Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Luke

Nieuw forum

Recommended Posts

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

He das apart, preppers.nl weer online. Als ?oud? Preppers.nl Moderator ben ik wel benieuwd.... @Luke hoe is dit zo gekomen / ontstaan deze doorstart? Oude beheerders nieuwe namen? Overgenomen Inc. De prepshop etc? Mr. Gold weer actief? Hoe wat etc. Vragen vragen 🤗. Succes iedergeval.

• Leuk 3

Deze post delen

10 minuten geleden, Floshtf zei:

He das apart, preppers.nl weer online. Als ?oud? Preppers.nl Moderator ben ik wel benieuwd.... @Luke hoe is dit zo gekomen / ontstaan deze doorstart? Oude beheerders nieuwe namen? Overgenomen Inc. De prepshop etc? Mr. Gold weer actief? Hoe wat etc. Vragen vragen 🤗. Succes iedergeval.

Thx! We hebben vandaag nog even de soft-launch om alles te testen e.d. en morgen geven we wat meer duidelijkheid. We gaan ons in ieder geval de komende tijd vol voor de community inzetten met nieuwe mensen en ook de oude garde zal er zeker nog zijn 😀

• Leuk 5

Deze post delen

Hoi luitjes!

Wordt mijn eerste daad hier.. regelen dat ik toch weer mijn oude gebruikersnaam hier ga gebruiken. 

Dus toch maar ff een mailtje eraan wagen. 

• Leuk 6

Deze post delen

Hier ook maar even aangemeld. Nu nog even zoeken of ik m'n voorstelrondje van 2013 nog kan vinden :classic_laugh:

De titel staat bij mij ook nog moderator. We zullen het gaan zien. Voor oude en nieuwe bekenden van harte welkom.

• Leuk 13

Deze post delen

Wat een verrassing!! Ik had verwacht nooit meer in te kunnen loggen op dit forum... maar toch...

@Floshtf inderdaad; ben ook erg benieuwd naar het hoe- en wat..

• Leuk 3

Deze post delen

Werd getipt dat het oude forum een nieuw leven is ingeblazen, dus ik kon het ook niet laten om meteen weer het forum in te duiken. Kwam hier ooit als 23 jarige binnen en heb hier veel opgestoken, en ook veel gelijkgezinde mensen leren kennen. Stiekem verlangde ik in al die jaren dat het oude forum weer online ging, en blijkbaar zijn mijn gebeden verhoord 😁 Wat nog leuker om te zien is dat ook veel oude leden ook weer terug komen, blijkt toch dat het zonde was om het forum op slot te zetten. Dus laten we er met zijn alle weer een super tof forum van maken !

• Leuk 11

Deze post delen

Leuk zeg, om al die 'oude' bekenden weer te zien!

Ben wel ontzettend benieuwd naar een bericht van de nieuwe eigenaren.

Wat wordt de insteek van het forum? Waarom wordt het nu opeens weer uit het stof gehaald? Gewoon een zakelijk besluit? Niet dat daar wat mis mee is hoor, maar ik ben gewoon benieuwd en hoop stiekem op enige transparantie vanuit het beheer ;)

• Leuk 4

Deze post delen

Hoi allemaal,

hier op het forum voelt toch meer thuis dan de Prepshop nieuwsbrief, dus iets meer voor over hoe, wat en waarom van mij voor jullie.

Ik heb de Prepshop met liefde en plezier gedaan de aflopen jaren. Hoe goed het ging met de Prepshop zo liep het privé het laatste jaar helaas minder. En ergens tussen de 2 verhuizingen,  overlijdensgevallen en een scheiding werd het mij teveel en moest ik voor mijzelf en het gezin kiezen. 

Door de leegverkoop echter nam Luke contact met me op met ongeveer dezelfde vraag als velen: WTF gebeurt er? Alleen bleek hij ook een kans te bieden. De Prepshop door in beheer van een echte prepper/oud forumlid en de belofte er uit gesleept om het forum nieuw leven in te blazen. 

En voor mij? Meer rust in mijn hoofd/leven en de wetenschap dat mijn kindje in goede handen door mag groeien. Kan ik het helemaal loslaten, natuurlijk niet, maar de druk is er vanaf voor me. Blijf ik me inzetten, jazeker! Luke heeft me gevraagd hier op het forum weer mijn plekje terug te vinden en dat wilde ik ook graag. Binnen de Prepshop, nee dat niet, ja om nog dingen over te dragen, maar verder is dat juist waar ik mijn rust vandaan haal nu. 

Ik hoop dat we het mooie forum weer het leven in kunnen blazen wat het verdient. Dat zoveel van jullie hier al weer terug zijn...wauw echt heel gaaf en hoopvol! Ik kijk er naar uit om weer rond een vuur te zitten met mooie verhalen en iets lekkers dat meegenomen is. Ik ben toe aan nieuw hoofdstuk en ik schrijf deze graag met jullie!

