Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Luke

Nieuw forum

Recommended Posts

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
3 minuten geleden, vheeswijk zei:

Geweldig!  Alle materiaal is nog aanwezig. Ik voelde mezelf toch meer thuis in dit oude forum. Gegroet Allemaal !!!

Leuk je weer te lezen! Je reputatie is hoog, je naam is hier eerder genoemd dan dat je hier weer een berichtje schrijft.

• Leuk 1

Deze post delen

Op 17-12-2019 om 13:38, Charlie zei:

Iets kaler en weer een kies minder...

Was jouw oude naam ook JJ&A?

Bedankt voor je reactie @Charlie 

Ja op dit forum van ouds JJ&A zonder de ?.

Deze post delen

Op 17-12-2019 om 14:50, Sterredag zei:

Leuk je weer te lezen! Je reputatie is hoog, je naam is hier eerder genoemd dan dat je hier weer een berichtje schrijft.

Op 17-12-2019 om 14:46, vheeswijk zei:

Geweldig!  Alle materiaal is nog aanwezig. Ik voelde mezelf toch meer thuis in dit oude forum. Gegroet Allemaal !!!

Geweldig @vheeswijk fijn dat u zo snel op mijn email hebt gereageerd, en fijn dat u zich hier ook weer direct thuis voelt.

Zonder u zou het forum incompleet zijn, zo voelt het voor mij.

Wij tweeën hebben veel aan u te danken.

Zonder u zou het veel slechter met mijn maatje zijn.

Top wat allemaal voor de leden hier gedaan heeft, van veel van uw adviezen hebben wij baat.

• Leuk 2

Deze post delen

Oké vraagje.

Er werd gezegd dat dit weekend slechts de soft launch zou zijn, en dan daarna voor het eggie.

Dus ik zit al de hele tijd vol spanning af te wachten. Vol verwachting klopt mijn hart, enzo. 

Ik dacht, misschien komt er bij ieder bericht dat ik plaats een vliegtuig over vliegen van de @AIVD, met een spandoek waar dan op staat "we're back!!" 

Of, dacht ik dus, misschien kondigen ze wel al dat er een spannende jaarkalender komt voor 2020 met daarin pikante kiekjes van oud en nieuw beheer, voor 5 euro per stuk waarbij de opbrengst naar de communitypot gaat. 

Of misschien, dacht ik, wordt bekend gemaakt dat er voortaan een speciale prepperhandshake is. Of een speciale lokroep ofzo. 

Of, misschien komt er een winactie, en krijgt de persoon die de meeste oude of nieuwe leden naar het forum lokt (daar kan je dan dus de lokroep voor gebruiken) een jaarlidmaatschap op de libelle. 

Of had ik gewoon teveel/ verkeerde verwachtingen? Nah dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen, leken me allemaal heel realistische opties. 

Ps, die kalender, kan je die vast voorbestellen?

• Leuk 6

Deze post delen

Super gaaf. Na ruim 4 jaar alle namen nog herkennen..... en ik mis er nog steeds een aantal.

Toch enkele keren per jaar even preppers.nl checken. Stille hoop enzo.... tot vandaag een bevriende prepper mij wees op de doorstart!

Wat een feest van herkenning! 

• Leuk 7

Deze post delen

Das bijzonder. Op zoek naar oude info hieruit komen en zien dat het weer actief is! En gewoon mijn oude gebruikersnaam en wachtwoord herinneren en zien dat die combi nog steeds werkt 🤣😂

• Leuk 7

Deze post delen

Op 19-12-2019 om 19:02, JJ&A zei:

Ik mis ook verschillende die ik hier heel graag zie onder ander @Highway,

wie missen jullie???

ik heb @Highway een app gestuurd en vermoed dat hij zich binnenkort weer meldt

• Leuk 6

Deze post delen

Ik mis ook verschillende die ik hier heel graag zie onder ander @Highway wie missen jullie???

Ik heb al zo'n 24 oud leden een emailtje gestuurd kunnen jullie ook nog leden achterhalen, geloof maar dat ze dat knots leuk vinden, en wel een gat in de lucht kunnen springen.

Mooi dan kunnen we hun in onze virtuele armen sluiten, en een CS dan word het natuurlijk helemaal te gek, misschien word er hier en daar met een lach traantje weg gepinkt.😂

Zo nu ga ik het wat rustiger aan doen, het moet hier niet vol komen te staan met JJ&A😘

• Leuk 3

Deze post delen

En toen...was de vos terug in het kippenhok 😏... Hoe gaat dat oude gezegde ook alweer....een oude vos verliest misschien wel zijn inloggegevens maar niet zijn contacten ofzo...?🤔 Er is veel gebeurd de afgelopen jaren, kijk er naar uit om oude bekenden de hand opnieuw te schudden.

• Leuk 14

Deze post delen

2 uur geleden, Bunkerprepper zei:

Het oude forum weer online. Da's bijzonder!

Leuk om allerlei bekende namen te zien!

Bunkerprepper

Goed je hier weer te zien @Bunkerprepper

• Leuk 1

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...