Ga naar inhoud
GENEGEERD

SC Flevo weekend


Gast CrossbowClan

Aanbevolen berichten

Het was dit weekend erg leuk, leerzaam en gezellig op de SC Flevo. Alex en Lisa hebben zich ook prima vermaakt, mede omdat Patrick er ook was... Alex heeft er een vriend bij :D. Lisa vond het wel een beetje jammer dat er geen meisje was, maar staat ook haar mannetje wel 'among the boys' :cool:

De locatie was ietwat moeilijk te vinden... maar dat is eigenlijk alleen maar goed natuurlijk :rolleyes:

Eindelijk kunnen we een aantal gezichten bij een aantal aliassen plaatsen... maakt het toekomstige contact toch wat persoonlijker.

We hebben ook nog wat foto's, maar die staan op de telefoon van Alex en we weten nog niet hoe we die hierop krijgen... maar ze komen eraan hoor :p

 

Voor mij persoonlijk is het belangrijk te weten dat de kids het heel erg leuk vonden en dat ze een nachtje onder een tarp (poncho) op een 1cm dik matje hebben overleeft. Ik heb geen klachten van ze gehoord.

Tevens weet ik nu dat we voor een paar dagen in de natuur al redelijk compleet zijn uitgerust. Het eerste dat we, deze week nog, kopen is een klamboe :rolleyes: .

Daarnaast komt er ook nog een goed, stevig luchtbed (max. 10cm dik) om het slapen comfortabeler te maken, en het komt ook van pas wanneer je tijdens een verplaatsing een watermassa moet oversteken.

Al met al vond ik het zeer leerzaam en zijn we zeer zeker vaker van de partij.

 

Gr. en suc6, Martin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...