Ga naar inhoud
GENEGEERD

Jammer dat het hier zo stil is.......


Gast DickBerts

Aanbevolen berichten

Ik ben een enorme liefhebber van stilte en rust, maar niet bij de Singer gekkies! Dat doet namelijk geen recht aan de enorme prep waarde die een goeie hand- of trap Singer heeft. Toen ik een jaar of zes geleden begon met het kopen van een paar hand Singers om daar eventueel een crisis bedrijfje mee te beginnnen, vond ik dat ook zelf een behoorlijk vergezocht idee. Maar inmiddels wordt een langzaam maar langdurig afglijden naar een soort jaren dertig situatie (mogelijk met maar een paar uur per dag stroom of erger) steeds waarschijnlijker.

 

Ik heb al vaak geroepen, dat het aanbod van mooie Singers op Marktplaats griezelig snel terugloopt. Zelfs het aanbod van wrakken, daar zijn er nog wel meer dan genoeg van, lijkt iets terug te lopen. Ik ben de aantallen aan het bijhouden. Ik zal jullie er nader over berichten. Of iemand het leest is helaas de vraag.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...