Ga naar inhoud

Nieuw forum

Luke
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik zat een paar oude draden door te lezen en kwam een post van Rodin tegen waarbij stond dat hij gebanned was.

Ik dacht, zou het niet een goed idee zijn om alle oude bans op te heffen van vier jaar geleden en eerder, voordat het forum gesloten werd?

Onder het motto: nieuwe ronde, nieuwe kansen.

In vier jaar tijd is iemand doorgaans ouder en wijzer geworden. En als men weer over de schreef gaat dan kun je ze alsnog opnieuw bannen.

Edit: Ik zag onder zijn posts dat hij met Partizan (ook een oude bekende, die helaas hier weg is gegaan) een nieuw forum was begonnen, maar het laatste bericht daarop is van november 2018.

• Leuk 1
Link naar reactie

Hey hallo allemaal! Ik leef ook nog steeds en vind het superleuk dat het oude forum weer terug is! ?

Qua preppen zijn we thuis op een laag pitje doorgegaan, met eigenlijk alleen de voorraad bijhouden en in de vakanties de waterfilters gebruiken. 

Qua radiocommunicatie ben ik wel verder gegroeid, vanwege mijn radiohobby als zendamateur. Ik heb intussen wat meer kennis en ervaring opgedaan en heb vorig jaar September het examen voor de F registratie gehaald. Daarom lijkt het me leuk om hier en daar te helpen met vragen, tips en trucs!

Groeten, Saint Nicholas

• Leuk 3
Link naar reactie

Op 26-2-2020 om 21:35, TyrionLannister zei:

Ik zat een paar oude draden door te lezen en kwam een post van Rodin tegen waarbij stond dat hij gebanned was.

Ik dacht, zou het niet een goed idee zijn om alle oude bans op te heffen van vier jaar geleden en eerder, voordat het forum gesloten werd?

In vier jaar tijd is iemand doorgaans ouder en wijzer geworden. En als men weer over de schreef gaat dan kun je ze alsnog opnieuw bannen.

Edit: Ik zag onder zijn posts dat hij met Partizan (ook een oude bekende, die helaas hier weg is gegaan) een nieuw forum was begonnen, maar het laatste bericht daarop is van november 2018.

Beste Lanister,

Mijn vader Partizan is helaas 30 mei 2019 overleden. 

Lieve groet J.I. nurse

• Niet leuk 1
Link naar reactie

• Admin
Op 26-2-2020 om 21:35, TyrionLannister zei:

Als hij zich wil aanmelden zal dat vast gewoon kunnen met een nieuw account. Als hij dan zijn eigen account terug wilt kan hij contact opnemen met iemand van beheer of mod aanspreken oid en dan gaan we hier naar kijken. Ook voor het inloggen staan contactmogelijkheden voor het beheer vermeld voor mensen die niet meer kunnen inloggen.

Link naar reactie

Voor iedereen die Partizan kende. Het was een levens genieter.  En een prepper in hart en nieren. Deze foto is een uur voor zijn overlijden.  Hij heeft zelf de keus gemaakt om het leven wat voor hem ondragelijk was op zijn manier te beëindigen zonder tussen komst van artsen. Dapper en sterk zoals altijd is hij 30 mei vertrokken naar de eeuwige jachtvelden. 

20190528_123812.jpg

• Leuk 4
Link naar reactie

• Luke unfeatured en unpinned this topic

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...