Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Luke

Nieuw forum

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Welkom terug @Bunkerprepper,

Hoe is het met je gegaan de voorgaande jaren, ben je nog een ontwikkeling door gegaan? je met iets kunnen verreiken.

Zie maar wat je ons wilt vertellen,

ik denk dat velen weer een ontwikkeling door hebben gemaakt, en zich met die kennis en prepper spullen hebben verreikt.

• Leuk 1

Deze post delen

Op 8-1-2020 om 18:48, JJ&A zei:

Welkom terug @Bunkerprepper,

Hoe is het met je gegaan de voorgaande jaren, ben je nog een ontwikkeling door gegaan? je met iets kunnen verreiken.

Zie maar wat je ons wilt vertellen,

ik denk dat velen weer een ontwikkeling door hebben gemaakt, en zich met die kennis en prepper spullen hebben verreikt.

Net als alle anderen: vier jaar ouder (vier jaar wijzer? ūüėä) geworden...

Veel ge√Įnvesteerd in locaties, apparatuur en gear om nog beter voorbereid te zijn op verschillende¬†scenario's.

Volgens mij is de wereld rondom ons heen in een hard tempo aan het verharden. Heb het idee dat mensen en landen lijken liever voor confrontatie en escalatie lijken te aan i.p.v. dialoog of (v)rede.

• Leuk 3

Deze post delen

Dolgelukkig ben ik dat het forum weer open is. Al die bekende namen die ik zie! Blij dat er zoveel bekenden weer zijn. Al ken je elkaar niet echt, het voelt wel zo na alle discussies en gedeelde informatie en wijsheid. De preppercampings vond ik fantastisch, zelfs al stonden we met de enkels in het water toen er een vloed aan water dwars tussen de tenten doorstroomde. En veel meer van dat soort leuke herinneringen. Warm hart draag ik dit alles toe en ik heb JULLIE gemist!

Dankjullie wel Simurgh en Luke

dikke kus,

Suzanna

preppercamping Veluwezoom okt 2014, gezichtjes weggeretoucheerd natuurlijk

Preppercamping.jpg

Preppercamping2014 okt-2.jpg

Preppercamping2014 okt-3.jpg

• Leuk 3

Deze post delen

@f150 Jaaaa, getipt! Door Heksenboot, altijd contact mee gehouden. Meteen super-enthousiast natuurlijk. Erg leuk om de oude bekenden hier zo snel terug te vinden. Ik heb ook direct andere oud-forumleden getipt dat het forum weer open is. 

• Leuk 2

Deze post delen

59 minuten geleden, sunnysuzanna zei:

@f150 Jaaaa, getipt! Door Heksenboot, altijd contact mee gehouden. Meteen super-enthousiast natuurlijk. Erg leuk om de oude bekenden hier zo snel terug te vinden. Ik heb ook direct andere oud-forumleden getipt dat het forum weer open is. 

Grappig....en ik Heksenboot...kleine wereld ;)

@Wafels ook, weet alleen niet of die al is wezen buurten hier?

Dat was inderdaad een beste bak water daar op Veluwezoom ;) 

• Leuk 1

Deze post delen

Hallo beste  @sunnysuzanna ,

Welkom thuis, en je enthousiasme straalt er af, heerlijk.

Blijf lekker veel op het forum komen, en het ondersteunen.

Als ik zo vrij mag zijn?

Als jij ook meer email adressen heb van oud leden stuur ze een uitnodiging.

• Leuk 1

Deze post delen

1 uur geleden, sunnysuzanna zei:

Jaa dank voor de tip Sunny ūüôā

• Leuk 1

Deze post delen

15 minuten geleden, JJ&A zei:

Hallo beste  @sunnysuzanna ,

Welkom thuis, en je enthousiasme straalt er af, heerlijk.

Blijf lekker veel op het forum komen, en het ondersteunen.

Als ik zo vrij mag zijn?

