Ga naar inhoud
GENEGEERD

Vacuum seal apparaat


Bob de prepper

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Is een mooie aanbieding maar let er wel op dat de goedkopere vacuumeerapparaten vaak niet goed vaccumeren net als de goedkopere van foodsaver terwijl dit merk goed aangeschreven staat.

Dus als je een vaccumeerapparaat koopt kun je beter iets meer uitgeven dan bespaar je weer op je producten die je vaccumeerd en sealt.

Heb hier ervaring mee gehad op het werk nu hebben we een klasse duurder van foodsaver en daar heb ik helemaal geen problemen meer mee en vaccumeerd als een tierelier.

Zelf hebben we deze is alleen niet de goedkoopste.

http://www.cookingstore.nl/index.php/keukenapparatuur/vacumeer-apparaten-1/foodsaver-superior-line-vacumeer-machine.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was nog vergeten bij te schrijven dat ik hoop ongelijk te hebben bij dit apparaat want het zou een zeer goede aanbieding zijn voor zo'n apparaat.:o

 

Zou dit makkelijk te testen zijn door een zak met water te behandelen? Als het water eruit loopt is de seal niet goed, beetje schudden en luchtbellen is ook niet goed. Lijkt mij, of klopt dat niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou dit makkelijk te testen zijn door een zak met water te behandelen? Als het water eruit loopt is de seal niet goed, beetje schudden en luchtbellen is ook niet goed. Lijkt mij, of klopt dat niet?

 

DAt klopt wel als het om het sealen gaat, maar je hebt goedkopere apparaten die niet goed vaccumeren dus die zuigen de lucht er niet goed uit en dan is heel het effect van het vaccuum trekken weg en bederft je voedsel ook sneller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...