Ga naar inhoud
GENEGEERD

Te groot ..


Communicator

Aanbevolen berichten

Denk dat Nederland in een niet-shtf te groot en te vol is voor de 27mc ..

 

Met de prepper rondes (goed idee!) komen we door interferentie van babyfoons, Devolo stations en Poolse vrachtwagenchauffeurs niet verder als een kilometer of vijf.

 

Vroeger hadden we last van knijpers en packagers, tegenwoordig van techniek en het gebrek aan stations..

 

Wat heeft oefenen nog voor zin, in deze tijd. Ik heb naast mijn gemodificeerde midland porto (had ik maar nooit die luxe tafelmic en Lincoln met 500w buizen linear weggedaan) een 12v voeding en een 150w linear gekocht. Ik hoor niemand en praat in de stilte (regio Utrecht).

 

In een Bos of in een wijk kom je net 500meter ver van porto naar porto, van mobiel naar vast station is het 4km, lijkt bijna zinloos dus.

 

Ook is deze groep een beetje stil, waarom?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Volgende week is er weer de papa romeo ronde op dinsdag. In die tussentijd ben ik veel bezig om lokaal meer op te zetten. 27mc leeft hier nog veel. buiten deze MARC kanalen zijn er nog talloze manieren om met elkaar te communiceren. Ik heb dit allemaal al eens beschreven en benoemd op de site. Ook ik merk dat er weinig animo is om dit groots aan te pakken.

 

Vandaar mijn beslissing enige tijd geleden om mijn pijlen meer te richten op regionale activiteiten. Als we dat eenmaal voor elkaar hebben, dan denk ik pas wellicht weer aan uitbreiding en verdere ontplooiing van een landelijk dekkend netwerk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...