Als jij ook meer email adressen heb van oud leden stuur ze een uitnodiging.

Zal ik doen!

Deze post delen

4 uur geleden, FincaInSpanje zei:

Heeft iemand nog contact met @Kans?

Nee ik heb helaas van hem geen contactgegevens meer, behalve een voornaam en plaatsnaam. Hij is volgens mij wel op de SC geweest, geen 06 gedeeld?

Deze post delen

30 minuten geleden, f150 zei:

Nee ik heb helaas van hem geen contactgegevens meer, behalve een voornaam en plaatsnaam. Hij is volgens mij wel op de SC geweest, geen 06 gedeeld?

Ja, maar ik ben destijds mijn NL telefoon kwijtgeraakt en toen gelijk maar op Spanje overgegaan. Ik zal mijn mailbox nog eens checken, want ik denk niet dat hij weet dat het forum weer online is.ūüĎć

Deze post delen

Boe...

Via een ander forum gehoord dat deze weer online is... dus .. ach laat ik het nog eens proberen ūüėČ

• Leuk 4

Deze post delen

Op 23-1-2020 om 16:25, sunnysuzanna zei:

Dolgelukkig ben ik dat het forum weer open is. Al die bekende namen die ik zie! Blij dat er zoveel bekenden weer zijn. Al ken je elkaar niet echt, het voelt wel zo na alle discussies en gedeelde informatie en wijsheid. De preppercampings vond ik fantastisch, zelfs al stonden we met de enkels in het water toen er een vloed aan water dwars tussen de tenten doorstroomde. En veel meer van dat soort leuke herinneringen. Warm hart draag ik dit alles toe en ik heb JULLIE gemist!

Dankjullie wel Simurgh en Luke

dikke kus,

Suzanna

preppercamping Veluwezoom okt 2014, gezichtjes weggeretoucheerd natuurlijk

Preppercamping.jpg

Preppercamping2014 okt-2.jpg

Preppercamping2014 okt-3.jpg

Wat een geweldige ervaring kan zoiets zijn als je je top hebt voorbereid en zo gezellig bij de vlammen zit met gelijk gestemde optimistische mensen.

Onvergetelijk zoiets, dat heb je toch maar even met elkaar doorstaan.

Het lijkt wel overleven tijdens de SHTF.

• Leuk 1

Deze post delen

Fantastisch!... Ik ben weer thuis!

Heb nooit de overstap naar een ander forum gemaakt toen het oude forum stierf.

En nu ik goede info over Corona zocht, zei iets mij om even hier te kijken. En zie hier! Een re√Įncarnatie van het Nederlandse top forum! Super blij!

Veel bekenden, top! Thanks @Luke 

Ik ga eens kijken of ik mijn oude voorstel rondje kan opgraven!

• Leuk 5

Deze post delen

18 minuten geleden, Anvil zei:

En nu ik goede info over Corona zocht, zei iets mij om even hier te kijken. En zie hier! Een re√Įncarnatie van het Nederlandse top forum! Super blij!

Welcome home!

• Leuk 1

Deze post delen

Op 27-1-2020 om 22:09, Anvil zei:

Welkom terug

Deze post delen

Op 27-1-2020 om 22:28, Greener zei:

Welcome home!

12 uur geleden, JohnVonSchutz zei:

Welkom terug

Dank u...:classic_biggrin:

Deze post delen

Op 23-1-2020 om 18:02, prepass zei:

Ik zal @Wafels nogmaals even een bericht sturen....

Ik heb inmiddels¬†¬†@prepass¬†zijn mailtje ontvangen en zoals jullie¬†¬†zien dus weer present¬†ūüėé

gr will

• Leuk 4

Deze post delen

Op 23-1-2020 om 16:41, FincaInSpanje zei:

Heeft iemand nog contact met @Kans?

Heb hem gemaild en sms gestuurd.

• Leuk 3

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...