Ga naar inhoud
GENEGEERD

Even voorstellen & waarom deze groep


Aanbevolen berichten

Ikzelf ben nog maar zeer recent "bewuste prepper", dat wil zeggen dat ik me als fanatieke buitensporter al langer bezig houd met het op orde hebben van uitrusting en materialen voor noodgevallen. Ik belande tijdens een zoektocht naar de risico's van het leven in de buurt van industrie, n.a.v. de diverse incidenten de afgelopen jaren (Moerdijk, Odfjell etc.) op deze site. Na het lezen van diverse threads op dit forum ben ik goed geinformeerd geraakt (dank allen voor het delen van jullie meningen, kennis en ervaring) en bewuster geworden van de diverse (potentiele) dreigingen buiten de industriele.

Ik ben met de nodige preps aan de slag gegaan op basis van wat ik op dit forum opgemaakt heb als absolute must-haves en daarnaast bijzaken specifiek voor je locatie / bug-in / bug-out plannen.

 

Redenen waarom ik deze groep ben gestart zijn o.a. het hopen te vinden van andere preppers op het eiland om kenns en ideeen te delen (en eventueel gezamelijk voorbereidingen te treffen) gezien de bug-out problematiek van het eiland.

 

Dus ... wie prept er op V&P?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...