Ga naar inhoud
GENEGEERD

groep


homerun

Aanbevolen berichten

hallo mede jonge preppers

 

zoals je misschien al hebt gezien wil ik een prep groep oprichten.

het liefst met jonge preppers want met de oudere mensen vertrouw ik toch niet zo.

dus ik zoek eigenlijk voor vrijwilligers.

want ik weet haast zeker dat de meeste jonge preppers gaan het niet reden in hun eentje.

dus dit is meer een oproep voor uw en mijn veiligheid.

 

MVG homerun

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 2 weken later...

oke iets meer info.

 

1. de omgeving van waar u woont maak niet uit want we gaan toch naar de zelden BOL.

2. hoeveel aantal mensen. de hoeveel heid mensen maakt niet uit want ik verwacht er toch niet meer dan 15.

3. waar gaan we naar toe. eerlijk gezegd heb ik nog geen BOL maar waar ik naar toe zou gaan weet ik wel ik zou naar Duitsland gaan. het Dorp wat naast de Bol ligt zeg ik alleen via een PB.

4. welke vaardigheden heb ik: ik heb eerlijk gezegd niet zoveel vaardigheden. ik kan wel boogschieten( ik heb ook een boog) ik heb ook een katapult. daar ben ik nog mee bezig met schieten.

ik kan op mijn mini esbit BBQ gewoon goed koken. en ik heb haast alle nodige spullen.

5. hoe gaan we daar naar toe: ik zelf had het plan om te gaan fietsen. want dat is wel beter dan lopen.

maar omdat waarschijnlijk niet iedereen in de zelfde provincie woont moeten we per provincie reizen dat houd in dat elke provincie zijn eigen verzamel punt krijgt en als de geplande tijd over is dan trekt die groep veder.

 

voor meer info vraag het gerust

 

mvg homerun

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

wat is je idee? wil je samen met andere jonge preppers hier een bug out voorbereiden? want als het tijd is voor een bug out denk ik toch dat je beter wel met volwassenen mee kan ^^ als tiener denk ik namelijk niet dat ik het in mijn eentje zou redden, ookal is het met andere tieners samen :)

als het kan zou ik persoonlijk het liefst naar zwitserland willen als bol, omdat de kans dat zwitserland aangevallen wordt best klein is... maar duitsland is natuurlijk wel dichterbij

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja je komt zwitserland indd ni zo makkelijk binnen, zeker niet als er oorlog zou zijn, dan willen ze wss zo weinig mogelijk mensen binnen hebben

dus als dat niet lukt dan duitsland, daar woon ik toch heel dichtbij :p

maar als er oorlog is met rusland dan is duitsland eigenlijk niet zo'n goed idee want dan ga je richting de vijand

moeilijk haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...