Ga naar inhoud
GENEGEERD

Netwerken.


FKAGB

Aanbevolen berichten

Persoonlijk denk ik dat dit de beste tool is om voor, tijdens en na de shtf te kunnen leven. Gisteren ben ik op bezoek geweest bij onze SC man Heksenboot en werd mij dat nog meer duidelijk. Ik ondersteun zo het initiatief van de SC/PH dat ik er bijna ontroerd van wordt. Vanuit Preppers.nl zullen we deze initiatieven ook blijven ondersteunen waar mogelijk.

 

Dat gezegd te hebben wens ik jullie een geweldig weekend toe.

 

Met vriendelijke groet,

 

Prepper Bert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 11 maanden later...
  • 3 weken later...

Gilze is te kostbaar om langere tijd te verblijven. Ik denk dat zelf als TSHTF we gewoon moeten dokken om daar te kunnen staan :p

 

Gekheid natuurlijk. Op zich is Gilze best een hele goede locatie en is het niet nodig om naar het Noorden te trekken. Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat en paar mensen wel die kant op zullen gaan als het zover zou komen gewoon om te kijken of daar ook een groep zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En oh @Homerun (ja ik weet dat dat hier niet werkt). Misschien kun je kijken of je een aantal mensen in je directe omgeving kunt vinden met wie je naar Gilze kunt gaan. Dus eerst een klein groepje formeren in jouw buurt en dan door naar de grotere groep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...