Liefs Jeroen

• Leuk 21

Deze post delen

Oh Yeah. Nieuwe ontwikkelingen hebben er voor gezorgd dat het kindje van mij en @Dr.Prepper een nieuw leven gaat krijgen. @Simurgh heeft een aantal jaar geleden de Prepshop van ons overgenomen en geprobeerd om er in zijn eentje een succes van te maken. Door privé omstandigheden is dit niet gelukt en heeft een oude bekende Prepper @Luke de Prepshop overgenomen van Jeroen. Daarnaast hebben @Dr.Prepper en @Mr. Gold ook alle prep domeinnamen die wij hadden overgedragen aan Luke, zodat wij ook dit zakelijk op een goede manier konden afsluiten. @Dr.Prepper heeft bij het sluiten van het forum alle e-mail adressen en privé berichten gewist en posts achter de schermen zodat alleen de Google content en de gebruikersnamen nog te zien waren. 

In de afgelopen jaren heb ik nog wel contact gehouden met een aantal van jullie en zijn de levens van vele verandert. Ik ben nog steeds een Prepper maar op een andere manier zoals de meeste van jullie zijn en/of waren. Ik ben ook erg benieuwd wat er met vele oude bekenden is geworden en hoe jullie in het leven staan. 

Persoonlijk en zakelijk hebben Dr. Prepper en ik geen invloed meer op het forum/shop en ben ik gewoon een forum gebruiker waar ik mij best prettig bij voel 🙂

We kennen @Luke als een fijn persoon en hij zal samen met het team het Preppers.nl forum nieuw leven in blazen. We hebben ook de volste vertrouwen in Luke en uiteraard zal ik zo nu en dan eens opduiken om te kijken hoe de volgende fase zich gaat ontwikkelen. Ik wens jullie enorm veel (leer) plezier op het forum maar vooral verbondenheid met een grote glimlach.

Mr. Gold & Dr. Prepper

• Leuk 19

Deze post delen

@Mr. Gold & @Simurgh Bedankt voor jullie mooie berichten. We hebben grote plannen met de website, het forum en natuurlijk ook de prepshop en we hopen dat iedereen hier weer zijn oude plekje terugvind en dat we met zijn alles veel kennis kunnen delen. Ook kan ik al verklappen dat het organiseren dat een SC hoog op de agenda staat 😁

Veel plezier iedereen en alle feedback op zowel het forum als de prepshop is altijd welkom!

• Leuk 13

Deze post delen

6 minuten geleden, Luke zei:

@Mr. Gold & @Simurgh Bedankt voor jullie mooie berichten. We hebben grote plannen met de website, het forum en natuurlijk ook de prepshop en we hopen dat iedereen hier weer zijn oude plekje terugvind en dat we met zijn alles veel kennis kunnen delen. Ook kan ik al verklappen dat het organiseren dat een SC hoog op de agenda staat 😁

Veel plezier iedereen en alle feedback op zowel het forum als de prepshop is altijd welkom!

Mocht je hulp willen hebben met een SC of een locatie, schroom dan niet en spreek me aan ! Heb het namelijk erg gemist 😉

• Leuk 2

Deze post delen

Fijn en leuk om wat meer info te krijgen, en ook leuk weer wat van jullie te lezen.

@Simurgh wat een klotetijd heb je zo te lezen achter de rug, enorm veel respect voor hoe je het hebt aangepakt (althans, wat ik nu zo lees).

Erg benieuwd hoe dit verder zal gaan, wat mij betreft in ieder geval heel veel succes met de herstart!

Oh en @Mr. Gold, "gewoon een forumgebruiker"? Dat 'gewoon', daar geloof ik helemaal niks van ;)

• Leuk 5

Deze post delen

1 uur terug, CMFC1988 zei:

Mocht je hulp willen hebben met een SC of een locatie, schroom dan niet en spreek me aan ! Heb het namelijk erg gemist 😉

Je bent welkom op de SC in Mei hoor!

• Leuk 2

Deze post delen

Leuk van jullie te horen en ieder op zijn eigen manier toch verbonden en betrokken blijft.

@Simurgh Goede keuze en een fijne toekomst voor jou en je gezin. @Luke en @Paraatpaal erg gaaf dat jullie het stoffer en blik uit de kast hebben gepakt en er weer wat moois van willen gaan maken hier ( met ons) , veel succes.

Denk dat de SC in mei van @Sterredag echt een mooi moment is, de locatie is sowieso top👍🏻, maar goed misschien hadden jullie zelf al wat in gedachte...

• Leuk 5

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...