Ga naar inhoud
GENEGEERD

Bob rugzak gezocht


Pepijnjasper

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Hey @Pepijnjasper, welkom hier. Je kan niet vroeg genoeg beginnen;)

Er is een indrukwekkend draadje over 'de perfecte rugzak'. Je kan denken: da's al 8 jaar oud - voor jou een half leven terug. Maar ik heb het net doorgescrolled en er staat echt heel veel zinnige info in. Misschien kom je er dan ook achter dat die 15-20 liter best wel krap is;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Pepijnjasper zei:

 

Yep.

Je hebt deze ook in coyote, die zijn wat minder onopvallend en heb je als EDC ook nog wat aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Flos zei:

@Pepijnjasper welkom op dit forum.

Als eerste BOB zou ik voor iets gaan wat niet echt duur is. Want na een tijdje wil je toch wat anders. Dus zo een militaire rugzak is oké.

 

Hey,

Ik zou ook gaan voor wat niet echt duur is,

 

en de oefening op zichzelf is fascinerend op zich.

 

Ikzelf heb eens een een rugzak besteld, en besloot alle zaken erin te steken die echt noodzakelijk waren,

klaar voor het gegeven wanneer een situatie zich voordoet dat je moet vertrekken, en je hebt enkel 5 seconden tijd om deze rugzak mee te nemen.

Ik dacht bvb, bij een brand of zo ...

 

Ik had wat prepping kennis, en aankopen achter de rug, dus ik dacht ...niet moeilijk

 

...tot je, voor je het weet, een vol beladen rugzak hebt die je amper kunt hanteren door het gewicht alleen al, en je bent nog niet eens halfweg ...

 

dat was mijn ondervinding allesinds, bij mijn eerste poging...een confronterende vaststelling.

 

 

Dan moet je keuzes maken, en kom je stilaan tot de essentie, door herhaling van het proces, keer op keer.

 

door deze oefening alleen al heb ik veel bijgeleerd.

 

 

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Greener
Ik zat ook te kijken naar een mil-tec rugzak, of is dat ook een wat minder merk
Dat is zeker mindere kwaliteit, al moet ik eerlijk zijn dat ik al jaren dezelfde rugzak heb van mil-tec die al een verschillende andere tassen overleefd heeft waaronder een nordface. En dat is het met mil-tec, de kwaliteit is wisselend helaas.
  • Leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Simurgh zei:
12 uur geleden, Pepijnjasper zei:
@Greener
Ik zat ook te kijken naar een mil-tec rugzak, of is dat ook een wat minder merk

Dat is zeker mindere kwaliteit, al moet ik eerlijk zijn dat ik al jaren dezelfde rugzak heb van mil-tec die al een verschillende andere tassen overleefd heeft waaronder een nordface. En dat is het met mil-tec, de kwaliteit is wisselend helaas.


+1

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
Op 7-1-2020 om 21:19, Pepijnjasper zei:

Hallo lezer, 

Ik ben nieuw hier en zal me dus even voorstellen: Ik ben Pepijn, bijna 15 jaar oud. Ik ben woonachtig in Drenthe en hou me al een tijdje bezig met preppen/survival. Ik ben op zoek naar een bob rugzak van rond de 50/75 euro met zo'n 15 a 20 liter inhoud

Wie kan mij helpen? 

 

Alvast bedankt! 

O wat mooi zo jong en dan al de grote wereld in, (het preppers forum) prachtig en aandoenlijk, wat een ontwikkeling kan je door maken beste @Pepijnjasper dit heb ik nog nooit mee gemaakt zo'n jongkie.

 

Hoe vinden je ouders je ideeën, ook goed om ze er in te betrekken, ik vond het altijd heel fijn als onze kinderen je betrekken bij hun ideeën fijn om op een lijn te zijn.

 

En wat ben je een jongen of een meisje.

 

Kom vaak op het forum en bouw een band met ons op, stel dat je jaren bij ons blijft en al die kennis in je op neemt, je ontwikkeling kan ongekend zijn.

We zullen je koesteren, beschermen en veel leren.

Maar je ouders zijn het belangrijkste, en vergeet nooit ouder zijn is ook een leerproces en van fouten leer je het meest dat geld ook voor hun.

Als je kinderen heb gehad dat geeft je een extra ontwikkeling, mensen die dat niet hebben mee gemaakt blijven hun verdere leven een belangrijke ontwikkeling missen, dat merk je gewoon, kinderen verrijken je.

 

Wees lekker vrijmoedig, mooi je zelf zijn, hier kan dat.

 

Dag beste @Pepijnjasper we hopen je veel mee te maken tot gouw.

Een van de oudjes op het forum.

 

Met een hele hartelijke groet,

JJ&A.

Ps, als je het ons wilt vertellen, hoe ben je op deze forum naam gekomen @Pepijnjasper

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...