Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

John Durden

Post shtf wederopbouw

Recommended Posts

Hebben jullie, of je nageslacht, een visie voor de opbouw van een post-apocalyptische nieuwe maatschappij?

Of is de horizon 'beperkt' tot eigen survival?

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Nee nee, geen opbouw!! Gewoon zo laten 😀.

Nee ff serieus, ik niet. Eerst overleven en dan zie ik wel. Ik hou best van een beetje plannen maar dat gaat me te ver. We zullen het moeten doen met wat ik dan weet en heb. Dst zal mijn bijdrage zijn aan de wederopbouw.

• Leuk 1

Deze post delen

Misschien wel meer dan het preppen zelf...
Lastig is dat je geen idee hebt hoe het zal zijn. Ik probeer kennis op te doen in de basis zodat hoe slecht ook het uitgangspunt weet iets mee kan. Veel is gericht op het agrarische en medicatie alternatieven zodat er een basis voor het leven zelf is. Ik heb zowel psychologische als technische studies gedaan, maar met name het technische, de elektrische tak, is dat er nog? Heb je wat aan zulke kennis. Ik heb geen idee... Dus veel overna gedacht, maar bij gebrek aan glazen bol geen klant en klaar plan omdat het vast en zeker toch niet zal matchen met de realiteit.

En misschien naïef in sommige hun ogen, maar zie het zelf als hoopvol en positief, ik denk niet dat het ooit zover zal komen dat "alles" weg is.

• Leuk 1

Deze post delen

Ik weet zeker dat men enorm zal zitten te springen om mijn superieure kennis van digitale marketing & advertising.

Dat scheelt

• Leuk 3

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...