reactie

13 minuten geleden, Sterredag zei:

Betreft een belgische studie:

Het punt wat men (in mijn ogen) vergeet is dat er een reden zal zijn waardoor iemand een tekort heeft aan bepaalde mineralen.

Iedereen zou dan denken dat dit komt omdat iemand deze mineralen niet voldoende zou innemen.

Een veel logischere verklaring is dat er "iets" mis is waardoor je lichaam niet in staat is om deze mineralen op de juiste manier op te nemen.

Dus stel dat iemand (ik noem maar wat) een extreem ijzertekort heeft dan denkt de gemiddelde persoon "meer ijzer innemen"

Maar in 98% van de gevallen is de oorzaak een stoornis in het opnemen van ijzer, bij vrouwen een extreme menstruatie, of een chronische ziekte.

Het is een klassiek voorbeeld van oorzaak en gevolg. En als je naar de landen kijkt dan kom je eigenlijk al snel tot de conclusie dat het in deze situatie ook zo zal zijn.

Dan nog kan het een interesant resultaat zijn want als mensen door een bepaalde afwijking een tekort zouden hebben aan selenium dan zou je in ieder geval vooraf kunnen meten dat deze groep een extra risico lopen. Ik ben bang dat het extra toedienen van selenium het probleem niet zal verhelpen.

Nog even een quote waar mijn statistische haren van overeind gaan staan.

Du Laing verwijst naar Finland, waar de overheid decennia geleden al besliste selenium toe te voegen aan meststoffen in de landbouw. ,,Op die manier werd het seleniumgehalte in groenten en graangewassen kunstmatig verhoogd. Wat opvalt, is dat Finland een van de landen is waar de Covid-sterfte opvallend laag ligt. Dat zal uiteraard met meerdere factoren te maken hebben, maar ik vraag me af of het toeval is dat men uitgerekend die bevolking al tientallen jaren preventief ‘wapent’ met extra selenium.”

Tja, zo ken ik er ook nog wel een paar.

En als hij het zich dan afvraag, dan zou ik toch echt eens kijken naar de demografie en de sterftecijfers.

• Leuk 1
Link naar reactie

• Admin

Ow ja, het kan prima zijn dat het kunstmatig toedienen van deze middelen niet persé een oplossing zijn. Indien het inderdaad gaat om een opname probleem. Maar is dat echt zo.

In het artikel staat ook dit:

Ook in Duitsland en China werden al studies gepubliceerd waaruit een samenhang tussen de ernst van het ziekteverloop en het gehalte aan zink en selenium naar voren kwam.

Een andere aanwijzing voor de rol van zink en selenium is te vinden in Finland. Daar krikt de overheid het seleniumgehalte al decennialang op via meststoffen in de landbouw. Juist in Finland valt een lage sterfte aan Covid op.

Los van het gegeven dat je bewering "en omringende landen eigenlijk geen gevallen bekend van een tekort aan selenium en/of zink" dus niet geheel correct is.

Ook dit stuk:

Du Laing wil niet zover gaan meteen voedingssupplementen aan te bevelen. De meeste mensen met een normaal immuunsysteem krijgen met een evenwichtige voeding genoeg zink en selenium binnen. Beide micronutriënten komen namelijk volop voor in zuivel, (varkens)vlees en vis. Al hebben veel mensen in West-Europa historisch gezien een tekort, vooral in kwetsbare groepen.

Kijk hij wil niet persé over gaan op voedingssupplementen. Maar ja hoeveel mensen hebben een evenwichtige voeding tegenwoordig? Interessant zou zijn eens te onderzoeken naar vegetariërs/veganisten die geen zink / selenium supplementeren.

Kan het zijn dat mensen met lager budget ook vatbaarder zijn? In Amerika was er juist het probleem dat er heel veel donkere mensen op de IC's terecht kwamen. De armere buurten, daar waar dus vermoedelijk ook minder evenwichtige voeding zal zijn.

Dus mogelijk kan supplementeren misschien niet DE oplossing zijn, maar in bepaalde gevallen zeker wel helpen! Omdat het dan om een tekort gaat Zonder opname probleem.

• Leuk 2
Link naar reactie

23 uur geleden, martin zei:

het extra toedienen van selenium het probleem niet zal verhelpen.

Erger misschien wel. Selenium is zo'n supplement waar je niet zomaar mee moet gaan aanrommelen.

https://m.orthokennis.nl/nutrienten/seleniumScreenshot_20211014-210602.thumb.jpg.d3844d3e4ecb724835c469a5caa38c86.jpg

Maar ook bij bijvoorbeeld immuunproblemen, bloedstolling en gebruik van bepaalde kruiden moet je uitkijken. https://www.sohf.nl/nutrienten/selenium

• Leuk 2
Link naar reactie

1 uur geleden, MamaM zei:

Erger misschien wel. Selenium is zo'n supplement waar je niet zomaar mee moet gaan aanrommelen.

https://m.orthokennis.nl/nutrienten/seleniumScreenshot_20211014-210602.thumb.jpg.d3844d3e4ecb724835c469a5caa38c86.jpg

Maar ook bij bijvoorbeeld immuunproblemen, bloedstolling en gebruik van bepaalde kruiden moet je uitkijken. https://www.sohf.nl/nutrienten/selenium

Ach zo is er over alles wel wat te verzinnen.

