Ga naar inhoud
GENEGEERD

Ook bij mij staat een mooie Singer.


Emmy

Aanbevolen berichten

Heb via via een mooie Singer op de kop kunnen tikken. Hij werkt perfect, en zo stil! Hij staat in een kastje, dat bergt netjes op.

 

Laat ik er effe mee pronken.

10002920_10152396670706228_9024430942802286116_n.jpg

 

Zie net dat er al terug wat stof op ligt. :rolleyes:

 

De nieuwe riem is besteld, en ik wacht geduldig op de levering. Kan ik de machine meteen eens goed testen, ik kan niet wachten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

M'n vriendin vroeg me wat dat lelijk kastje daar stond te doen. Blijkbaar is het niet vanzelfsprekend dat er een naaimachine inzit. Goed verborgen, en ik kan het blad voor andere dingen gebruiken (staat in m'n was/hobbykamer) :) Maar ze staat er wel vaak te pronken hoor (vooral voor mezelf)!! Mijn omgeving begrijpt niet waarom ik zo'n lelijke ouderwetse naaimachine zou kopen. Daarom hou ik ze maar geheim.

 

Moest ik nog zo'n tip krijgen, laat ik het jullie weten. Ze zei dat ze wel meer van die machines over de vloer krijgt.

 

Als je op 2dehands.be kijkt vind je er ook wel mooie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat hem na een klusje ook graag nog even staan. Maar ingeklapt vind ik het kastje op zich ook best mooi met dat houtsnijwerk, maar mensen die niet van vintage houden, die vinden dat dan misschien weer niks.

 

Tegen mensen die niets van preppen begrijpen, zeg ik maar dat ik van vintage hou. Dat zit niet eens zover van de waarheid vandaan, maar ik heb mijn vier mooie machines wel degelijk om te kunnen gebruiken.

 

Veel plezier met je mooie nieuwe aankoop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...