Ga naar inhoud
GENEGEERD

SC's 2015


Raycoupe

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

januari -> nunspeet

januari of februari -> Brabant (nadere info volgt nog)

februari -> Brabant (geen SC maar SHTF wintereditie!)

mei-> Catalunya (Spanje)

juni-> zeeland

en rond september zit er weer een SC brabant in de planning ;) maar hierover staat nog niets over op het forum :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

We zijn er druk mee bezig en we hopen dat het in januari allemaal gaat lukken om het georganiseerd te krijgen ;)

Maar het vraagt voor ons behoorlijk wat vrije tijd en energie omdat we dat weekend helemaal vol willen plannen met workshops.

waarbij ieder half uur mensen weer een andere soort workshop krijgen die ongeveer 20 min duurt en tussen de workshops maar 10 min de tijd hebben om naar een andere workshop te lopen.

Mocht het helaas toch niet lukken om dit voor januari volledig geregeld te krijgen dan willen we dit weekend verschuiven naar een later moment in 2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

De SC's (kampeeruitjes) zijn in principe open voor iedereen.

 

We hebben wel eens van die flapdrollen die als eerste berichtje posten: "Mag ik het adres van de SC want ik wil ook komen", tja, die krijgen die locatie niet zomaar, we leren graag iemand een beetje kennen door zijn posts.

 

Ook is het zo dat je een bepaald aantal posts achter je naam moet hebben om toegang te krijgen tot bepaalde subfora van het forum maar die grens is vrij laag (25 of 50 geloof ik). Daar zit je zo aan zonder de boel vol te spammen. :-)

 

Er zijn ook bijkomsten met een specifiek doel, dan is het handig even de organisator een privé bericht te sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...