Ga naar inhoud
GENEGEERD

zondag tot vrijdag weekje de bossen in��


JohnVonSchutz

Aanbevolen berichten

Eindelijk na een jaartje wachten.. Terug de bossen in . Ik vind dit(persoonlijk) een hoofdonderdeel van preppen . Ik wil de kunst onder de knie krijgen . Voor volgend jaar zelf met Men rugzak voor een maand door zweden te trekken en overleven van de natuur. Het erge van al is als ik dit tegen mijn vrienden zeg dan lachen ze je uit... Lijken we allemaal zo luxe beesten te zijn die niet meer kunnen genieten van die kleine wonderen die de natuur voor ons in petto heeft achter een klein hoekje achter de boom onder een rots in de rivier .. Vind het daarom waauw dat er nog mensen zijn die zo voelen denke grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Mijn familie en vrienden weten niet anders dan dat ik ieder jaar op avontuur ga. :cool:

(Aan de andere kant: ik ben gescheiden, dus heb met weinig mensen rekening te houden) ;)

 

Afgelopen zomer ben ik naar Zweden geweest en het is een prachtig land, alleen begon het op een gegeven moment eentonig te worden, al die bossen.

 

Groeten,

 

QF

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...