Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Luke

Nieuw forum

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Super dit nieuwe oude forum. Ik keek hier al een paar jaar om dingen op te zoeken. Inmiddels al veel mensen ontmoet via de sc's  en hopelijk zie ik de mij onbekende namen ook eens snel bij een meeting. 

• Leuk 2

Deze post delen

Goedenavond samen,

Wat leuk dat dit forum nieuw leven is ingeblazen. Hallo alle oude bekenden. En hallo alle nieuwkomers.

Ik ga het allemaal weer eens rustig aanzien.

• Leuk 12

Deze post delen

Super dat het oude forum weer online gekomen is! Leuk ook om oude bekenden hier terug te vinden!

• Leuk 4

Deze post delen

Op 14-12-2019 om 13:20, Loreen zei:

Oh en @Mr. Gold, "gewoon een forumgebruiker"? Dat 'gewoon', daar geloof ik helemaal niks van ;)

Haha, ik vind netwerken en mensen het mooiste wat er is en met een BOB alleen, ga je het niet redden, met interessante mensen om je heen wel 🙂

• Leuk 3

Deze post delen

Het oude forum weer open, wie had dat ooit gedacht, de oude stek waar het ooit begon, maar helaas uit elkaar knalde. Hopelijk zijn er wijze lessen geleerd om in de toekomst valkuilen te vermijden en kan het weer opbloeien als vanouds. Ik heb hier vele warme herinneringen liggen, vele mensen ontmoet met wie ik tot de dag van vandaag contact mee heb en vond het vreselijk vier jaar geleden dat het forum dicht ging. Hopelijk bloeit de Prepshop weer helemaal op, zodat het forum open kan blijven. :classic_smile:

• Leuk 15

Deze post delen

Geweldig vaak heb ik tussen door ingelogd , maar nu leeft het weer, prachtig, het kwartje is bij mij gevallen, en ik zal nog meer mij best doen.

Ik wil nooit meer bij jullie weg.

Van harte gefeliciteerd @Luke en @Mr. Gold ik wens je het geluk van de wereld en heel veel genoegen, wijsheid en inzicht toegewenst.

En @Simurgh  ook bedankt je weet wel waar voor.

• Leuk 6

Deze post delen

Ja beste @NielsAchterhoek, ik heb nog vaak nadien jullie forum emails gelezen best triest jullie hebben zo je best gedaan naar mij toe, een dikke pluim hoe jullie je best hebben gedaan naar mij toe, en triest man dat het zo moeilijk ging, en heeeel fijn dat @Stuudje weer terug is en zo actief is, prachtig wat is ze een pijler, ongekend.

Bedankt @NielsAchterhoek bedankt man.

Ook de anderen bedankt.

Ook van Preppers zone die mij ook onder hun hoede hebben gehad bedankt.

• Leuk 1

Deze post delen

Op 14-12-2019 om 12:55, Simurgh zei:

Hoi allemaal,

hier op het forum voelt toch meer thuis dan de Prepshop nieuwsbrief, dus iets meer voor over hoe, wat en waarom van mij voor jullie.

Ik heb de Prepshop met liefde en plezier gedaan de aflopen jaren. Hoe goed het ging met de Prepshop zo liep het privé het laatste jaar helaas minder. En ergens tussen de 2 verhuizingen,  overlijdensgevallen en een scheiding werd het mij teveel en moest ik voor mijzelf en het gezin kiezen. 

Door de leegverkoop echter nam Luke contact met me op met ongeveer dezelfde vraag als velen: WTF gebeurt er? Alleen bleek hij ook een kans te bieden. De Prepshop door in beheer van een echte prepper/oud forumlid en de belofte er uit gesleept om het forum nieuw leven in te blazen. 

En voor mij? Meer rust in mijn hoofd/leven en de wetenschap dat mijn kindje in goede handen door mag groeien. Kan ik het helemaal loslaten, natuurlijk niet, maar de druk is er vanaf voor me. Blijf ik me inzetten, jazeker! Luke heeft me gevraagd hier op het forum weer mijn plekje terug te vinden en dat wilde ik ook graag. Binnen de Prepshop, nee dat niet, ja om nog dingen over te dragen, maar verder is dat juist waar ik mijn rust vandaan haal nu. 

