Ga naar inhoud
GENEGEERD

opslag en shelter


bjo1998

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

ja, er is een beek ( met puntige stokken aan de zijkant onder water met zeer veel modder waar je diep in wegzakt)

en de rest is afgespannen met prikkeldraad enkel 1 kant is vrij maar die ligt omgeven door velden en 1 zandweg waardoor er maar een aanvalskant is en die makkelijk te verdedigen is

mvg Bjorn

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar dat prikkeldraad, is dat gewoon zo'n boerderij hekje? want ik kan me ook goed voorstellen dat je zo'n 'ronde' bol prikkeldraad doet, zoals ze ook op gevangenismuren hebben. maar kun je eigenlijk nog wel bij het beekje komen voor water als het zo goed afgeschermd is?

 

in elk geval ben ik jaloers :p, maar ik heb ook al plannen voor een bugout . . .

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is gewoon afgeschermd met van die boerderij prikkeldraad , maar van de weide ernaast kan ik nog meer prikkeldraad halen en het stuk van de beek daar is geen prikkeldraad vandaar de puntige stokken

verder heb ik nog stenen ontdekt die gebruikt zijn om een spoorweg aan te leggen veel te zwaar om alleen te tillen maar et enkele personen moet het lukken en dan kun je die gebruiken om barikades te maken

een van de volgende weken als ik terug ga plaats ik foto's

mvg Bjorn

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet je als die blokken zo zwaar zijn kun je misschien er ook een muurtje van maken, of een soort fundering voor een "gebouw", ik bedoel als ze te zwaar zijn om in je eentje te tillen zullen ze wel zwaar genoeg zijn voor deze doelen, tenzij het er niet genoeg zijn dan, maar ik kijk uit naar je foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke, sorry de kadaster tip deed ik per ongeluk twee keer, maar het zou leuk zijn als je het kon kopen natuurlijk al kun je dan ook problemen krijgen met de staat waarin het gebouw zich bevind, want als het van jou is en je maakt er gebruik van dan kan de gemeente aan de bel trekken, tenzij jullie de overdracht heel stil kunnen houden natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn topo is niet veel beter, ik weet nog net dat Wenen in Oostenrijk ligt maar daar blijft het bij.

 

Oh en de Lek licht in het mooie schone Zuid Holland, onder Noord Holland en boven Zeeland ( zowiezo als ik zeg in het noordelijk halfrond zit ik in 50% van de gevallen goed ;) )

 

Maar heb ik je hiermee genoeg geïnformeerd? Ik weet namelijk niet hoe slecht je topo precies is maar . . .

 

Anders vraag je het maar hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...