Er zijn ook mensen die iedere dag vlees eten en frisdrank nemen. Die worden ook niet oud.

Vooral in Nederland loopt men zoals me veel zaken  flink achter als het over vitaminen en mineralen gaat gaat. Dus dat neem ik nooit te serieus.  
En al helemaal niet als het van het corrupte systeem van Pinokkio Rutte komt.🤥

• Niet leuk 2
Link naar reactie

• Admin
10 uur geleden, Madeliefje zei:

Aspirine verlaagt risico op COVID: Nieuwe bevindingen ondersteunen voorlopig Israëlisch onderzoek.

https://www.frontnieuws.com/aspirine-verlaagt-risico-op-covid-nieuwe-bevindingen-ondersteunen-voorlopig-israelisch-onderzoek/

Hier het relevante onderzoek. Ziet er inderdaad veelbelovend uit, veel te complex om snel doorheen te werken, maar wel interessant om te lezen: https://febs.onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/febs.15784

Link naar reactie

• Admin
11 uur geleden, Madeliefje zei:

Er zijn ook mensen die iedere dag vlees eten en frisdrank nemen. Die worden ook niet oud.

Vooral in Nederland loopt men zoals me veel zaken  flink achter als het over vitaminen en mineralen gaat gaat. Dus dat neem ik nooit te serieus.  

@MamaM draagt een betrouwbare bron aan met een hele lijst aan (internationale) onderzoeken in de footer. Dit heeft niets met Nederlandse kennis of Rutte te maken. Vervolgens hang jij alles dat wel in je wereldbeeld past aan 1 stormfront artikel. Dit is een forum om kennis uit te wisselen, en daarbij moet je af en toe je eigen denkbeelden opzij schuiven.

• Leuk 2
Link naar reactie

• Admin
13 uur geleden, MamaM zei:

Het is bij veel dingen schadelijk om over te doseren. Maar ondanks wat jij hier zegt, staat bij dat andere onderzoek:

Du Laing verwijst naar Finland, waar de overheid decennia geleden al besliste selenium toe te voegen aan meststoffen in de landbouw. ,,Op die manier werd het seleniumgehalte in groenten en graangewassen kunstmatig verhoogd.

Voor veel dingen geldt: Met mate! Nooit TE veel. En voor het eens is een stuk minder al te veel dan bij het ander.
Voor alles geldt, waar je het ook ziet of vandaan hebt, kijk uit voordat je zomaar iets neemt, of ondergaat, of In laat spuiten!! 

• Leuk 1
Link naar reactie

• Admin
11 uur geleden, Madeliefje zei:

Heb je door dat met het soort websites waar jij telkens mee komt, jij ook niet zo serieus genomen wordt. Er zit totaal geen onderbouwing bij, waarom jij aanneemt dat wat daar staat klopt of waarom je het post.

• Leuk 2
Link naar reactie

Op 15-10-2021 om 10:19, Sterredag zei:

Voor alles geldt, waar je het ook ziet of vandaan hebt, kijk uit voordat je zomaar iets neemt, of ondergaat, of In laat spuiten

Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik heb gemerkt dat er een paar sites zijn vanuit de orthomoleculaire achtergrond waar heel veel informatie over het gebruik van vitamines, mineralen etc wordt gegeven. Hun gegevens verwijzen vrijwel altijd naar een diversiteit aan internationale onderzoeken. Daarbij ga ik nooit uit van wat er op 1 site te vinden is, maar lees meerdere artikelen door. 

En vervolgens doe ik een extra check met mijn persoonlijke situatie/supplement/medicatie gebruik en het supplement waar ik meer over wil weten, liefst in meerdere talen en vanuit verschillende achtergronden.

Wat mij opvalt is dat die zorgvuldigheid niet heel gebruikelijk is, terwijl juist bij vitamines/mineralen etc NIET 'baat het niet dan schaadt het niet' is. En vrij verkrijgbare supplementen kunnen geregeld hoeveelheden bevatten die, zeker bij wat langduriger gebruik, ongezond of zelfs gevaarlijk zijn. 

Daarnaast is het vaak lastig  (als leek helemaal, maar vaak ook voor onderzoekers/wetenschappers) in te schatten wat nu precies een bepaald effect heeft veroorzaakt. Dus iets als 'meer selenium' want 'lijkt te helpen bij', vraagt wat mij betreft wel wat nuance, zorgvuldigheid en (ook) eigen onderzoek. 

