Ga naar inhoud
GENEGEERD

Verhuizen naar een appartement: hoe en wat met de prep voorraad?


Pr3pper

Aanbevolen berichten

Ik ga per 1 november van een normaal rijtjes huis waar ik op het moment m'n prep voorraad heb staan naar een appartement op de 2e verdieping. Ik heb mazzel dat ik in m'n nieuwe woning behoorlijk wat ruimte heb, maar met het oog op bezoek wil ik hen ook niet meteen al bij binnenkomst om de oren te meppen met het feit dat ik prepper ben. Ik heb een groot respect voor Dick Berts, mis het ook dat hij hier op het forum post, maar zou niet zoals hij m'n wc papier tot aan het plafond in de woonkamer willen hebben staan. En meer van die dingen; het moet er niet uit komen te zien als zijnde een pakhuis, het is een woning waarin gewoon geleefd dient te worden. M.a.w; waar láát je het allemaal?

 

Hoe gaan jullie daarmee om? Een appartement is, hoe je het ook wendt of keert een relatief kleine ruimte, dus waar laten jullie al je spul zonder dat het al teveel opvalt? Ik heb wel een schuur/berging wat zich in de 'kelder' bevind, maar gezien het feit dat het daar muf en vochtig is lijkt me dat ook niet de beste optie.

 

En dan ook nog; hoe zorg ik ervoor dat de verhuizing an sich met alle dozen niet al te prepperig over komt? Alles labelen met (voor anderen) onduidelijke codes?

 

Graag jullie input. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Hey Zefanja,

 

Ja preppen in een appartement is een heel ander iets. het verhuizen zelf vind ik ook moeilijk om te zeggen. alles in dozen doen en labelen is wel altijd handig zodat je de dozen tenminste meteen in de juiste ruimte hebt.

 

Ikzelf maak gebruik van alle ruimtes qua opslag. Onder het bed ligt behoorlijk wat, in de kleding kast achter door, in de keukenkastje alles logisch neergezet en je kan flink wat kwijt.

Ik heb zelf ook aantal hokjes kasten van ikea met dozen, hierin kan je ook wat kwijt en valt het niet op.

 

Hopelijk heb je er iets aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...