Ik hoop dat we het mooie forum weer het leven in kunnen blazen wat het verdient. Dat zoveel van jullie hier al weer terug zijn...wauw echt heel gaaf en hoopvol! Ik kijk er naar uit om weer rond een vuur te zitten met mooie verhalen en iets lekkers dat meegenomen is. Ik ben toe aan nieuw hoofdstuk en ik schrijf deze graag met jullie!

Liefs Jeroen

Héé beste @Simurgh geweldig man dat je al de tijd Preppers.nl in de lucht heb gehouden alle eer aan jou, en heel fijn dat we contact hebben gehouden.

Man wat schrok ik toen je mij schreef dat je met Preppesshop.nl wilde ophouden, ik had het even niet.

En bedankt voor het andere, je weet wel.

Jeroen bedankt man ik wens je al het goede toe, één heel groot applaus voor jullie allen.

• Leuk 2

Deze post delen

En ik, zei de gek, is ook weer terug. Ik zit nog steeds in mijn BOL in NW-Spanje, maar denk erover om die te verkopen... :)

• Leuk 2

Deze post delen

Welkom terug iedereen en rustig aan beginnen met het vernieuwde oude forum. Hoop mensen hebben het gemist denk ik.

Mooie mix van allerlei verschillende mensen, maar prima discussies.

• Leuk 5

Deze post delen

Na heel, heel, heeeeeel lang niet meer op eender welk forum te zijn geweest 🙈 ben ik er ook weer.

Was al een tijdje aan het denken om terug te komen, en dit is perfect denk ik dan. Ik ben niet zo bekend als de meesten hier, maar ik ken praktisch alle namen van de andere leden wel nog.

Super dat het oude forum terug online is en dat de Prepshop ook blijft bestaan.

• Leuk 3

Deze post delen

Op 16-12-2019 om 15:22, Simurgh zei:

Jeeeeeh iedereen komt weer terug!

Ja en ik heb aardig wat contacten geschreven om weer terug te komen.

Ook de heer @vheeswijk maar die heeft het even heel druk.

Deze post delen

8 uur geleden, FincaInSpanje zei:

Welkom terug iedereen en rustig aan beginnen met het vernieuwde oude forum. Hoop mensen hebben het gemist denk ik.

Mooie mix van allerlei verschillende mensen, maar prima discussies.

Heeeee Finca, hoe is het, ouwe spanjool. Laatste tijd weer vaak aan je gedacht, maar dat kan ook niet anders, want die blauwe Land Rover staat hier nog steeds. Gaat vooruit, stapje voor stapje.

Hoop je weer eens te spreken.

IMG_20191216_234943.jpg

• Leuk 3

Deze post delen

Op 14-12-2019 om 19:57, Charlie zei:

Goedenavond samen,

Wat leuk dat dit forum nieuw leven is ingeblazen. Hallo alle oude bekenden. En hallo alle nieuwkomers.

Ik ga het allemaal weer eens rustig aanzien.

Hee Charlie oude rakker fijn dat je weer bij ons bent, in die vier jaar ben je zo te zien niets ouder geworden, houden zo.

• Leuk 2

Deze post delen

11 uur geleden, Charlie zei:

Heeeee Finca, hoe is het, ouwe spanjool. Laatste tijd weer vaak aan je gedacht, maar dat kan ook niet anders, want die blauwe Land Rover staat hier nog steeds. Gaat vooruit, stapje voor stapje.

IMG_20191216_234943.jpg

My baby .....😁😁😁

Uiteraard denk ik en hebben we het nog regelmatig over ons groepje waarmee we leuke dingen hebben beleefd. 

Mijn idee is/was om jullie volgend jaar uit te nodigen bij de house warming. Al laat de bouwvergunning @$%@$$ nog ff op zich wachten.🤞

• Leuk 2

Deze post delen

11 uur geleden, Charlie zei:

IMG_20191216_234943.jpg

Dat ziet er mooi uit, ik kijk uit naar het eindresultaat

• Leuk 1

Deze post delen

2 uur geleden, JJ&A zei:

Hee Charlie oude rakker fijn dat je weer bij ons bent, in die vier jaar ben je zo te zien niets ouder geworden, houden zo.

Iets kaler en weer een kies minder...

Was jouw oude naam ook JJ&A?

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...