Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Luke

Nieuw forum

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@Luke @Paraatpaal

Ten eerste een verzoek: kan er een speciaal corona-subforum aangemaakt worden waar alle corona-gerelateerde topics naartoe verhuisd worden? Als het straks een keer niet meer relevant is kan het subforum weer verwijderd worden en de topics teruggeplaatst in de andere subfora, maar voor nu zou het volgens mij een flinke meerwaarde zijn. Niet alleen voor nieuwe leden en bezoekers die nog niet zo wegwijs zijn op het forum, ook ik zelf zoek me steeds suf naar bepaalde topics die dan weer net in een ander onderdeel staan dan ik dacht, en de lijst met recente reacties is momenteel ook ongeveer 10 km lang voor alleen het laatste kwartier 🙄

Dan nog een suggestie, ik zie dat preppers.nl een hartstikke mooi twitteraccount heeft. Waarom niet steeds iedere nieuwe kaart van de taskforce op dat twitter-account delen? Lijkt mij een goede manier om bij te dragen aan de informatievoorziening, maar ook natuurlijk om traffic te genereren.

• Leuk 3

Deze post delen

Hoi! Een apart corona-forum lijkt mij een goed plan, ik stel voor dat we er 1 toevoegen onder Macro en alles daarheen verplaatsen. Dan wil ik wel even alle neuzen dezelfde kant op krijgen. @Sterredag @Bunkerprepper @tinnegoed Zijn jullie het daar mee eens?

Het twitter account is zeker een goeie optie! Momenteel hebben we het gewoonweg te druk om dit op te pakken, ik zal maandag even kijken wie we daar verantwoordelijk voor kunnen maken.

• Leuk 2

Deze post delen

Ik ben ok met verplaatsen, maar zie geen hele grote noodzaak op dit moment. Als je hiermee veel werk op de hals haalt, kan ik me voorstellen het iets later pas te doen. Just my 2 cents.

Deze post delen

5 minuten geleden, tinnegoed zei:

Ik ben ok met verplaatsen, maar zie geen hele grote noodzaak op dit moment. Als je hiermee veel werk op de hals haalt, kan ik me voorstellen het iets later pas te doen. Just my 2 cents.

Da's ongeveer twee muisklikken werk :p Om en nabij, dan.

Deze post delen

53 minuten geleden, Paraatpaal zei:

Hoi! Een apart corona-forum lijkt mij een goed plan, ik stel voor dat we er 1 toevoegen onder Macro en alles daarheen verplaatsen. Dan wil ik wel even alle neuzen dezelfde kant op krijgen. @Sterredag @Bunkerprepper @tinnegoed Zijn jullie het daar mee eens?

Het twitter account is zeker een goeie optie! Momenteel hebben we het gewoonweg te druk om dit op te pakken, ik zal maandag even kijken wie we daar verantwoordelijk voor kunnen maken.

Concentreren corona info: Prima wat mij betreft.

Ik zou het niet onder macro plaatsen maar nu even een eigen subforum Coronavirus aanmaken.

Mijn verwachting is dat we hier zeker tot juni/juli veel posts in zullen hebben.

Kaartupdates vanuit taskforce : ik ben vanwege leiden crisisteam pas om 18.00 beschikbaar voor de kaart update. 

• Leuk 1

Deze post delen

Geplaatst: (aangepast)

Terug online! Eindelijk! :D

Ik ben ook weer terug, met een groot project (zowel voor zakelijk maar ook voor prep gebruik), zal ik binnenkort meer over schrijven! :)

Edit: zie hier

aangepast door Enki
Link naar andere post toegevoegd
  • Leuk 2

Deze post delen

34 minuten geleden, Enki zei:

zowel voor zakelijk maar ook voor prep gebruik

Straks tel je niet meer mee als je geen bunker hebt :)

• Leuk 1

Deze post delen

zo blij dat dit weer levend is, ik gebruiktte het af en toe nog voor opzoekwerk en vandaag merktte ik dat hij er weer was.
Lang alternatieven gehad maar nooit een betere als deze. TNX!!!

• Leuk 1

Deze post delen

Op 10-3-2020 om 18:25, Enki zei:

Terug online! Eindelijk! :D

Ik ben ook weer terug, met een groot project (zowel voor zakelijk maar ook voor prep gebruik), zal ik binnenkort meer over schrijven! :)

Edit: zie hier

Goed je weer terug te zien @Enki!

• Leuk 1

Deze post delen

Super fijn dat dit forum weer terug online is! dit staat weer garant voor veel leesvoer! top!

• Leuk 1

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...