Ga naar inhoud
GENEGEERD

Meetings, reizen, locatie


stampede

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Tja reizen maakt mij niet zoveel uit, doe het voor me werk ook al veel.

Een locatie is wel een probleem. Binnen zou je een gymzaal ergens kunnen huren en allemaal je eigen doelpak mee kunnen nemen. En buiten wordt helemaal lastig.

 

Er zit hier zeker geen landeigenaar of boer met een boog bij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

reizen is voor mij geen probleem.

En als er mensen zijn die mee willen rijden gezellig!

 

Ik ben heul blij met deze grop want ik kan thuis niet oefenen. (te weinig ruimte)

Dus ik kijk uit naar de mogelijkheden.

op de Sheltercampings?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik ben lid van een tweetal schietverenigingen, deze accommodaties zijn bij uitstek geschikt voor boogschutters. Ik weet dat er diverse boogverenigingen van soort gelijke accommodaties gebruik maken. Toevallig net waar ik schiet weer niet, maar ik zal eens een licht op steken of de beheerders van deze banen waar ik schiet hier voor openstaan. De baanhuur is dacht ik aanzienlijk en er is altijd een beheerder. Misschien dat bij jullie in de buurt ook zo iets mogelijk is.

 

Er was een boogvereniging bij mij in de buurt maar die is opgedoekt omdat ze buiten trainde/schoten in de buurt van een recreatieplas maar ze moesten stoppen (op last van de gemeente want het was gevaarlijk) maar ook het gebrek aan een dak boven hun hoofd was een probleem. Het in stand houden van deze club was niet langer mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...