Link naar reactie

4 uur geleden, Madeliefje zei:

Dat is de juiste manier. Veel zelf onderzoeken. Ook wereldwijd.

Vooral onafhankelijke onderzoeken en niet door de fabrikanten zelf.

Zouden de mensen ook moeten doen met de diverse vaccins voordat ze in de rij gaan staan voor een middel wat levenslang in je lichaam blijft zitten!

Het idee is leuk maar hoe zie je dat "zelf onderzoeken" indien je de kennis niet bezit hoe je zaken op een juiste manier onderzoekt en nog lastiger, de resultaten juist interpreteer?

Er komt een punt dat je zal moeten aannemen dat onderzoeksresultaten van anderen juist zijn. Dat wil dan weer niet zeggen dat je zomaar alles voor zoete koek moet slikken en dat je wel een beetje tussen de resultaten door moet kunnen kijken. Hoe groot is het onderzoek?, is het representatief?, wie is de opdrachtgever?, Is het resultaat voldoende om er een conclusie aan te kunnen verbinden etc, etc.

Dat je denk dat vaccins in je lichaam blijven zitten is overigens (ook) onjuist.

Dat je lichaam in sommige situaties nog instaat is om een antilichaam te maken omdat een vaccin dat proces heeft aangeleerd is weer een ander verhaal. Maar dit soort zaken zijn voor 99% van de bevolking (ook voor mij) te hoog gegrepen en verder dan de basis ga ik niet komen.

Onafhankelijk onderzoek ben ik het uiteraard wel voor de volle 100% mee eens.

• Leuk 2
Link naar reactie

24 onderzoeken naar Ivermectine gekoppeld.

The findings indicate with moderate certainty that ivermectin treatment in COVID-19 provides a significant survival benefit. Our certainty of evidence judgment was consolidated by the results of trial sequential analyses, which show that the required IS has probably already been met. Low-certainty evidence on improvement and deterioration also support a likely clinical benefit of ivermectin. Low-certainty evidence suggests a significant effect in prophylaxis. Overall, the evidence also suggests that early use of ivermectin may reduce morbidity and mortality from COVID-19. This is based on (1) reductions in COVID-19 infections when ivermectin was used as prophylaxis, (2) the more favorable effect estimates for mild to moderate disease compared with severe disease for death due to any cause, and (3) on the evidence demonstrating reductions in deterioration.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8248252/

• Leuk 1
Link naar reactie

• 3 weeks later...

Voor wie er behoefte aan heeft.

Enovid

Deze neuspray beschermd tegen Covid en dood Covid in je sinussen en longen.

Ook 24uur na besmetting.

Bij Covid helpt het ook de eerste 6dagen.

Je moet dan 4x per dag sprayen.

Goed de handleiding lezen en na het sprayen de spraymond reinigen met alcohol.

De besmettingsgraad in je lichaam blijft dan lager.  Je lichaam kan dan makkelijker antistoffen opbouwen. Waardoor je minder ziek bent en eerder beter.

Het middel was al sinds 2016 in ontwikkeling tegen virussen.

Het is goedgekeurd door de overheid van Israël en Canada en door de EU.

Zeer veilig middel.

99,5% werkzaam.

Als je er 2 of meer besteld zijn er geen verzendkosten en met de kortingscode THANKS2021 betaal je maar 67euro voor 2stuks.

Kies bij kopen voor Israël Pharma.

Bij de Paypal betaling kan je ook kiezen voor je creditcard.

Levertijd circa 2weken.

Je krijgt waarschijnlijk eerst nog per post een btw betalingsverzoek van PostNL.

Is een grote online apotheek in Israël.

Geen recept nodig.

Ik ken enkele mensen die er met succes gekocht hebben.

https://www.israelpharm.com/enovid-anti-viral-nasal-spray/?utm_source=smartmail&utm_medium=email&utm_campaign=Black Friday Nov 2021 OTC 15% savings&utm_content=&_rmId=QO62v9xRAGixVnVrwvj5s6R6jEdz6K

7D4312D1-69CB-4D72-866B-21206EAA0DC6.png

Link naar reactie

Het werd ook wel tijd zeg.  Bijna 2jaar geduurd terwijl ze de vaccins al na 3mnd gingen testen op vrijwilligers!

Misschien dat dit de verlossing is aangezien het vaccin gefaald heeft.

Ook in Groot-Britannië werden deze maand proefpersonen gezocht voor Molnupiravir. Daarbij wordt benadrukt dat het vaccin het beste middel is om het virus te bestrijden maar dat het medicijn ook nodig is omdat zelfs gevaccineerden besmet kunnen worden met de nodige gevolgen.

https://joop.bnnvara.nl/nieuws/half-november-is-er-een-medicijn-tegen-corona-beschikbaar

Hier een overzicht van alle lopende onderzoeken naar medicijnen.

https://www.cbg-meb.nl/onderwerpen/medicijninformatie-medicijn-tegen-corona/updates-medicijnen-tegen-corona

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...