Ga naar inhoud
GENEGEERD

Geldtekort


bjo1998

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

dat ken ik, wat je eerst moet kopen is eigenlijk waterfilter, firesteel, mes,..... genoeg over te vinden

maar ik werk anders omdat er veel enkel online is te bestellen kijk ik bij elke webshop wat ik daar ga kopen en om de zoveel tijd

laat ik mijn ouders online bestellen andere dingen koop ik gewoon zelf als ik ze zie of tijd heb om er naar te zoeken

ik heb net wat spullen besteld een tijdje geleden fallkniven f1 en leatherman sidekick

begin deze week besteld miltec rugzak, waterzuiverings tabletten ,rvs veldfles en mok , nog een kompas en spork en parracord bij amazon

daarstraks ook wat eten voor BOB gekocht: soepjes, dextro, kauwgom,

bij Amazon kun je ook betalen via pay safe card die je omzet naar Amazon giftcard

een goede tip is een lijstje te maken van de pullen die je wilt ik duid alles aan

geen kleur = niet belangrijk

rood= belangrijk niet besteld

geel= besteld en opkomst

groen = in mijn bezit

hoe oud ben je ?

ik ben nu 16 en heb een weekendjob en dat verhelpt je probleem een beetje

( in de zin van minder tijd om spullen te vinden die je wilt want die lijst word steeds langer ;) )

mvg Bjorn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé, maar heel veel van die dingen die je in je BOB moet hebben, hebben ze ook bij de DUMP, in Gouda zit er bijvoorbeeld een. Daar verkopen ze bijvoorbeeld militaire spullen die voor het leger afgekeurd zijn maar voor de rest nog prima te gebruiken. Bij de DUMP krijg je het tenminste wel goedkoper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach so, schade das ist nicht sehr toll, wie man das solt sagen!

 

( vertaling: ah zo, jammer dat is niet zo leuk, zoals men wel zegt! )

 

ja jammer dat die dump gesloten is, maar heb je wel van de opheffingsuitverkoop kunnen genieten? of . . .

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah jammer, maar er zijn zat dingen te vinden hoor, hier even een tip, kijk op bijvoorbeeld marktplaats op survival dingen of kampeerartikelen en stel dan de prijs van 0,00 tot 0,00 in ik heb al een aantal goede gratis dingen gezien hoor! al waren dat alleen tenten dan, maar het valt altijd te proberen toch, of tik gewoon "gratis" in bij google, dan kun je ook heel veel vinden, je moet wel geluk hebben maar niet geschoten is altijd mis in de koopjes jaag wereld ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Even een bump, ik merk zelf dat ik ook last heb van geld tekort. Of eigenlijk wil ik teveel. Ik denk dat je op onze leeftijd niet veel kan doen ivm je ouders, daarom ben ik zelf eerst gegaan voor een INCH bag, omdat je dan in ieder geval weg kan. Nu ben ik bezig met het sparen voor een tent/tarp en wat edel metalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb persoonlijk geen geld problemen meer.

dat komt waarschijnlijk dat dit een hele succes volle maand voor mij was.

maar IamLordx bij de action verkopen ze een grondzeil die kan je gebruiken als tarp.

het is misschien dan wel een blauwe maar hij is geschikt voor nood.

 

mvg homerun

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...